Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ok.... :benweg: :benweg: :benweg: op naar hoger gelegen gebieden vanwege de paniek om de TSUNAMI LEVEL 2 announcement door de Philvolcs en Pagasa en velen  :smiley-philippines: dachten gelijk aan Japan en Indonesia en raakten in volledige PANIEK, terwijl een TSUNAMI LEVEL 2 warning betekent een golfgoogte tussen één en twwe meter hetgeen niet al teveel voor zou stellen en terzijdens dat ligt Dumaguete volledig verborgen (ingebouwd) voor zulk een tjumami welke veel eerder gedeeltes van Cebu, Siquijor en Bohol zou aandoen... :jajaja: :jajaja:



Enorm veel kritiek op de radio hier dat de anouncement van Tjunami Level 2 niet op de juiste manier werd uitgelegd zodat er in dat geval geen reden tot paniek zou zijn....men is woest hier en men beweert dat het woord TSUNAMI NIET ZOU MOETEN WORDEN GEBRUIKT........ :neeneenee: :neeneenee: (wat dan wel?.... :weetikniet: :weetikniet:)

Men is zeer goed hier om anderen aan te vallen in zulke situaties..... :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek

We hebben de troep en zandzakken van een storm nog niet eens opgeruimd en worden we met een aardbeving om de oren geslagen en een aantal  :smiley-philippines: beweren hoog bij laag dat dit een wraak van God is tegen de Graft & Corruptie................ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:





Een groot tekort aan voedsel en drinkwater in Tayasan en Guihulngan waar de meest doden zijn  gevallen in de landslides....

bananacreek

Landslides in Guihulgnan en sommige bergen werden gewoon in stukken gesplitst.... :jajaja: :jajaja:




bananacreek


bananacreek

Al met al een hoop ellende in deze omgeving waar men maar net op gang was om de gevolgen van Sendeng te overkomen.

Gisteren een anderhalf uur op mijn eten in de Why Not wachten omdat de koks er vandoor waren gegaan.... :negatief: :negatief:

En tijdens mijn Reggae performance voelde ik me helemaal niet op mijn gemak omdat er op dat moment niemand in mijn huis was en ik doodsbenauwd was voor LOOTING in geval van problemen... :negatief: :negatief:

Kijk dan heb je voor een aantal jaren de zaak opgebouwd en geld gespaard voor noodgevallen en dan is je investment binnen een aantal seconden verdwenen............ :negatief: :negatief:

Ik vind dat we hier in Dumaguete zeer veel geluk hebben gehad............. :jajaja: :jajaja:

Maar nu gaat de nasleep voor veel mensen beginnen waarvan de meeste er financieel niet goed bijzitten daar in het noorden in de buurt van Tayasan en Guihulngan........

bananacreek

Wat links naar clips....

[yt=640,505]wHR_nZ5dvw8 [/yt]

[yt=640,505]-Mhpl88G8dU [/yt]

[yt=640,505]yJpvBoAPyjA [/yt]

[yt=640,505]0FAie_i2GgQ [/yt]

[yt=640,505]-Zw4_MEyMS0 [/yt]

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

De leden die hier in de buurt wonen of tijdelijk verblijven weten waar het om gaat hier en dat was een ervaring die men wellicht nooit meer zal vergeten.................... :negatief: :negatief:

bananacreek

@Digos: Creek hebben ze op tv een foto van jou gebruikt of heb je die ook van het net geplukt?


Nee die foto's kreeg ik gisteren van een mede Dj in de disco die het van facebook copieerde en correct sommige van dien foto's kwamen evenwel ook op de tv............. :jajaja: