Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: innka3 op zaterdag 14 januari 2012, 16:57:24
Citaat van: bananacreek op vrijdag 13 januari 2012, 12:14:33


de nieuwe klootwet zegd dat voertuigen in camouflagekleur  een gele voor en rode achter moeten plaatsen
bij pech ,want door de camouflagekleur zijn ze niet te zien bij pech op weg  :haha:

Dat is juist............. :jajaja: :jajaja:




bananacreek

@Kano: De TPL verzekering werd door de LTO zelf afgesloten. Dan krijg je toch wel een heel naar gevoel.

Ik zou zeggen val maar dood want ik bepaal zelf wel met welke maatschappij ik verzekerd wil zijn....... :jajaja: :jajaja:
De LTO kan dat nooit forceren... :neeneenee: :neeneenee:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Vanmorgen moest ik even op bezoek in Valencia voor advies van een medeforumlid maar moest helemaal omrijden want er stroomde weer een hoop water door deze rivier waar de brug was weggeslagen op 22 december 2011 tijdens de storm...

Twee motoren voor mij stonden al vast en ik dacht  :benweg: :benweg: en omrijden (8 km)


bananacreek

#4005
Ik had altijd voornemens om hier van af te springen bij het bereiken van de 100,000.000 op dit topic... :jajaja: :jajaja:



Maar ik krijg GEEN mayorspermit................. :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

KIjk hier heb ik geen Mayorspermit nodig..... :neeneenee: :neeneenee: :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:



Dus eerste vereiste is het op goede conditie blijven...... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:



En als ik de grote sprong maak dan met deze muziek in de hand op een portable radio....all the :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: way down...



Met deze muziek
[yt=640,505]WsCYkSRPtiQ [/yt]

[yt=640,505]7aoLMn0bshs [/yt]

[yt=640,505]xM9cCVDVLeM [/yt]

En vlak voor dat ik beneden ben op deze overschakelen....... :benweg: :benweg: :denk: :denk:
[yt=640,505] SB-qEJe-aKg[/yt]

Maar dan moet ik toch wel lang vallen voordat de muziek op is....dan beter maar van de top of Mt Talinis..... :thumb: :thumb: :lachen:


Ok, op weg naar de top met mijn nieuwe handschoenen gekocht bij Robinsons.... :thumb: :thumb: :happy:



Dan nog even voor het springen met een paar: (zitten in de rugzak +ice  :thumb: :thumb: :thumb:)



[yt=640,505]OKFDHbP7R50 [/yt]







bananacreek

Straks naar de disco omdat de manager me nog P25,000.00 schuldig is en ik tekste haar vanmiddag en.....natuurlijk....GEEN ANTWOORD.... :jajaja: :jajaja: :lachen:





Drie weken NIET gedronken tot vandaag.............(AOW beperkingsregeling ?...... :neeneenee: :neeneenee:) :thumb: :thumb:



[yt=640,505]Q4383xPN8oY [/yt]

bananacreek

#4007
Kreeg een verzoek hier om niet de Belgen te vergeten:........ :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

OK: DANI KLEIN

VAYA CON DIOS.......WHAT'S A WOMAN

[yt=640,505]KGSsG_b30nE [/yt]

cette chanson est superbement belle, la vidéo trés bien réalisée, un grand merci pour ce beau partage. J'aime++++ la chanson et les images aussi d'ailleurs. Bravo!!!!!


Pjottr

Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 januari 2012, 15:06:42
Citaat van: Pyotr op zaterdag 14 januari 2012, 14:43:07
Dat is ook zo maar ik moest bij de 1e registratie in Okt (overschrijving op mijn naam het orgineel afgeven want met een copie namen ze geen genoegen.
Nu bij de jaarlijkse registratie moest ik weer een Orgineel overleggen maar zo als ik al zei die lag bij hun in de kast en die konden ze niet meer gebruiken??????
Hebben alle LTO'S niet een zelfde werkwijze??


Hier heb ik NOOIT de originele PRIVATE CAR POLICY moeten afgeven maar alleen altijd de "certificate of cover".... (ORIGINAL COPY)




Help me out here
Original cert of Cover wordt bij iedere nieuwe polis afgegeven toch?
Mijn Original cert of cover +policy daterend Okt 2011 ligt in het LTO . Ik vroeg ze of ze die ORG Cert of Cover wilde gebruiken voor de reg van 2012
Dat kon niet Ik moest een nieuwe polis sluiten om eennieuw ORG Cert of cover te verkrijgen.
Does this make sense?
Ik snap het niet (nog) niet maar wellicht ligt dat aan mijn intelligentie Qoutient
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Baliw-katok

Citaat van: bananacreek op zondag 15 januari 2012, 11:07:56
Straks naar de disco omdat de manager me nog P25,000.00 schuldig is en ik tekste haar vanmiddag en.....natuurlijk....GEEN ANTWOORD.... :jajaja: :jajaja: :lachen:







Hey  klootzak, je  hebt me  al  jaloers  genoeg gemaakt  ... nog  3 weekjes tandenbijten  en dan ben  ik in da  Phils.