Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


callebaut

Citaat van: Rich op vrijdag 13 januari 2012, 14:07:38
Citaat van: bananacreek op vrijdag 13 januari 2012, 12:46:01
Nog even iets anders uitspugen (één u of  twee U's ... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:)....... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :floet:


Eén U

Uitspugen of uitspuwen.



Neem  maar twee UU , dan ben je zeker dat het uitgespUUd is   :lachen:

bananacreek

Hier een greep uit de violations van de LTO

Als dit allemaal stipt zou worden gecontroleerd en geimplementeerd dan zou hier een Coup 'd Etat plaats gaan vinden... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:








Hahahahaha....IT'S MORE FUN IN THE PHILIPPINES............. :jajaja: :jajaja: :lachen:





bananacreek

#3973
LADIES &GENTLEMEN........WE ARE PROUD TO ANOUNCE THE BIGGEST STREET-BOXING EVENT IN THE LAST YEAR OF THIS PLANET.....@ 11-ROUNDS :happy: :happy:



ON THE RIGHT SIDE.....

Standing 1,72 m tall and weighting... 71 kg.............@ 54 years of age :applaus: :applaus:

ROLANDO (BAD BOY) NAVARETTE................ OF DA REPUBLIC OF THE PHILIPPINES... :thumb: :applaus: :applaus: :applaus:




AND ON THE LEFT SIDE............

Standing 1,82 m tall and weighting... 65 kg............@ 65 years of age :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

kLOOT DE kLOOTZAK (THE ROYAL DUTCH SCHIZOFRENIC)..................OF DA KINGDOM OF MAROKKO :negatief: :negatief: :negatief:.... :weetikniet: :weetikniet:



MAY THE BEST ONE WIN.......IT'S MORE FUN IN THE PHILIPPINES............ :jajaja: :jajaja: :atyourservice:

bananacreek

Meer over Rolando die misschien "bijna" net zo rijk had "kunnen" worden als Manny Pacquiao maar haalde het niet verder dan de goot.... :jajaja: :jajaja:

http://en.wikipedia.org/wiki/Rolando_Navarrete

Manny Pacquiao





callebaut

Citaat van: bananacreek op vrijdag 13 januari 2012, 15:43:00
Meer over Rolando die misschien "bijna" net zo rijk had "kunnen" worden als Manny Pacquiao maar haalde het niet verder dan de goot.... :jajaja: :jajaja:

http://en.wikipedia.org/wiki/Rolando_Navarrete

Manny Pacquiao






En toevallig ook van General Santos City ..... :jajaja:

Pascal Keirens

Nog eens over de prijslijst der overtredingen: 50.000 peso's als je rijdt met een rechts gestuurd voertuig. Da's nog niet van de poes!

Ketelbinkie

Citaat van: Luke op vrijdag 13 januari 2012, 12:19:36
Ik heb dat nog maar weinig zien gebruiken in geval van panne hier op de drukke wegen in Metro Manila.
Je moet iemand bij die driehoek zetten want ofwel is dat ding plat gereden of  :benweg: verdwenen van zodra je je rug draait.
Die is steen goed. Dan maar de gevarendriehoek vastbinden aan de staart van een hond en die een worst voor houden en hopen dat ie lang over de worst doet tot de ANWB arriveert. Wat zeg ik nu voor onzin :lachen:.  Om een recente slogan te citeren: It's fun to be in the PH.

bananacreek

Vele kleinere verzekeringsmaatschappijen werken als "middleman" om de verzekering + registration (soms ook smoketest) te doen @ een totaalprijs die maar zeer weinig lager ligt dan de "normale" LTO directe afhandeling.
Maar...dan heb je wel grote kans (meestal) dat je de papieren een maand of drie KWIJT bent en soms komt het voor dat ze uw dokumenten NIET meer terug vinden....zoekgeraakt..."Sorry Joe, but we lost your papers"


Correction: Volgens een bekende hier is het zo dat zijn papieren normaal gesproken binnen een dag of vier klaar zijn (bovenstaande manier) en dat het niet zoveel voorkomt als ik beweerde dat het maanden zou duren..... :denk: :floet: :hoedjeaf:

Kano

Creek, hoe zit dat dan met deze "speciale manier"? Voor een smoketest hebben ze toch je wagen nodig en voor de jaarlijkse registratie een afdruk van het motor en chassisnummer?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn