Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Zou wel leuk zijn....maar de kwaliteit van het element?............. :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

#4223
Ham uit Makati city voor de disco +restaurants (22kg)

Dat is een (vlees) bedrijf met een Zwitser als eigenaar





Waar dit voor is weet ik niet....Bologna...?.. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Sauzijzenbroodjes of zoiets?
Ik weet niet eens meer wat dat zijn.......even Googlen......... :jajaja: :jajaja:




Komt allemaal via airplane in deze boxen............. :thumb: :thumb:



Ik gebruik die boxen als opslag voor het onderstaande product tijdens een trip met de wagens............. :happy: :happy: :drunk: :drunk: :drunk:


bananacreek

#4224
Sauzijzenbroodjes of zoiets?
Ik weet niet eens meer wat dat zijn.......even Googlen......... :jajaja: :jajaja:



Ja, maar dat was heerlijk in de jaren '70

Maar hier in Cebu city in Gaisano Metro hebben ze ook een variant en daar zit dan corned-beef in of kip enz.@ P28 per stuk.............. :jajaja: :jajaja:




Ik kocht in Nederland in de jaren 70 altijd de sauijzenbroodjes in de stations-automaten en ook bij de Feebo enz... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Febo_(snackbar)


bananacreek

Feebo feest............... :applaus: :applaus: :jajaja: :lachen: :lachen:

Nu weet ik wat ik mis en heb ik eindelijk heimwee................ :negatief: :negatief:

Dat ik voor de laatse keer in Amsterdam was om een strenge UVW keuring te ondergaan (100% afgekeurd helaas) ging ik altijd naar de Feebo op de Nieuwendijk en vrat ik me vol met al dat lekkers en in elke zak van de mil. buitenjas een zak met dubbelzoute drop............en de UVW vergoedde alles........... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:






bananacreek


bananacreek

#4227
Dit verkopen in Dumaguete als de kerken uitgaan?............. :weetikniet:... :lachen: :thumb: :thumb:



Ik heb investeerders nodig........ :jajaja: :jajaja:

DE BERENHAP...... :thumb: :thumb: :thumb:


bananacreek


bananacreek

Nederland gisteren.............. :negatief: :negatief: :denk: :denk:



Dumaguete omgeving gisteren