Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

josv

CitaatToch maar proberen want ik heb tegen de 1000W (8-Ohm) nodig om de subwoofer te sturen zonder de amp te "clippen".

Wees maar blij dat ik jou buurman niet ben !! Anders was vasten en zeker een keertje  :shoot13lj7: langsgekomen ! Man, met die handel kan je de hele barangay voorzien van boom-boom !!!  :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op dinsdag 17 januari 2012, 11:52:15
CitaatToch maar proberen want ik heb tegen de 1000W (8-Ohm) nodig om de subwoofer te sturen zonder de amp te "clippen".

Wees maar blij dat ik jou buurman niet ben !! Anders was vasten en zeker een keertje  :shoot13lj7: langsgekomen ! Man, met die handel kan je de hele barangay voorzien van boom-boom !!!  :biggrinn:


DE BUREN KRIJGEN GRATIS BIER VOOR HET LUISTEREN............
. :applaus: :applaus: :jajaja: :thumb: :happy:

DE MEESTE BLANKEN HOUDEN NIET VAN MUZIEK...............MABUHAY  :smiley-philippines:


bananacreek

#4032
Citaat van: josv op dinsdag 17 januari 2012, 11:52:15
CitaatToch maar proberen want ik heb tegen de 1000W (8-Ohm) nodig om de subwoofer te sturen zonder de amp te "clippen".

Wees maar blij dat ik jou buurman niet ben !! Anders was vasten en zeker een keertje  :shoot13lj7: langsgekomen ! Man, met die handel kan je de hele barangay voorzien van boom-boom !!!  :biggrinn:


DE BUREN KRIJGEN GRATIS BIER VOOR HET LUISTEREN............
. :applaus: :applaus: :jajaja: :thumb: :happy:

DE MEESTE BLANKEN HOUDEN NIET VAN MUZIEK...............MABUHAY  :smiley-philippines:

iK HEB OOK BUREN UIT INDIA HIER EN DAN SPEEL IK DIT EVEN EN DAN ZIJN ZE MUISSTIL........... :thumb: :thumb:

[yt=640,505] 1I6g9us3uNg[/yt]

Of deze, ook wel leuk @ 2x4600Watts............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:

[yt=640,505] aIoABRITPVk[/yt]

bananacreek


bananacreek


bananacreek

De persoon met die gestreepte groene bloes is een soort "bayut" meer een "travestiet" (of hoe dat dan ook mag heten).. :jajaja: :jajaja: :lachen:



Ik was net te laat en de "gast" heeft enorme borsten "gekweekt" oftewel "gefabriceerd" .... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Doen ze dat met hormonen....? :ikkeniebegrijp: :weetikniet:
Niet gevaarlijk?

Die komt bij mij de deur niet binnen............ :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee: :negatief:

Volgende keer probeer ik hem van voren te nemen...... :atyourservice: :atyourservice: :jajaja:

bananacreek

SUN cards en ik vergeet altijd wat ze nu precies moeten hebben....(tenzij ik een voorbeeld meeneem naar de store.. :jajaja:

..


xav

Citaat van: bananacreek op dinsdag 17 januari 2012, 14:01:55
De persoon met die gestreepte groene bloes is een soort "bayut" meer een "travestiet" (of hoe dat dan ook mag heten).. :jajaja: :jajaja: :lachen:





Volgende keer probeer ik hem van voren te nemen:atyourservice: :atyourservice: :jajaja:

:lachen:

kamperman

Citaat van: xav op dinsdag 17 januari 2012, 14:11:53
Citaat van: bananacreek op dinsdag 17 januari 2012, 14:01:55
De persoon met die gestreepte groene bloes is een soort "bayut" meer een "travestiet" (of hoe dat dan ook mag heten).. :jajaja: :jajaja: :lachen:





Volgende keer probeer ik hem van voren te nemen:atyourservice: :atyourservice: :jajaja:

:lachen:


zulke kun je toch alleen van achter nemen :crazy:

Herbie

Maar ik denk dat je daar lang genoeg woont, je zo niet te kies keuring meer bent. :happy2:  :floet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.