Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

robert van dijck

Citaat van: bananacreek op dinsdag 10 januari 2012, 13:53:23
Philippine Airforce............ :thumb:

Iemand een idee welk model dit is...... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


Northrop-F5-Tiger




:offtopic: :offtopic: Nee hoor, een drietal Tigers is een keer over Dumaguete gevlogen een aantal jaren geleden en kwamen van Mactan-Airbase................ :happy: :happy: :happy:

het bovenste vliegtuig is een hawk van British Aerospace, het wordt ook gebruikt door het stuntteam Red Arrows van de Engelse Luchtmacht

www.raf.mod.uk/hawkdisplayteam/

bananacreek

Wordt toch tijd dat ik zoiets zal moeten kopen dacht ik, je weet maar nooit............ :thumb: :thumb: :thumb:



Beetje aan de dure prijs voor een AOW'er dacht ik..... :jajaja: :jajaja: :negatief:

bananacreek

@Robert van Dijck: DANK U VOOR DE LINK... :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:



Dus hetzelfde als wat ze vroeger in Nederland op Soesterberg hadden onder de naam "HAWKER-HUNTER"...?

Kano

Nee hoor Creek, ook bij mij gaat regelmatig iets kapot. En de Filipino's zullen nooit  direkt een fout toegeven ook al is het overduidelijk. En men blijft vasthouden aan oude gewoonten houtjes touwtjes werk, tape, expoxy kit etc. in plaats van vernieuwing.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op dinsdag 10 januari 2012, 15:34:51
Nee hoor Creek, ook bij mij gaat regelmatig iets kapot. En de Filipino's zullen nooit  direkt een fout toegeven ook al is het overduidelijk. En men blijft vasthouden aan oude gewoonten houtjes touwtjes werk, tape, expoxy kit etc. in plaats van vernieuwing.

Ok, dank u want ik had toch echt het nare gevoel dat het alleen bij mij gebeurd...... :jajaja: :jajaja:

Denk je alles goed voorbereid te hebben vlak voor de AOW voor het eerst wordt uitbetaald dan gaat er plotseling van alles naar de kloten om zomaar te zeggen............... :jajaja: :jajaja: :lachen:

Dan denk je toch op zulk een moment: "WHY ME LORD?"........ :jajaja: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet:

[yt=640,505]HPjWzR6skbo [/yt]

[yt=640,505]63c1uOVue6U [/yt]

bananacreek

Ok, dan kan ik toch weer iets rustiger slapen nu dat ik weet dat het niet om mij alleen gaat....... :happy: :happy:

Dan zal ik toch maar dank U zeggen............ :jajaja: :jajaja: :happy: :thumb: :thumb:

[yt=640,505]bx59Mi_F_Gk [/yt]

[yt=640,505]-unkFDVhs0Q [/yt]


this is the reason i don´t have fear of dead, i´m going to meet Jesus and Elvis.

Phille

Citaat van: bananacreek op dinsdag 10 januari 2012, 14:02:17
Vanuit de lucht naar de zee........... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Deze ligt er nu wat eenzaam bij en ze hebben uit voorzorg toch maar een dikke kabel gespannen...je weet nooit in de  :smiley-philippines:............. :lachen: :lachen:

De foto lijkt meer op een schilderij dacht ik.... :thumb: :thumb:  (telelens(je)



Inderdaad Bananacreek  :thumb:



:daag:


Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

robert van dijck

@ creek

De Hawker Hunter werd indertijd gemaakt door Hawker Siddeley hij vloog voor het eerst in 1951,
De HawkT1 wordt nog steeds gemaakt dor Britisch Aerospace, daarom word hij ook de BAE HawkT1 genoemd, vloog voor het eerst in 1974.

Hawker Siddeley bestaat niet meer is opgeslokt door BAe

De hunter wordt nog steeds gebruikt door de zwitserse luchtmacht, gebruikt autostrade's om op te stijgen, ikzelf gezien in de buurt van Sion.

groet aan creek

Robert

bananacreek

Citaat van: robert van dijck op woensdag 11 januari 2012, 09:18:15
@ creek

De Hawker Hunter werd indertijd gemaakt door Hawker Siddeley hij vloog voor het eerst in 1951,
De HawkT1 wordt nog steeds gemaakt dor Britisch Aerospace, daarom word hij ook de BAE HawkT1 genoemd, vloog voor het eerst in 1974.

Hawker Siddeley bestaat niet meer is opgeslokt door BAe

De hunter wordt nog steeds gebruikt door de zwitserse luchtmacht, gebruikt autostrade's om op te stijgen, ikzelf gezien in de buurt van Sion.

groet aan creek

Robert

Ok, dank u voor de informatie, zeer interessant voor mij........ :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf: