Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Citaat van: boomerang op dinsdag  6 december 2011, 15:35:59
Lijkt mij verstandiger om Bananacreek als vriend dan als vijand te hebben als ik dergelijke acties hoor  :jajaja:

Welnee en de Klootzak is een kattenliefhebber en doet geen vlieg kwaad............ :neeneenee: :neeneenee:

Maar die serveersters waren onschuldig.... :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Vanmiddag ging ik naar de Why Not om de "feedback" te vernemen en de zogenaamde "vrienden" van die John Bailey hielden allemaal hun kop dicht (tijdens de uitzending, (Bailey was ABSENT) omdat ze drommels goed wisten hoe laat het was.

Het personeel van de Why Not was zeer gelukkig met de "show" omdat er nu eindelijk wat aan die man gedaan werd.

bananacreek


Rich

Rich de Nederbelg.

Herbie

Ja inderdaad, nog wat nieuwe huishousters tegen het lijf gelopen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

#3495
Citaat van: Rich op dinsdag  6 december 2011, 16:01:51
Citaat van: bananacreek op dinsdag  6 december 2011, 15:02:18




Heel leuk allemaal Creek, :thumb:  Maar de kop van DIE kerel hebben we nu genoeg gezien denk ik.  :jajaja:

Juist en de bedoeling is dat die kop er niet meer op komt...dus de kous is hierbij af... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :hoedjeaf:

bananacreek

Nog een beknopt stukje hoe buitenlanders andere buitenlanders besodemieteren..... :negatief:

Er leefde een Duitser genaamd Randolph tot een tijdje geleden in Bacong, Oriental Negros..
De man liet een aantal jaren geleden een huis bouwen op de grond van de vrouw van zijn toenmalige vriend Manfred Rhuska een andere Duitser in San Miquel, Bacong.

De man (Randolph) vertrok ongeveer een jaar geleden naar een huurhuis in Dumaguete city.

Manfred beweerde dat hij voor het huis van Randolph had betaald (een zeer ingewikkelde materie en ik ga er niet verder op in hier)

Randolph woonde in zijn huurhuis met een huishoudster en een vriendinnetje van hem (ik ken een Klootzak die ook zo leeft... :jajaja: :jajaja:)

Daarnaast had hij ook een duitse vriend die daar bij hem in de buurt woonde en hem altijd adviseerde of zoiets.

Randolph was in het verleden al ziek met diabetes en trombose enz enz.

Randolph stierf een week of twee geleden aan de bijverschijnslen van zijn diabetes.
Geen slechte man maar soms flink eigenwijs.... :ripba8: :ripba8:

De jonge zoon van Randolph kwam uit Duitsland tezamen met een andere vriend van zijn vader die ook twee huizen in Bacong heeft.

Om het kort en eenvoudig te houden:

Nu hebben ze ontdekt dat de vriendin en de huishoudster tezamen met de andere duitser een testament hebben opgemaakt, waarschijnlijk vlak voor-of na dat Randoph overleed, en ze hebben zijn handtekening "allegedly" vervalst en de zoon en  de Duitse vriend van zijn vader hebben de zaak bij de politie in Dumaguiete city aangegeven en in de blotter geplaatst, maar ik weet niet op welke dag zodat ik een kopie zou kunnen vragen.

Nu bleek ook dat Manfred tot nu toe geen rode cent voor het huis van Randolph had betaald......terwijl hij het tegendeel beweerde :negatief:

Dus als er iemand sterft hier onder de buitenlanders zoals ook in het verleden met andere duitsers was gebeurd dan komen er een hoop "foreigner - pirana's" uit hun schuilplaats om te proberen iets mee te graaien.

Dus in principe zeer belangrijk dat je zoiets waterproof regelt voor je eventueel zou sterven en dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan hier met al die papierentroep en "pirana-advokaten".... :jajaja: :jajaja: :negatief:

bananacreek

Crib....
Voor de  :smiley-philippines: P800
Voor de blanke...P1300..................... :lachen: :lachen:


bananacreek


bananacreek