Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

Citaat van: boldy op zondag 22 januari 2012, 08:21:25
Citaat van: bananacreek op zondag 22 januari 2012, 07:30:14
Asfhalteren......?????....... :jajaja: :jajaja: :jajaja:



Resultaat.................... :lachen: :lachen: :lachen:



daar zullen ze tog wel met een wals overheen gaan neem ik aan .  het is trouwens wel een grove emulsie dat gebruiken ze hier voor de onderlaag  de toplaag is altijd fijner

Dat denk jij maar boldy, in BelgiĆ« zijn ze daar zeer goed in in putten vullen. Al een verschil gezien tussen de  :nederlandsevlag: wegen en de  :belgiesmiley: wij belgen zouden beter eens les komen nemen bij jullie.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

boldy

@ kano ik weet dat het ze filippijnene zijn maar ze hebben tog meer matrieel dan ik had ged8 , ik keek me ogen uit toen ik een grader zag . warschijnlijk was mijn perspectie verkeerd over de filippijnen dat ik had ged8 dat zo zoiets wle niet zouden hebben .

@herbie gaten opvullen  werkt meestal niet zo goed hoor ik doe dat zelf ook en gebruik daarvoor koud asfalt maar dat werkt niet zo goed als warm asfalt . het is nog zo dat als het koude asfalt zelf goed kleeft aan de onderlaag dan word het asfalt naast het gene dat je gemaakt hebt eruit gereden . gaten opzich goed maken werk nou niet echt goed het beste is gewoon een heel stuk eruit te frezen  schoonmaken kleef erop en een niuewe toplaag erover asfalteren .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

josv

Citaat van: boldy op zondag 22 januari 2012, 08:21:25
Citaat van: bananacreek op zondag 22 januari 2012, 07:30:14
Asfhalteren......?????....... :jajaja: :jajaja: :jajaja:



Resultaat.................... :lachen: :lachen: :lachen:



daar zullen ze tog wel met een wals overheen gaan neem ik aan .  het is trouwens wel een grove emulsie dat gebruiken ze hier voor de onderlaag  de toplaag is altijd fijner

Wals ?  :lachen:

Dezelfde actie hebben ze hier gedaan ( 2 weken geleden ) maar dan met ZAND. Na 2 regenbuien kan je wel bedenken wat het resultaat is. Geen dus, het gat is er nog steeds.

Tis btw een goede oplossing dat kouwe asfalt. De passerende auto's etc. fungeren als wals !
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op zondag 22 januari 2012, 10:55:50
Citaat van: boldy op zondag 22 januari 2012, 08:21:25
Citaat van: bananacreek op zondag 22 januari 2012, 07:30:14
Asfhalteren......?????....... :jajaja: :jajaja: :jajaja:



Resultaat.................... :lachen: :lachen: :lachen:



daar zullen ze tog wel met een wals overheen gaan neem ik aan .  het is trouwens wel een grove emulsie dat gebruiken ze hier voor de onderlaag  de toplaag is altijd fijner

Wals ?  :lachen:

Dezelfde actie hebben ze hier gedaan ( 2 weken geleden ) maar dan met ZAND. Na 2 regenbuien kan je wel bedenken wat het resultaat is. Geen dus, het gat is er nog steeds.

Tis btw een goede oplossing dat kouwe asfalt. De passerende auto's etc. fungeren als wals !

Ja, correct en zand gebruikten ze hier ook en later een soort klei wat beter hield..

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

@Boldy: Zeer veel materieel zoals Motor Graders en ander spul hier te koop op surplus dealers in Cebu city vlak bij SM









boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort