Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Phille op dinsdag 10 januari 2012, 20:30:38
Citaat van: bananacreek op dinsdag 10 januari 2012, 14:02:17
Vanuit de lucht naar de zee........... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Deze ligt er nu wat eenzaam bij en ze hebben uit voorzorg toch maar een dikke kabel gespannen...je weet nooit in de  :smiley-philippines:............. :lachen: :lachen:

De foto lijkt meer op een schilderij dacht ik.... :thumb: :thumb:  (telelens(je)



Inderdaad Bananacreek  :thumb:



:daag:

Inderdaad, zeer leuk lijstwerk..... :thumb: :thumb: :thumb:

bananacreek

#3921
Vervolg LTO ellende............................ :jajaja: :jajaja:

Vandaag naar de LTO om een blank aanvraag formulier op te halen voor de verlenging van registratie van de Jeep.... :jajaja:



Ik vroeg aan de dame achter het "raam" om mij 10 stuks te geven zodat ik een aantal extra in huis zou hebben en dat is altijd erg makkelijk zodat je dat rustig thuis in kunt vullen.... :happy: :happy: :happy:

De vrouw vroeg: "How many vehicles do you have?"

Ik antwoordde: "fourteen"...................and one to be added, number 15 :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

This will be vehicle number 15 soon from now:



...............Om mijn AOW-bungalow in de bergen later beter te kunnen bereiken als ik last van Arthritis heb....... :jajaja: :jajaja:



Ze zei: "No sir, I allow you only to take ONE form...."..... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

Dat zat me niet lekker en zij riep de security guard who has also a "side-job" daar met de uitgave van papieren...

Hij zei met donderende stem: " Where is your SMOKETEST Joe ?"

Ik zei: "What the F...ck"

"I am not allowed take a smoketest because there is an error in the CR of this vehicle"

Hij vervolgde: "No, I can only give you ONE form after you surrender a smoketest"........

Ik zei: "BUANG" (spreek uit BOANG)

Er zaten een hoop  :smiley-philippines: dus moest ik wel even op mijn woorden letten, maar het schoot eruit voordat ik het me realiseerde....... :jajaja: :jajaja:

Hij zei: " Are you looking for trouble?"

Ik zei: " Why, are you going to shoot me now?"....... :happy: :happy:

Testing........ :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Hij zei:" No, I will not shoot you, but you have to listen to me"..... :jajaja: :jajaja:

Ik zei: " Are you the security guard or are you the manager of the LTO???????"

Hij zei: " I am the security guard, but if the public has problems, they have to share those with me"

Ik zei: "Ok, never mind na lang, I will go to the Ombudsman in Cebu city"

Hij ging toen het kantoor binnen en ging naar de vrouw die in charge was betreffende mijn problemen met de foutieve vermelding op de registratie.

Toen kwam hij er eindelijk achter dat ik gelijk had en zei: "Ok Joe, I will give you one form".............

Morgen terug naar de LTO met de jeep voor inspectie............., resultaat? :weetikniet: :weetikniet:



Word vervolgd............ :jajaja: :jajaja: :lachen:


bananacreek

Kijk er zijn ook buitenlanders bij hier die laten hu registratie doen via hun verzekeing, maar mijn verzekering trapt daar niet in..... :neeneenee: :neeneenee:

Maar het duurt soms vier tot vijf maanden voordat ze hun papieren terug zien en er was een Amerikaan en zijn CR was zoekgeraakt en dan zit je echt in de problemen om een nieuw te kunnen krijgen....

bananacreek

Ik sprak met mijn advokaat gistermiddag en die zei dat hij een Duitse client heeft die weigerde om in de rechtbank op te staan zodra de rechter de rechtzaal betreedde.....die kon gearresteerd worden wegens "contempt of court"... :jajaja: :jajaja: :jajaja:




bananacreek


bananacreek

...
iNKOPEN DOEN OF WEER IEMAND IN HET ZEIKENHUIS?............ :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Vanuit de Emergency Room op weg naar de private room... of ward............. :jajaja:



Gelijk aan het texten.............. :lachen: :lachen:


Maar als het over is dan kom je tijdelijk achter deze deur te staan totdat ze je op komen halen............ :negatief: :negatief:  :ripba8: :ripba8:


bananacreek


bananacreek


Phille