Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: josv op zaterdag  7 januari 2012, 16:15:13
Citaat van: callebaut op zaterdag  7 januari 2012, 15:48:00

CitaatNou dat noem ik geen "affecting" meer !! Ben net thuis met de motor, geen droge draad meer aan m'n lijf. Personeel met de Queen in een taxi  :denk: Volgens mij doe ik iets verkeerd !!!!  :weetikniet:

Misschien ben je de barmhartige samaritaan van de SQ ..... :jajaja:

Mmmm, ik heb wraak genomen. Thuis gewoon ( achter de poort ) ALLE kleren uit getrokken en naar binnen gelopen. De Queen : BASTOS !!!!!!!!!  :happy2: :happy2: :happy2:

:picsplease: :picsplease: :picsplease: :picsplease:

bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 januari 2012, 12:35:15
Een tijdje (bijna een jaar) geleden klaagde ik dij de Dumaguete city Postal Office dat een slof sigaretten niet bij de geadresseerde in Nederland was ontvangen en nu blijkt dat die (enkele) slof door de Nederlandse douane in beslag werd genomen...........dat is vreemd en nog nooit gebeurd want normaal wordt een enkele slof NIET door de Nederlandse douaue in beslag genomen......en door de douane opgerookt waarschijnlijk....hoop dat de man er langzaam van stierf... :jajaja: :jajaja:




Volgens mijn broer is dit NIET IN NEDERLAND IN BESLAG GENOMEN WANT DAN ZOU HIJ EEN BRIEF DAAROMTRENT HEBBEN ONTVANGEN................ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Er klopt hier ergens iets niet, maar daar kom je nooit meer achter en uit de 50 sloffen was dit de eerste "single" slof...toch niet gek dacht ik.....

josv

Citaat van: bananacreek op zondag  8 januari 2012, 12:43:15
Citaat van: josv op zaterdag  7 januari 2012, 16:15:13


Mmmm, ik heb wraak genomen. Thuis gewoon ( achter de poort ) ALLE kleren uit getrokken en naar binnen gelopen. De Queen : BASTOS !!!!!!!!!  :happy2: :happy2: :happy2:

:picsplease: :picsplease: :picsplease: :picsplease:

Sorry te laat  :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op zondag  8 januari 2012, 13:39:15
Citaat van: bananacreek op zondag  8 januari 2012, 12:43:15
Citaat van: josv op zaterdag  7 januari 2012, 16:15:13


Mmmm, ik heb wraak genomen. Thuis gewoon ( achter de poort ) ALLE kleren uit getrokken en naar binnen gelopen. De Queen : BASTOS !!!!!!!!!  :happy2: :happy2: :happy2:

:picsplease: :picsplease: :picsplease: :picsplease:

Sorry te laat  :happy2:

Graag volgende regenbui een camera meebrengen,...je weet nooit.....kan altijd handig zijn... :lachen: :jajaja:

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Pjottr

Citaat van: bananacreek op zondag  8 januari 2012, 13:49:36
Citaat van: josv op zondag  8 januari 2012, 13:39:15
Citaat van: bananacreek op zondag  8 januari 2012, 12:43:15
Citaat van: josv op zaterdag  7 januari 2012, 16:15:13


Mmmm, ik heb wraak genomen. Thuis gewoon ( achter de poort ) ALLE kleren uit getrokken en naar binnen gelopen. De Queen : BASTOS !!!!!!!!!  :happy2: :happy2: :happy2:

:picsplease: :picsplease: :picsplease: :picsplease:

Sorry te laat  :happy2:

Graag volgende regenbui een camera meebrengen,...je weet nooit.....kan altijd handig zijn... :lachen: :jajaja:
Hebben jullie nu echt zo'n grote behoefte een naakte man te zien? He Bah
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

josv

Citaat van: Pyotr op zondag  8 januari 2012, 15:02:33

Hebben jullie nu echt zo'n grote behoefte een naakte man te zien? He Bah

Hoho, dan heb je mijn goddelijke lichaam nog nooit in de maneschijn met een vleugje vochtige tropische regen gezien  :happy2:

Maar in weze heb je wel gelijk  :benweg:  :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Budgie

Citaat van: Pyotr op zondag  8 januari 2012, 15:02:33
Citaat van: bananacreek op zondag  8 januari 2012, 13:49:36
Citaat van: josv op zondag  8 januari 2012, 13:39:15
Citaat van: bananacreek op zondag  8 januari 2012, 12:43:15
Citaat van: josv op zaterdag  7 januari 2012, 16:15:13


Mmmm, ik heb wraak genomen. Thuis gewoon ( achter de poort ) ALLE kleren uit getrokken en naar binnen gelopen. De Queen : BASTOS !!!!!!!!!  :happy2: :happy2: :happy2:

:picsplease: :picsplease: :picsplease: :picsplease:

Sorry te laat  :happy2:

Graag volgende regenbui een camera meebrengen,...je weet nooit.....kan altijd handig zijn... :lachen: :jajaja:
Hebben jullie nu echt zo'n grote behoefte een naakte man te zien? He Bah

Ik niet, maar we hebben denk ik toch een of meer leden die het wel mooi zullen vinden
Maar of het nu de King of de Queen is ik vind ze gekleed er vaak beter uit zien Worden vaak een beetje rommelig en je ziet de kleinste foutjes.En een mooie verpakking zie ik ook graag
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek

WALKING THE DOG JOE....?..... :thumb: :thumb: :thumb:



[yt=640,505]rMJDszeLumM[/yt]