Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Een tijdje (bijna een jaar) geleden klaagde ik dij de Dumaguete city Postal Office dat een slof sigaretten niet bij de geadresseerde in Nederland was ontvangen en nu blijkt dat die (enkele) slof door de Nederlandse douane in beslag werd genomen...........dat is vreemd en nog nooit gebeurd want normaal wordt een enkele slof NIET door de Nederlandse douaue in beslag genomen......en door de douane opgerookt waarschijnlijk....hoop dat de man er langzaam van stierf... :jajaja: :jajaja:



bananacreek


bananacreek

Reparatie-afdeling Unitop Dumaguete...altijd druk bezig....... :jajaja: :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Zomaar...



Ook de techniek gaat vooruit hier.... :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Maar de vingerprint van den Klootzak werd niet geaccepteerd.......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

Gezicht op Silliman Church ....protestant of katholiek.....?... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


callebaut

                                                                                   

                                                                               Protetstantse kerk   ....

                                         

                                                                              Binnenin de kerk

                                           

                                                                                   :atyourservice:

Kano

Juist Creek.,

The Silliman University Church was one of the earliest congregations founded by the Presbyterians in the Visayas  It was subsequently incorporated under the banner of the United Church of Christ in the Philippines which is an "organic union" of five Protestant denominations.

Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Protestantism_in_the_Philippines
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

@Pierrevanwies: OK, LAAT HET GELD MAAR ROLLEN..................@WIES............ :happy: :happy: :happy: :happy:




bananacreek