Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

wiking

Zien er aardig poppenkast waardig uit gemaakt van papier marche. Volgende keer als ik weer in de Phils ben ga ik zulke demo units bekijken. Ben toch wel beniewd. Voor het zelfde geld heb je een studio unit van 20m2 dus daarom ben ik wel nieuwschierig.
gr

bananacreek

Northeast Monsoon affecting Luzon. Tail-end of a cold front affecting Visayas and Mindanao



As of today, There is no tropical cyclone existing within the Philippine Area of Responsibility (PAR).

josv

Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 januari 2012, 15:25:56
Northeast Monsoon affecting Luzon. Tail-end of a cold front affecting Visayas and Mindanao

Nou dat noem ik geen "affecting" meer !! Ben net thuis met de motor, geen droge draad meer aan m'n lijf. Personeel met de Queen in een taxi  :denk: Volgens mij doe ik iets verkeerd !!!!  :weetikniet:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

callebaut

Citaat van: josv op zaterdag  7 januari 2012, 15:44:27
Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 januari 2012, 15:25:56
Northeast Monsoon affecting Luzon. Tail-end of a cold front affecting Visayas and Mindanao

Nou dat noem ik geen "affecting" meer !! Ben net thuis met de motor, geen droge draad meer aan m'n lijf. Personeel met de Queen in een taxi  :denk: Volgens mij doe ik iets verkeerd !!!!  :weetikniet:

Misschien ben je de barmhartige samaritaan van de SQ ..... :jajaja:

josv

Citaat van: callebaut op zaterdag  7 januari 2012, 15:48:00

CitaatNou dat noem ik geen "affecting" meer !! Ben net thuis met de motor, geen droge draad meer aan m'n lijf. Personeel met de Queen in een taxi  :denk: Volgens mij doe ik iets verkeerd !!!!  :weetikniet:

Misschien ben je de barmhartige samaritaan van de SQ ..... :jajaja:

Mmmm, ik heb wraak genomen. Thuis gewoon ( achter de poort ) ALLE kleren uit getrokken en naar binnen gelopen. De Queen : BASTOS !!!!!!!!!  :happy2: :happy2: :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Budgie


dat is zoals bij de vrouwen Creek... je moet voorzichtig zijn om het bloempje te plukken 


Juist maar daar zitten geen stengels aan die prikken.... 

Citaat van: Herbie op donderdag  5 januari 2012, 12:43:24
Ja wel hoor na een dag of twee niet te scheren   :lachen:

Volgens mij scheren vrouwen zich normaal gesproken niet
Getting older beats the alternative -dying young

Amice

Citaat van: Budgie op zaterdag  7 januari 2012, 23:03:18

dat is zoals bij de vrouwen Creek... je moet voorzichtig zijn om het bloempje te plukken 


Juist maar daar zitten geen stengels aan die prikken.... 

Citaat van: Herbie op donderdag  5 januari 2012, 12:43:24
Ja wel hoor na een dag of twee niet te scheren   :lachen:

Volgens mij scheren vrouwen zich normaal gesproken niet

Je loopt achter Budgie, we leven in 2012 hoor  :jajaja:

Je ziet nagenoeg geen filipina met haar onder haar armen, of benen. (ik zal t beschaafd houden.)  :lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

#3878
Citaat van: Amice op zaterdag  7 januari 2012, 23:50:33
Citaat van: Budgie op zaterdag  7 januari 2012, 23:03:18

dat is zoals bij de vrouwen Creek... je moet voorzichtig zijn om het bloempje te plukken 


Juist maar daar zitten geen stengels aan die prikken.... 

Citaat van: Herbie op donderdag  5 januari 2012, 12:43:24
Ja wel hoor na een dag of twee niet te scheren   :lachen:

Volgens mij scheren vrouwen zich normaal gesproken niet

Je loopt achter Budgie, we leven in 2012 hoor  :jajaja:

Je ziet nagenoeg geen filipina met haar onder haar armen, of benen. (ik zal t beschaafd houden.)  :lachen:

Je bedoelde tussen de benen zeker. Want die benen scheren ze bijna nooit, is niet nodig ook  :lachen:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Baliw-katok

Citaat van: callebaut op zaterdag  7 januari 2012, 13:09:53
                                                                                   

                                                                               Protetstantse kerk   ....

                                         

                                                                              Binnenin de kerk

                                           

                                                                                   :atyourservice:


mooie  kerk  :thumb: