Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Ok, we kunnen weer zacht slaapjes doen.............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:



DEW FOAM...Mandauwe city dacht ik..... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

"OK, Macho Papa....gaan we nu naar huis??"



"Ja, mijn kind.............ons huis....ziekenhuis...of begraafplaats....?"... :weetikniet: :weetikniet: :stomstomstom: :stomstomstom:

"Ok, let's go my child..................hou het stuur goed vast".......... :denk: :denk:



Dat kind STAAT met beide voetjes op het "ovale" frame van de motor en een goede rempoging of uitwijking en het kind slipt van het frame af.......... :negatief: :negatief:

Inderdaad....MACHO PAPA'S

bananacreek

#3484
Ok, de eerste ramen zitten erin.... :thumb: :thumb:



Op de bovenste verdieping gaat een kantoor komen om de "BROKEN HEARTH JUMPERS" te adviseren met o.a. een advokaat waar u uw laatste wil kan opmaken (tegen een vergoeding natuurlijk)... :thumb:

Ook kunnen de would be jumpers gratis "jump-advise" grijgen en er komt een luchtzak........ :happy: :happy:...om de juiste windrichting te kunnen bepalen......voor de "PERFECTE" sprong.... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :biggrinn:


bananacreek




Allemaal ballen...ballen....ballen........... :jajaja: :lachen: :lachen:



Vandaar de song" My Baby Balla Balla.......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

[yt=640,505]rygeSv6pcPM [/yt]

Dat was de tijd van de "Baby Boomers" die nu net zoals deze Klootzak in de AOW zijn gekomen..... :negatief: :negatief:

Edelachtbare Boomerang zei.. het leven begint  @ 65............. ????.......... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op maandag  5 december 2011, 14:59:02
Nee, dat zou een Europeaan moeten zijn op vakantie in  Amerika...maar weet de naam niet...



John Bailey: Daarvan heb ik nu de radiouitzending klaar in Mp3, maar nu is de vraag hoe krijg ik de Mp3-file op het forum?

Zou eerst een video moeten worden via Windows Moviemaker?... :weetikniet: :weetikniet:

En dan naar Youtube?.........  

Kom er niet uit en vraag het aan de computer guru om dat even te doen op woensdag............



Ok, zelf geprobeerd en in principe een beetje gelukt.... :happy: :happy:
Gedaan met Windows Moviemaker... :jajaja:
Geen movie maar met een foto van de disco katten...KLOOT en ZAK :jajaja: :thumb: :thumb:



Misschien niet zoals het zou moeten zijn, maar dat geeft niet in mijn geval zolang het geluid er maar uitkomt...hoop ik....:lachen: :lachen:

even geduld a.u.b....... :denk:

bananacreek

Ok, hier is het, niet zo goed vanwege de cuts om mijn achternaam eruit te halen en dat moest ik doen met MIXMEISTER Pro....... en daar ben ik niet goed in als een Klootzak.... :neeneenee: :neeneenee: :confused2: :confused2:

Ook vergeten het laatste gedeelte weg te halen en alleen de eerste 17 minuten en 43 seconden gaan om mijn geval, so sorry, next time better........ :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

Het is mijn eerste keer zonder enige hulp en ik vind dat goed genoeg en volgende keer beter..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

[yt=640,505]XmnqNtVIKZg [/yt]


boomerang

Lijkt mij verstandiger om Bananacreek als vriend dan als vijand te hebben als ik dergelijke acties hoor  :jajaja:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"