Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Amice

CitaatTiens, in Belgie zie ik er alleen maar bijkomen.
Een onbemand zelfbedieningeethuis met een muur aan automaten en enkele microgolfovens.

Wellicht dat de foto's dan van belgische makelij is,want ook het bedrag van 1,40 kan ik me niet herinneren van nederlandse automaten van destijds.

Het kan overigens ook zijn dat in de 7 jaar dat ik niet meer in nederland was daar ook weer het nodige veranderd is en dat de reden van sluiting en weigering van toen nu plots niet meer bestaat. Als er geld verdient en gegraaid kan worden neemt men het immers niet zo nauw meer.

Ik heb me altijd al verwonderd waarom de snackbars geen toestemming meer kregen om ze te exploiteren, had te maken met het te lang liggen van de snacks in de meestal verwarmde automatiek waardoor er teveel ziektekiemen/bacterien in aanwezig waren. Het kan maar zo zijn dat ze er weer andere normen op na houden en het nu wel mag of dat de snackindustrie er wat op gevonden heeft.  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Rich

Citaat van: Luke op zaterdag  4 februari 2012, 06:27:47
Citaat van: Amice op vrijdag  3 februari 2012, 18:37:41
Citaat van: bananacreek op vrijdag  3 februari 2012, 12:34:14
Is dat Hfl1,40 of 1,40 euros ?............ :weetikniet: :weetikniet:



Zullen nog guldens zijn aangezien de warenwet automatieken in de ban heeft gedaan al jarenlang.
Ze zijn er nog wel maar onder strenge voorwaarden en vergunningen worden ook niet meer zoveel daarvoor uitgegeven.
Althans dat was de situatie 7 jaar geleden.

Tiens, in Belgie zie ik er alleen maar bijkomen.
Een onbemand zelfbedieningeethuis met een muur aan automaten en enkele microgolfovens.


Da's heel normaal hoor. Ze lopen in Belgie meestal zo'n 20 jaar achter  :lachen:
Rich de Nederbelg.

klootzakken (voorheen Jens)

#4242
Citaat van: bananacreek op vrijdag  3 februari 2012, 12:44:58
Nederland gisteren.............. :negatief: :negatief: :denk: :denk:



Dumaguete omgeving gisteren





in nederland is er toch iets meer volk  :lachen: gezelliger. en wat te denken van boerenkool met zo,n stuk worst van de hema . of een grote pot met snert . of stampot van zuurkool met zo,n heerlijk stukje van één of ander dood beestje.

:neeneenee: :neeneenee: de winter is zo slecht nog niet.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Marinero

Citaat van: Fail_over op zaterdag  4 februari 2012, 11:26:13
Citaat van: jens op zaterdag  4 februari 2012, 10:26:00
de winter is zo slecht nog niet.
Ga je mond spoellen, tis koud hier! Brrrrr

Juist ik ben er helemaal klaar mee. Woensdag ben ik weer fijn in Azie. Als de vlucht niet gecancelled word?  :eek:

innka3

Citaat van: Pjottr op vrijdag  3 februari 2012, 14:09:42
Citaat van: bananacreek op vrijdag  3 februari 2012, 12:19:29
Feebo feest............... :applaus: :applaus: :jajaja: :lachen: :lachen:

Nu weet ik wat ik mis en heb ik eindelijk heimwee................ :negatief: :negatief:

Dat ik voor de laatse keer in Amsterdam was om een strenge UVW keuring te ondergaan (100% afgekeurd helaas) ging ik altijd naar de Feebo op de Nieuwendijk en vrat ik me vol met al dat lekkers en in elke zak van de mil. buitenjas een zak met dubbelzoute drop............en de UVW vergoedde alles........... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


Misvatting Creek Ik vergoedde alles niet het UWV Zij waren alleen het doorgeefluik maar ik moest de centen ophoesten via de Premies Volksverzekeringen
Ik lag krom en jij lachte je een bult.
Nietwaar??

is creek nou zo dom en wij zo slim,eeeeeh of anders om  :lachen:
btw hij is als autochtoon nog een zeldzaam uitstervend ras bij die uvw  :negatief:

bananacreek

Citaat van: innka3 op zaterdag  4 februari 2012, 11:51:30
Citaat van: Pjottr op vrijdag  3 februari 2012, 14:09:42
Citaat van: bananacreek op vrijdag  3 februari 2012, 12:19:29
Feebo feest............... :applaus: :applaus: :jajaja: :lachen: :lachen:

Nu weet ik wat ik mis en heb ik eindelijk heimwee................ :negatief: :negatief:

Dat ik voor de laatse keer in Amsterdam was om een strenge UVW keuring te ondergaan (100% afgekeurd helaas) ging ik altijd naar de Feebo op de Nieuwendijk en vrat ik me vol met al dat lekkers en in elke zak van de mil. buitenjas een zak met dubbelzoute drop............en de UVW vergoedde alles........... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


Misvatting Creek Ik vergoedde alles niet het UWV Zij waren alleen het doorgeefluik maar ik moest de centen ophoesten via de Premies Volksverzekeringen
Ik lag krom en jij lachte je een bult.
Nietwaar??

is creek nou zo dom en wij zo slim,eeeeeh of anders om  :lachen:
btw hij is als autochtoon nog een zeldzaam uitstervend ras bij die uvw  :negatief:


Maakte voor mij niet al teveel uit waar het vandaan kwam..... :neeneenee: :neeneenee:
Ik heb vroeger vaak aangeboden om te werken maar dat mocht niet meer omdat de bedrijfsartsen in de jaren '70 zoveel mogelijk mensen moesten afvoeren via de ziektewet naar de WAO.......

Toen werden er strengere keuringen uitgeschreven en ik moest in 1999 gekeurd worden in Manila en Dumaguete city.
Evenwel vertrouwde het GAK destijds de  :smiley-philippines: medische evaluaties niet..... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:  en men draagde mij op om naar Amsterdam te komen voor een zeer zware keuring op volledige kosten van het GAK (heb er ook goed van gegeten enz).... :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:
Ik werd in een hotel in Amsterdam geplaatst en werd vezocht om goed te eten want ik was wat mager zo te zien...wala problema.......... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

Uiteindelijk zei de Psychiater; " U MAG NIET MEER WERKEN"............" u bent de laatste geboren en getogen  :nederlandsevlag: Klootzak en u valt daarom onder de monumentenzorg...... :thumb: :thumb:



Ik heb er niet om gevraagd................ :denk: :denk:


bananacreek


bananacreek


bananacreek