Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

P15 voor die prijs kan je ze hier niet laten maken hoor op A4, maar geloof dat ze iets goedkoper zijn in Nederland dan Belgiƫ, in Blokker dan wel
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Herbie

Dag Creek, een vraagske jou internet is dat met landline of met een antinne op je dak. En wie gebruik jij smart of globe
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Citaat van: Herbie op woensdag  7 december 2011, 16:23:08
Dag Creek, een vraagske jou internet is dat met landline of met een antinne op je dak. En wie gebruik jij smart of globe


Ik heb Globe DSL (landline)  - 3 Mb (via telefoonline) en redelijk (misschien het beste) voor wat je hier kan krijgen @ P2095/maand

Download from Pirate Bay met (max) 425 kbs/sec

Sky cable internet daar hoor ik veel klachten over ....

FilProducts cable internet is nog nieuw hier en daar heb ik nog niets van gehoord betreffende de snelheid

Bayantel is hier ook maar alleen downtown

PLDT is hier ook maar niet sneller als Globe, maar wel een stuk duurder

Herbie

Dank u wel Creek, zal mijn vriendin eens laten informeren voor dat in Cabadbaran. Dat is natuurlijk de top snelheid dat jij haalt. Voor haar zou het toch maar om te chatten zijn, zo iets van rond de 1000 peso zou wel genoeg zijn. Zal maar eens kijken op de website van Globe ook. Had al naar Smart geinformeerd.

Thanks Creek
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

xav

Citaat van: Herbie op woensdag  7 december 2011, 18:33:33
Dank u wel Creek, zal mijn vriendin eens laten informeren voor dat in Cabadbaran. Dat is natuurlijk de top snelheid dat jij haalt. Voor haar zou het toch maar om te chatten zijn, zo iets van rond de 1000 peso zou wel genoeg zijn. Zal maar eens kijken op de website van Globe ook. Had al naar Smart geinformeerd.

Thanks Creek

als je de landline niet kan krijgen bij globe, dan ben je beter af met smart (mijn ervaring)...

1000P per maand met antenna...

Amice

Smart bro kost P799 p/mnd tegenwoordig met dezelfde snelheid als voorheen.
Je kunt nu ook voor P1000 p/ mnd n hoger snelheid krijgen
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Kano

Citaat van: balikbayan op woensdag  7 december 2011, 12:52:42
Citaat van: bananacreek op woensdag  7 december 2011, 11:42:44

Ik ken er die dat voor jaren en jaren doen, sommigen 7 dagen  per week.
Salaris...afhankelijk waar je terecht komt....supermarket...meer salaris dan bij de disco...



Wie gaat hem vertellen dat hij straks ook tot 67 moet werken  :lachen:


Soms ziet een guard het na 1 dag al niet meer zitten

http://www.abs-cbnnews.com/nation/metro-manila/12/07/11/guard-found-dead-manila-hotel
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

xav

Citaat van: pierrevanwies op donderdag  8 december 2011, 06:32:12
Citaat van: xav op woensdag  7 december 2011, 19:00:33
Citaat van: Herbie op woensdag  7 december 2011, 18:33:33
Dank u wel Creek, zal mijn vriendin eens laten informeren voor dat in Cabadbaran. Dat is natuurlijk de top snelheid dat jij haalt. Voor haar zou het toch maar om te chatten zijn, zo iets van rond de 1000 peso zou wel genoeg zijn. Zal maar eens kijken op de website van Globe ook. Had al naar Smart geinformeerd.

Thanks Creek

als je de landline niet kan krijgen bij globe, dan ben je beter af met smart (mijn ervaring)...

1000P per maand met antenna...

  en die zit er gratis bij in het pakket van 1000 p/m ?   :confused2:  bedoel de antenna   :ikkeniebegrijp:


die zit er idd bij, dij de installatie... maar wel met een korte paal...

bananacreek

Citaat van: xav op woensdag  7 december 2011, 19:00:33
Citaat van: Herbie op woensdag  7 december 2011, 18:33:33
Dank u wel Creek, zal mijn vriendin eens laten informeren voor dat in Cabadbaran. Dat is natuurlijk de top snelheid dat jij haalt. Voor haar zou het toch maar om te chatten zijn, zo iets van rond de 1000 peso zou wel genoeg zijn. Zal maar eens kijken op de website van Globe ook. Had al naar Smart geinformeerd.

Thanks Creek

als je de landline niet kan krijgen bij globe, dan ben je beter af met smart (mijn ervaring)...

1000P per maand met antenna...


Ik denk dat ik het volledig met sir XAV eens moet zijn want ik heb een vriend hier met de Globe Tattoo en dat laat zeer te wensen over............ :negatief: :negatief: :negatief:


Maar dat is dan ook nog afhankelijk van de locatie en de omgeving...veel bomen...heuvels...gebouwen enz.

Ik heb de 3 Mb landline maar normaal is de limit 2Mb voor prive-gebruik maar door een truukje (corruption.. :thumb: :happy:) zit ik met 3Mb, en dat staat op naam van een :smiley-philippines:

In Manila heeft met wel 5 Mb Globe DSL dacht ik maar dan ook in bepaalde area's

Cable internet zaar kunnen ze je nooit een gegarandeerde "bandwidth" geven omdat het altijd wordt aangegeven in de reclame als.......UP TO 12 Mb ......maar in de praktijk haal je dat nooit als je die bandwidth moet delen met de andere gebruikers.

bananacreek

#3529
@Pierrevanwieske: en die zit er gratis bij in het pakket van 1000 p/m ?     bedoel de antenna    

Ja, dat is normaal gesproken inbegrepen en ze hebben dat ook hier op de apartementen in mijn buurt, en dat hangt er weer vanaf hoe je locatie is ten opzichte van de dichtstbijzijnde SMART relay-tower.

Maar ik weet niet of je ook zelf de pipe moet betalen waarop de (kleine) antenne is gemonteerd.
Ik neem aan van wel, maar dat zou het probleem niet mogen zijn als je daarvoor een beter signaal (connection) kunt krijgen.

http://myphilippinelife.com/internet-service-tigbauan-philippines-smartbro-wimax/

Hier een voorbeeld van zo'n instalatie, maar de hoogte van de pipe is afhankelijk van de locatie van de tower en het "directe" path van het signal............