Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


xav

dat is zoals bij de vrouwen Creek... je moet voorzichtig zijn om het bloempje te plukken  :lachen:

Phille

Citaat van: bananacreek op donderdag  5 januari 2012, 12:06:57
Hier komen geen squatters meer........ :neeneenee: :neeneenee:



Voor eventjes dan bedoel je ... volgend jaar zijn ze het vergeten en staan ze er opnieuw  :weetikniet:


bananacreek

Citaat van: Phille op donderdag  5 januari 2012, 12:27:10
Citaat van: bananacreek op donderdag  5 januari 2012, 12:06:57
Hier komen geen squatters meer........ :neeneenee: :neeneenee:



Voor eventjes dan bedoel je ... volgend jaar zijn ze het vergeten en staan ze er opnieuw  :weetikniet:



Waarschijnlijk gaan ze de spillway uitbreiden en wordt dat allemaal concrete......ik ga het in de gaten houden.. :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Citaat van: xav op donderdag  5 januari 2012, 12:24:41
dat is zoals bij de vrouwen Creek... je moet voorzichtig zijn om het bloempje te plukken  :lachen:

Juist maar daar zitten geen stengels aan die prikken.... :neeneenee: :neeneenee:

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek


bananacreek

#3858
Ok, de jongen zit nu op de vlucht tussen Seoul en San Francisco..... :happy: :happy:






bananacreek

Weer grote problermen met internet en nu was het de modem die het niet meer deed.... :negatief: :negatief:


Altjd wat anders hier en maandag brengen ze een nieuwe modem........

Vandaag hoorde ik van een Turk die hier woont (jonge Turk) dat zijn cable-internet met Sky Cable (3Mb) geen problemen voor hem opleverde...

Ik sprak ook met de vice-manager van FilProducts die beweerde dat hun Cable-Internet veel beter was dan Sky-Cable Internet en probeerde mij over te halen op een subscription te nemen, maar ik zei dat ik eerst maar even wat meer feedback wilde afwachten.



Als nu met Globe internet problemen hebt dan wordt je (ook de technicians van de sub-contractor) van de ene kant naar de andere kant gestuurd (per telefoon)....wat een ellende... :negatief: :negatief: :negatief: