Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#3680
Bij deze verzoekt de Klootzak om in de forum-ziektewet te worden opgenomen.

Reden:

LBM + zeer pijnlijke en volle keel + 39,6 graden koorts.

Medicijnen: Lomotil voor LBM en LOVISCOL ADULT (120ml) @ P204 voor de keel en tot nu toe het beste medicijn voor zulke gevallen en gebruik het al vele jaren..



Vervolgens deel ik u hierbij mede dat na spoedoverleg met de Highcommissioner van de FPTA (First Philippine Tampo Association) besloten is om met onmiddelijke ingang een korte... :weetikniet: :weetikniet: SOLIDARITEITS STAKING uit te voeren om daarbij aan te geven dat de Belgen niet alleen staan tegen het HELSE plan van Vincent van Quickenborn om de pensioenen te korten ten goede van de gepensioneerde Somalische Piraten die daar zoals ook in Nederland ALLEMAAL in de bijstand zitten...



Waarschijnlijk heeft Vincent Henk ontmoet in de stationsrestauratie van het station Hasselt en daarbij heeft Henk gezegd: "Ok Vincent, toast op jouw geniale idee en als dat werkt doen we hetzelfde in Nederland, want die Somaliers moeten toch ook eten.......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:?"
"Maar als onze zakken gevuld zijn gaan we samen op kosten van onze regeringen lekker rotzooien in Thailand... :happy: :happy:"





Internet verbinding nog zeer slecht ...

PRETTIGE FEESTDAGEN TOEGEWENST VANAF HET ZUIDELIJK FRONT

God save the Queen??....... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Amice

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

Creek beterschap en laat je maar heerlijk verzorgen door het huishoudelijk personeel  :biggrinn:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

Ja Creek veel beterschap gewenst, voor je keeltje wat vers sap, je huishoudsters kunnen je daar wel bij helpen, ik  :denk: . Ja ja ja voor het andere  :denk: Misschien :thumb: een lady boy een duimpje kan alles stoppen.  :weetikniet:

En hopelijk hebben al je vrienden en vriendinnen de drama goed door staan.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Phille

Citaat van: bananacreek op vrijdag 23 december 2011, 11:55:03

Vervolgens deel ik u hierbij mede dat na spoedoverleg met de Highcommissioner van de FPTA (First Philippine Tampo Association) besloten is om met onmiddelijke ingang een korte... :weetikniet: :weetikniet: SOLIDARITEITS STAKING uit te voeren om daarbij aan te geven dat de Belgen niet alleen staan tegen het HELSE plan van Vincent van Quickenborn om de pensioenen te korten ten goede van de gepensioneerde Somalische Piraten die daar zoals ook in Nederland ALLEMAAL in de bijstand zitten...


Ik wens je veel beterschap Creek en je hoge koorts zal wel de reden zijn om bovenstaande te schrijven.

Het helse plan van Vincent van Quickenborne!

Zou het? In 1983 hadden 55-plussers in Nederland een werkzaamheidsgraad van 30 procent, evenveel als België. Bijna 30 jaar later klokken onze noorderburen af op 56 procent. België blijft steken op 37 procent. Hoe komt dit? Nederland liet om te beginnen in de jaren '80 de zaken niet verder uit de hand lopen. In België daalde de werkzaamheidsgraad van 55-plussers nog naar 21 procent. Nederland begon ook al in de jaren '90 het probleem aan te pakken. Wij verlaagden toen nog de brugpensioenleeftijd (van 58 naar 56 jaar). Maar ook de voorbije 10 jaar maakte Nederland een veel grotere vooruitgang dan België (van 38 naar 56 procent). Dus ja, België heeft iets gedaan, maar veel te laat en veel te weinig als we ons vergelijken met het buitenland.

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=763JU3VQ



Pjottr

Beste Creek Van harte beterschap Zonde nu met de Kersemes. Maar je lieve vriendin zal je toch wel verzorgen neem ik aan? Hoop dat je snel opknapt
Gr Pyotr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Dank u voor de wensen en het gaat iets beter en de ziektewet controleur is langs geweest en heeft gezegd dan ik me als een man moet gedragen en niet gelijk huilen met een beetje koorts en en hij vertelde mij om onmiddellijk aan het "werk" te gaan..... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ok, nu heb ik me op mijn "werkplaats" aangemeld................ :atyourservice: :atyourservice:
Maar het lukt niet want ik kan geen foto's opladen vanwege een slechte verbinding die vandaag normaal zou moeten zijn.

Morgenochtend gelijk werk van maken..............

s' morgens is het goed en s'avonds werkt het weer niet....

Even geduld voor de foto's svp


God save GLOBE Communications.................. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

#3687
Ok eentje proberen en als dat niet goed gaat dan moeten jullie gewoon even afwachten tot hopelijk morgen...

Hier ligt een kiezelsteentje en daarnaast staat een kennis die een maatvergelijking is.........(some locals call him "Lord Jesus")..... :jajaja: :jajaja: :jajaja:
Zo kwamen er tientallen van de bergen "afregenen"



Gewicht.......... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Iemand een goed idee?.....6 ton ?...... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Hier "klopte ook een "kiezelsteentje" aan en ging dwars door het huis.....4 doden (zoals werd gezegd).... :jajaja:



Nog een stuk of 95 andere foto's maar daar komt eerst een verhaal bij........ok even probieren.

bananacreek

Zo was het gisteren even, ok, maar nu terug naar AF.......... :negatief:




bananacreek