Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nieuwe aspirant huishoudster?.............. :neeneenee: :neeneenee:
Slechte foto, moest even snel gebeuren............ :jajaja: :jajaja:

Waarschijnlijk een LTO magager ?..... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Philippine LOVE BIRDS for sale (zeggen ze hier  :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:)............zielige vogeltjes in zo'n kooitje.....beter vrij of een grote vogel serre... :jajaja: :jajaja:



Welke vogel?

Philippine National bird?..... :weetikniet:





Even verder Googlelen...............wel interessant :thumb: :thumb:

MAYA BIRD.....once considered the  :smiley-philippines: national bird.....



Ik dacht altijd dat dit de  :smiley-philippines: National Bird was............ :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:





bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 januari 2012, 15:10:50
Nieuwe aspirant huishoudster?.............. :neeneenee: :neeneenee:
Slechte foto, moest even snel gebeuren............ :jajaja: :jajaja:

Waarschijnlijk een LTO magager ?..... :weetikniet: :weetikniet:



Waarschijnlijk (zo te zien) zit "HAAR" hele borst vol met Tatoo's.... :jajaja: :jajaja: :lachen:

Misschien een retired - "Borikat"?.............op SSS pension?...... :lachen: :lachen:

Kano

Toen ik mijn (2e hands) auto kocht sloot ik er een comprehensive (all-risk) verzekering voor een jaar bij af, want de wagen was niet verzekerd.  Na een half jaar naar de LTO gegaan voor de jaarlijkse registratie en daar moest ik, ondanks dat ik de originele verzekeringspolis kon tonen, niettemin een TPL (WA)verzekering afsluiten want " your insurance registration number is not detected in our computer system". Op mijn vraag hoe ik dan ooit een CR en OR kon krijgen kreeg ik geen antwoord. De TPL verzekering werd door de LTO zelf afgesloten. Dan krijg je toch wel een heel naar gevoel.
En ja, ik vind het dus ook niet gek dat het land een slechte naam heeft.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

josv

Citaat van: Pyotr op zaterdag 14 januari 2012, 14:23:00
Smoketest is een farce. Er staat een webcam voor de nr plaat en die projecteert deze op een pc in het kantoor. Vervolgens gaat het zo als op de foto De meetstok of wat het ook is gaat in de pijp en er meteen weer uit.


Hier word bij mijn "suki" de test erg serieus (  :ikkeniebegrijp: ) uitgevoerd !! Staaf er in, uitdraai op de computer, alles goedgekeurd, weer staaf erin en dan ( met de webcam ) een foto van de "keurmeester", met staaf, met kenteken en kijkend naar de cam. Ben intussen wel wat gewend maar toendertijd stond in in bijna in m'n broek te pissen van het lachen ! Oja, dat stencillen doe ik nu zelf. beetje krassen met een potlood en een plakbandje kost hier 40 peso. Dat kan ik goedkoper  :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

callebaut

Citaat van: josv op zaterdag 14 januari 2012, 15:53:04
Citaat van: Pyotr op zaterdag 14 januari 2012, 14:23:00
Smoketest is een farce. Er staat een webcam voor de nr plaat en die projecteert deze op een pc in het kantoor. Vervolgens gaat het zo als op de foto De meetstok of wat het ook is gaat in de pijp en er meteen weer uit.


Hier word bij mijn "suki" de test erg serieus (  :ikkeniebegrijp: ) uitgevoerd !! Staaf er in, uitdraai op de computer, alles goedgekeurd, weer staaf erin en dan ( met de webcam ) een foto van de "keurmeester", met staaf, met kenteken en kijkend naar de cam. Ben intussen wel wat gewend maar toendertijd stond in in bijna in m'n broek te pissen van het lachen ! Oja, dat stencillen doe ik nu zelf. beetje krassen met een potlood en een plakbandje kost hier 40 peso. Dat kan ik goedkoper  :lachen:

Kuripot ..... :lachen:

bananacreek

niettemin een TPL (WA)verzekering afsluiten want " your insurance registration number is not detected in our computer system". 

Ja, juist dat heb ik hier ook gehoord....en ze hebben op de LTO's een grote truken (truuken)) :weetikniet: :weetikniet:...van Dale erbij....bekijk het maar:



.....lade waarin zeer veel listen worden bewaard............ :jajaja: :jajaja: :lachen:

Ik haat de dagen dat ik naar de LTO moet voor de verniewing van de registraties en dat zijn er 7 per jaar...... :negatief: :negatief:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 januari 2012, 15:32:51
Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 januari 2012, 15:10:50
Nieuwe aspirant huishoudster?.............. :neeneenee: :neeneenee:
Slechte foto, moest even snel gebeuren............ :jajaja: :jajaja:

Waarschijnlijk een LTO magager ?..... :weetikniet: :weetikniet:



Waarschijnlijk (zo te zien) zit "HAAR" hele borst vol met Tatoo's.... :jajaja: :jajaja: :lachen:

Misschien een retired - "Borikat"?.............op SSS pension?...... :lachen: :lachen:

NAH....dat is een BAYUT of zoiets.............?... :jajaja: :jajaja:

josv

Citaat van: callebaut op zaterdag 14 januari 2012, 16:02:07
Citaat van: josv op zaterdag 14 januari 2012, 15:53:04
Citaat van: Pyotr op zaterdag 14 januari 2012, 14:23:00
Smoketest is een farce. Er staat een webcam voor de nr plaat en die projecteert deze op een pc in het kantoor. Vervolgens gaat het zo als op de foto De meetstok of wat het ook is gaat in de pijp en er meteen weer uit.


Hier word bij mijn "suki" de test erg serieus (  :ikkeniebegrijp: ) uitgevoerd !! Staaf er in, uitdraai op de computer, alles goedgekeurd, weer staaf erin en dan ( met de webcam ) een foto van de "keurmeester", met staaf, met kenteken en kijkend naar de cam. Ben intussen wel wat gewend maar toendertijd stond in in bijna in m'n broek te pissen van het lachen ! Oja, dat stencillen doe ik nu zelf. beetje krassen met een potlood en een plakbandje kost hier 40 peso. Dat kan ik goedkoper  :lachen:

Kuripot ..... :lachen:

Zeker weten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :happy2:

Wat betreft de WA-polis : hier bij de LTO staan tig verzekeringsmaatschappijen buiten de poort ( in een kantoortje ) om een verzekering af te sluiten. Zelfde als je een drugstest wil, 5 op een rij. En als je de goeie treft regelen ze ook nog je rijbewijs ( legaal ).  :thumb:

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

innka3

Citaat van: bananacreek op vrijdag 13 januari 2012, 12:14:33


de nieuwe klootwet zegd dat voertuigen in camouflagekleur  een gele voor en rode achter moeten plaatsen
bij pech ,want door de camouflagekleur zijn ze niet te zien bij pech op weg  :haha: