Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Klein vraagje aan de mensen die in  :nederlandsevlag: of   :belgiesmiley: wonen:

Ik gebruik hier de Brother MFC-J220 printer, maar de originele inkt-cartridges zijn vervangen door "continue-inkt cartridges" welke worden gevuld met inkt uit flesjes @P80 per stuk.

Op deze manier print je veel goedkoper en de kwaliteit is Ok voor mij... :thumb:

Ik weet dat deze printers ook in Nederland op de markt zijn...

De vraag is of de "continue inkt cartridges" zoals afgebeeld op de onderstaande foto's daar ook ( :nederlandsevlag::smiley-philippines:) te verkrijgen zijn?... :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf: :hoedjeaf:









MadRed

Of ze specifiek zo van brother te koop zijn weet ik niet maar je kan hier wel van die hervul setjes kopen voor allerlei merken.

bananacreek

Citaat van: MadRed op woensdag  7 december 2011, 14:32:30
Of ze specifiek zo van brother te koop zijn weet ik niet maar je kan hier wel van die hervul setjes kopen voor allerlei merken.

Ja, sorry, dat was ik vergeten, deze patronen zijn niet specifiek van het merk Brother, maar ik denk dat ze alleen in Brother passen... :hoedjeaf:


bananacreek

Citaat van: xav op woensdag  7 december 2011, 15:15:15


26 euro...


Dank u, dus toch wel te krijgen daar.... :thumb: :thumb:

Hier P2500 inclusief instalatie en 4 flesjes inkt...Dank u voor de tip.... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek


Luc

Werkt dat echt goed? Ik heb een MFC-J315 en ik zie dat die dezelfde 985 cartridges gebruiken. Ik heb al verschillende namaak cartridges gekocht maar die werken van geen kanten. Krijg voortdurend meldingen dat er geen cartridge insteekt of dat ze leeg zijn.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Herbie

Ja heb juist het zelfste probleem met mijn Epson, namaak werkt soms en soms niet. Terug de echte gekocht en werkt weer perfect wel stukken duurder. Met mijn canon heb ik ook nog van die flesjes gebruikt, zoals Creek zegt inderdaad niet slecht, maar als je foto's af print valt het toch wat tegen. Zwart is meer donker grijs.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Citaat van: Luc op woensdag  7 december 2011, 15:39:06
Werkt dat echt goed? Ik heb een MFC-J315 en ik zie dat die dezelfde 985 cartridges gebruiken. Ik heb al verschillende namaak cartridges gekocht maar die werken van geen kanten. Krijg voortdurend meldingen dat er geen cartridge insteekt of dat ze leeg zijn.

Bij mij en mijn  :smiley-philippines: vriend (computerguru) werkt het UITSTEKEND en ik zie zelf geen verschil in print kwaliteit.

Alleen na het instaleren was het een beetje rommelen om printer de cartridges te laten herkennen.

Sedert bijna een jaar nu werkt het uitstekend en dan als het peil lager wordt gewoon bijvullen vanuit de flesjes.

Deze Brother (220) bevalt mij uitstekend met een zeer snelle scanner. Scannen van een A4 dokument ongeveer 8-10 seconden......

De fax werkt ook uitstekend.........

De prijs was P4420

Dit is één van de 4 originele patronen



bananacreek

Citaat van: Herbie op woensdag  7 december 2011, 15:43:38
Ja heb juist het zelfste probleem met mijn Epson, namaak werkt soms en soms niet. Terug de echte gekocht en werkt weer perfect wel stukken duurder. Met mijn canon heb ik ook nog van die flesjes gebruikt, zoals Creek zegt inderdaad niet slecht, maar als je foto's af print valt het toch wat tegen. Zwart is meer donker grijs.

Ik vind dat toch wel redelijk de foto's met de 220 printer, maar grote foto's laat ik gewoon per laser-printer doen...@ P15 voor een A4, maar daar zijn dan ook veel kwaliteitsverschillen in te zien afhankelijk van waar je het laat doen...