Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Herbie op zaterdag  4 februari 2012, 23:27:02
Heb jij deze foto genomen Bananacreek, is wel heel prachtig hoor.




Nee, er blijven maar weinig coconut trees over hier in de stad en normaal moet je eerst een vergunning vragen bij de DENR om enige boom te vellen......maar de corruptie............... :lachen:

Als je normaal een boom kapt moet je ook een nieuwe planten..... :jajaja:

Nee, deze foto komt van internet............ :atyourservice:

bananacreek


bananacreek



Als ze dat niet controleren of stoppen dan vallen daar doden... :jajaja:

bananacreek

In de Republiek Friesland is men de Elfstedentocht aan het voorbereiden......... :jajaja: :jajaja:






Dan gaan we hier uit solidariteit maar de Elfstrandentocht voorbereiden............ :thumb: :thumb:










bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag  5 februari 2012, 15:57:09
In de Republiek Friesland is men de Elfstedentocht aan het voorbereiden......... :jajaja: :jajaja:






Dan gaan we hier uit solidariteit maar de Elfstrandentocht voorbereiden............ :thumb: :thumb:











OK, dat komt goed uit want dan ga ikke de business uitproberen op de stranden......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:




bananacreek


bananacreek


bananacreek

Misschien nog geen sneeuw en ijzel, maar 22 minuten geleden @ 11.44 the langste en sterkste aardschok die ik hier in bijna 36 jaar heb meegemaakt in Dumaguete (ongeveer 25 seconden), en dat was even paniek, maar ik kon nog naar buiten rennen want ik was in de keuken op de eerste verdieping en dat is een vreemde gewaarwording....nu maar wachten op de volgende.... :jajaja: :negatief: :negatief: :weetikniet:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op maandag  6 februari 2012, 05:10:18
Misschien nog geen sneeuw en ijzel, maar 22 minuten geleden @ 11.44 the langste en sterkste aardschok die ik hier in bijna 36 jaar heb meegemaakt in Dumaguete (ongeveer 25 seconden), en dat was even paniek, maar ik kon nog naar buiten rennen want ik was in de keuken op de eerste verdieping en dat is een vreemde gewaarwording....nu maar wachten op de volgende.... :jajaja: :negatief: :negatief: :weetikniet:

OK, om 12.23 weer eentje maar minder lang en sterk...einde van de wereld??.... :weetikniet: :weetikniet:

De schade:.............tot nu toe.......misschien vaarwel aan iedereen?... :weetikniet: :weetikniet:



Volgens ANC news: 6.8 en epicenter tussen Negros en Cebu islands..

Nu maar wachten op de grote klap....gelijk mijn geld opmaken.......... :  :shots: :drunk:

josv

Citaat van: bananacreek op maandag  6 februari 2012, 05:38:05
OK, om 12.23 weer eentje maar minder lang en sterk...einde van de wereld??.... :weetikniet: :weetikniet:

De schade:.............tot nu toe.......misschien vaarwel aan iedereen?... :weetikniet: :weetikniet:



Volgens ANC news: 6.8 en epicenter tussen Negros en Cebu islands..

Nu maar wachten op de grote klap....gelijk mijn geld opmaken.......... :  :shots: :drunk:

Mocht we je niet meer horen, leuk je gekent te hebben  :daag: :daag: :daag: :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....