Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Zodra ik heel erg ziek zou worden later dan gelijk aan een goede sigaar en geen dure ziekenhuizen betalen maar dan een pistool/revolver huren en gewoon een kogel door de kop om het eenvoudig te houden... :jajaja: :jajaja: (Plan B-2a)





Duur de sigaren hier.... :jajaja: :jajaja:


Weet de prijzen niet meer......maar Col. Boorerang weet dat waarschijnlijk nog wel?.... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

#3941
Gevangen in een wagen (easy ride of zoiets)  in CONSOLACION Cebu en een meter of vier lang......leuk voor security om het huis heen... :thumb: :thumb: :happy:




bananacreek

Superferry naar Manila gisteren tijdens het opstarten van de motoren voor het vertrek vanuit Dumaguete city...



LADIES AND GENTLEMEN, THIS IS YOUR CAPTAIN SPEAKING,......WE HEREBY APOLOGIZE FOR THE SOOT ON YOUR CLOTHES BUT WE ARE DOING OUR BEST TO SOLVE THE PROBLEM......HAVE A SAFE TRIP AND PLEASE FASTEN YOUR SEATBELTS...... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

One minute on the way................... :happy: :happy: :happy:






Phille

Citaat van: bananacreek op donderdag 12 januari 2012, 13:31:21
Citaat van: Phille op woensdag 11 januari 2012, 17:50:39
Citaat

Hij zei: " Are you looking for trouble?"





"Well, No not now please, I have a headache today"............. :jajaja: :jajaja:



Haven't you notice I is your face on the body of the boxer  :haha:

bananacreek

#3944
Citaat van: Phille op donderdag 12 januari 2012, 14:28:38
Citaat van: bananacreek op donderdag 12 januari 2012, 13:31:21
Citaat van: Phille op woensdag 11 januari 2012, 17:50:39
Citaat

Hij zei: " Are you looking for trouble?"





"Well, No not now please, I have a headache today"............. :jajaja: :jajaja:



Haven't you notice I is your face on the body of the boxer  :haha:

Ja, nu zie ik het pas hoe ik eruit zou zien met HAAR op mijn hoofd....quapo.... :happy: :happy: :happy: :happy:

Kijk eens even, ik lijk wel 30 jaar jonger................ :thumb: :thumb:

Wat een Macho, wow.... daar kan je een hoop huishoudsters meer vinden........ :happy: :happy: :happy: :happy:

IK GA EEN PRUIK KOPEN....DAT IS ZEKER...........EN PROBEREN EN EEN FOTO OP HET FORUM...PROBLEEM......"OUT OF STOCK SIR........... :negatief: :negatief: :jajaja: :jajaja: :lachen:
Dat ga ik doorsturen aan mijn broer en zwager in Nederland.....

ZEER GOED GEDAAN VIND IK........ :thumb: :thumb: :thumb: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

EINDELIJK HEB IK WEER ZIN OM TE LEVEN.... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

IT'S MORE FUN IN THE PHILIPPINES




bananacreek

Vervolg LTO......

Even vergeten...
Tijdens de technical inspection vroegen ze of ik een "EARLY WARNING DEVICE" in de jeep had..... :weetikniet:

Jazeker antwoordde ik..........dat viel hem natuurlijk tegen... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: :lachen:

Dus ik haalde het apparaat uit de doos (vorige week gekocht @ P99) en dat was een rode



NEE, ZEI DE MAN, HET MOET EEN GELE KLEUR ZIJN...... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


IK KAN ZELFS GEEN GELE DRIEHOEK OP GOOGLE VINDEN...... :neeneenee: :neeneenee:

IT'S MORE FUN IN THE PHILIPPINES... :jajaja: :jajaja: :lachen:

Herbie

Citaat van: bananacreek op donderdag 12 januari 2012, 15:44:23
Vervolg LTO......

Even vergeten...
Tijdens de technical inspection vroegen ze of ik een "EARLY WARNING DEVICE" in de jeep had..... :weetikniet:

Jazeker antwoordde ik..........dat viel hem natuurlijk tegen... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: :lachen:

Dus ik haalde het apparaat uit de doos (vorige week gekocht @ P99) en dat was een rode



NEE, ZEI DE MAN, HET MOET EEN GELE KLEUR ZIJN...... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


IK KAN ZELFS GEEN GELE OP GOOGLE VINDEN...... :neeneenee: :neeneenee:

IT'S MORE FUN IN THE PHILIPPINES... :jajaja: :jajaja: :lachen:


Is misschien kleuren blind  :lachen:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Phille

Citaat van: bananacreek op donderdag 12 januari 2012, 15:23:22
Citaat van: Phille op donderdag 12 januari 2012, 14:28:38
Citaat van: bananacreek op donderdag 12 januari 2012, 13:31:21
Citaat van: Phille op woensdag 11 januari 2012, 17:50:39
Citaat

Hij zei: " Are you looking for trouble?"





"Well, No not now please, I have a headache today"............. :jajaja: :jajaja:



Haven't you notice I is your face on the body of the boxer  :haha:

Ja, nu zie ik het pas hoe ik eruit zou zien met HAAR op mijn hoofd....quapo.... :happy: :happy: :happy: :happy:

Kijk eens even, ik lijk wel 30 jaar jonger................ :thumb: :thumb:

Wat een Macho, wow.... daar kan je een hoop huishoudsters meer vinden........ :happy: :happy: :happy: :happy:

IK GA EEN PRUIK KOPEN....DAT IS ZEKER...........EN PROBEREN EN EEN FOTO OP HET FORUM...PROBLEEM......"OUT OF STOCK SIR........... :negatief: :negatief: :jajaja: :jajaja: :lachen:
Dat ga ik doorsturen aan mijn broer en zwager in Nederland.....

ZEER GOED GEDAAN VIND IK........ :thumb: :thumb: :thumb: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

EINDELIJK HEB IK WEER ZIN OM TE LEVEN.... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

IT'S MORE FUN IN THE PHILIPPINES


Dan ben ik zeer blij met het gegeven een positieve bijdrage geleverd te hebben aan de mentale ingesteldheid van Sir Klootzak ... go tiger, go tiger, go for it!  :happy: :happy: :happy:

Phille

Citaat van: bananacreek op donderdag 12 januari 2012, 15:44:23
Vervolg LTO......

Even vergeten...
Tijdens de technical inspection vroegen ze of ik een "EARLY WARNING DEVICE" in de jeep had..... :weetikniet:

Jazeker antwoordde ik..........dat viel hem natuurlijk tegen... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: :lachen:

Dus ik haalde het apparaat uit de doos (vorige week gekocht @ P99) en dat was een rode



NEE, ZEI DE MAN, HET MOET EEN GELE KLEUR ZIJN...... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


IK KAN ZELFS GEEN GELE DRIEHOEK OP GOOGLE VINDEN...... :neeneenee: :neeneenee:

IT'S MORE FUN IN THE PHILIPPINES... :jajaja: :jajaja: :lachen:

Nochtans ...



http://www.sulit.com.ph/index.php/view+classifieds/id/3538042/EARLY+WARNING+DEVICE

:daag:


bananacreek