Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Terug van weggeweest............naar de bergen voor een spoedbezoek........ :jajaja:

Zondag met de Habal Habal  (anderhalf uur rijden met goed weer en meer dan 2 uur als het regent)

In de bus naar Tanjay ruzie met de conducteur.... :jajaja: :happy: :happy:

Waarom?
Hij vroeg me wat mijn bestemming was en ik zei Tanjay en gaf me een ticket:



Hij nam de P100 en liep weg.....

Ze wachten altijd tot het laatste moment voordat ze het wisselgeld teruggeven en soms hebben ze geluk als iemand het VERGEET te vragen of te verlegen is om het te vragen..... :negatief: :negatief:

Toen na 5 min kwam hij weer en vroeg waar ik heen ging en ik zei Hong Kong..... :negatief:

Ik zei ik heb een ticket maar je geeft me geen wisselgeld.........en toen was meneer in een slechte bui..

Ook de Habal2 drivers kunnen flikkers zijn want als je al een bedrag hebt afgesproken (normale fare) dan komen ze toch nog om de bocht om een extra P100 te vragen.......... :moord: :moord:

Hier is de rotzak voor het vertrek



Maar deze stonk niet uit zijn bek zoals velen doen die misschien één keer per week hun tanden poetsen... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

#3561
Heb op weg een paar filmpjes gemaakt maar als ik die een paar dagen van nu online zet dan moet get geluid wel op NUL staan want ik was in de haast vergeten om een wind...(?) te maken.


De tweede dag (vandaag) terug geweest met de wagen :




bananacreek


bananacreek

#3563

....showbink die Teves.... :jajaja: :jajaja:

Maar Tanjay is nu de "doorvoerhaven" van harddrugs vanuit Cebu ...

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek