Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Tinulang_Manok

Citaat van: bananacreek op vrijdag 16 december 2011, 12:58:32
Ok, nu weer andere problemen...... :negatief: :negatief:

Dus het einde van de wereld gaat toch op zondagmiddag zijn....... :jajaja: :jajaja: :atyourservice:



Er is altijd iets anders hier....elke dag... :jajaja: :jajaja:
Het is dit plaatje van tourist die de melding veroorzaakt:
Amare et sapere vix deo conceditur

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Laatste inspectie.............. :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :atyourservice:



Verd..... zachte voorband..... :negatief: :negatief:



Altijd handig die pomp.... :happy: :happy: :happy:



Ok, we zijn al aan de late kant........... :jajaja: :jajaja:.... :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 16 december 2011, 13:24:21
Ik heb dat plaatje niet eens geopend............. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Juist nu zie ik het: als ik op pagina 6 van meest recente berichten klik dan slaat de hele boel op TILT............ :jajaja: :jajaja:

Dank u voor de tip...........@ Tinulang-Manok............ :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Tinulang_Manok

Citaat van: bananacreek op vrijdag 16 december 2011, 13:24:21
Ik heb dat plaatje niet eens geopend............. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:
Dat klopt, hij zit bij de pagina ingeplakt, jij opent de pagina, de pagina wil het plaatje erbij ophalen, en dan heb je de melding.
Op zich wel mooi dat Chrome hiertegen beschermd (als het plaatje of script of zoiets in de pagina gelinkt is), met Internet Explorer heb je dat stukje extra bescherming niet en ben je volledig afhankelijk van je virusscanner.

Graag gedaan :hoedjeaf: :hoedjeaf:
Amare et sapere vix deo conceditur

bananacreek

Citaat van: Tinulang_Manok op vrijdag 16 december 2011, 13:42:59
Citaat van: bananacreek op vrijdag 16 december 2011, 13:24:21
Ik heb dat plaatje niet eens geopend............. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:
Dat klopt, hij zit bij de pagina ingeplakt, jij opent de pagina, de pagina wil het plaatje erbij ophalen, en dan heb je de melding.
Op zich wel mooi dat Chrome hiertegen beschermd (als het plaatje of script of zoiets in de pagina gelinkt is), met Internet Explorer heb je dat stukje extra bescherming niet en ben je volledig afhankelijk van je virusscanner.

Graag gedaan :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Juist ja, en dank u van de velen, want nu heb ik er weer iets bijgeleerd want dat wist ik niet.... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

ganda

Citaat van: Tinulang_Manok op vrijdag 16 december 2011, 13:14:51
Citaat van: bananacreek op vrijdag 16 december 2011, 12:58:32
Ok, nu weer andere problemen...... :negatief: :negatief:

Dus het einde van de wereld gaat toch op zondagmiddag zijn....... :jajaja: :jajaja: :atyourservice:



Er is altijd iets anders hier....elke dag... :jajaja: :jajaja:
Het is dit plaatje van tourist die de melding veroorzaakt:


ik heb het plaatje geopend en de hele advertentiepagina bezocht. Ik gebruik maxthon als browser en avira als antivirusscanner. Geen melding dat er iets fout is.


bananacreek

Citaat van: ganda op vrijdag 16 december 2011, 14:57:17
Citaat van: Tinulang_Manok op vrijdag 16 december 2011, 13:14:51
Citaat van: bananacreek op vrijdag 16 december 2011, 12:58:32
Ok, nu weer andere problemen...... :negatief: :negatief:

Dus het einde van de wereld gaat toch op zondagmiddag zijn....... :jajaja: :jajaja: :atyourservice:



Er is altijd iets anders hier....elke dag... :jajaja: :jajaja:
Het is dit plaatje van tourist die de melding veroorzaakt:


ik heb het plaatje geopend en de hele advertentiepagina bezocht. Ik gebruik maxthon als browser en avira als antivirusscanner. Geen melding dat er iets fout is.



Dank U.......... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

tourist

:ikkeniebegrijp:  Geen idee waardoor dit plaatje problemen veroorzaakt, maar ik het het ondertussen verwijderd.
Mijn excuses.