Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek


bananacreek

We are putting the BAND back together......................... :jajaja: :jajaja: :thumb: :happy: :happy:



JVS Dumaguete (hoofdkantoor in Bacolod)

Kijk ik kocht altijd dure speakers maar ook die peperdure speaker-cones gaan kapot vanwege het tropical klimaat en meestal de "suspension-rings" .... :negatief: :negatief:






De speakers van mijn subwoofers zijn lokaal maar doen het nog uitstekend na 12 jaar..... :thumb: :thumb:

Zelfde ellende met dure Amerikaanse versterkers............. :negatief:

bananacreek

#4043
Al mijn versterkers werken nu nog en dan alleen alles goed schoonmaken, roest verwijderen en parameters van de pre-amp weer opnieuw instellen....

Dan nog het "bridge-probleem" met de subwoofer uitzoeken en oplossen...... :jajaja:

Als ik toch een nieuwe versterker bij JVS zal moeten kopen dan wordt het de CRELL (CHINA) CA-8 @P25300

Dit model hebben we nu meer dan 2 jaar in de disco en staat daar elke dag minstens 8 uur te "draaien" en doet het uitstekend... :thumb: :thumb: :thumb:













Ja, zult u zeggen maar in plaats van deze "Chinese" gitaren beter een goede FENDER?............. :weetikniet: :weetikniet:



Fender STRATOCASTER...peperduur


bananacreek



Op bovenstaande foto de AMERICAN LANDRY die moest sluiten omdat de vrouw van de Amerikaan de zaak naar de kloten hielp door al het geld op te maken met parties en  :smiley-philippines: vrienden (boyfriends.... :lachen:)

Nu open onder nieuw  :smiley-philippines: management....waarschijnlijk de restanten opgekocht... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Deze wagens zag je niet in Dumaguete city een jaar of 20 geleden............ :neeneenee: :neeneenee: