Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Emigrant

Ja Pyotr, ik zag ook de foto's vaders en moeders met hun kinderen in hun armen, verschrikkelijk, heb een dochter van 3 en een zoon van 4 maanden zou er niet aan moeten denken, zou inderdaad ook gek worden als hen iets overkomt.

Nogmaals sterkte, aan een ieder die getroffen is door dit natuurgeweld.


Kano

Citaat van: bananacreek op zondag 15 mei 2011, 17:46:13
Okoy River begint in deze bergen ergens




Rampaging floodwaters from the Okoy River eroded the ground beneath a road to Valencia, Negros Oriental, rendering it impassable.*
(Visayan Star)
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Begin me idd wel ongerust te maken om die klootzak.
Ik denk dat de vliegende reporter een mooie serie aan t voorbereiden is nu.  :applaus:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

Herbie

Wat ik niet begrijp jongens, is dat de mensen dat Creek zo goed kennen die in Phils wonen, toch zijn cell # hebben een sms kan er toch vanaf. Veel sterkte en hopekijk alles goed.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Kano

Wel vreemd hoor. Boomerang heb jij misschien iets van Creek gehoord?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

callebaut

Citaat van: Kano op dinsdag 20 december 2011, 12:56:01
Wel vreemd hoor. Boomerang heb jij misschien iets van Creek gehoord?

Met Creek is alles okay , sms ontvangen .......
Mat callebaut nu ook , 3 dagen geen water en electriciteit en pas vanaf vandaag opnieuw internet .
Was een echte ravage rondom ons , stukken rijbaan weggespoeld aslook vele huizen .
Dagelijks toeren hier 2 helicopters rond van het  leger .
Wij zijn gelukkig niet zo erg getroffen als cdo of iligan , maar elk slachtoffer is een slachtoffer teveel .


josv

Ok, bedankt voor alle meldingen. Van iedereen een teken van leven !  Enne, onkruid vergaat niet ! :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....