Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

In ieder geval getuigt het van weinig mensenkennis om de 'klootzak' van dergelijke misplaatste 'grappen' te beschuldigen.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

callebaut

Citaat van: boomerang op zondag 27 november 2011, 15:21:22
In ieder geval getuigt het van weinig mensenkennis om de 'klootzak' van dergelijke misplaatste 'grappen' te beschuldigen.

Mijnheer Boomerang .....breek mij de bek niet open ......
Kijk eerst naar jezelf ...... en bedankt om het niet aanwezig te zijn bij het laatste eerbewijs ......

boomerang

Citaat van: callebaut op zondag 27 november 2011, 15:24:09
Citaat van: boomerang op zondag 27 november 2011, 15:21:22
In ieder geval getuigt het van weinig mensenkennis om de 'klootzak' van dergelijke misplaatste 'grappen' te beschuldigen.

Mijnheer Boomerang .....breek mij de bek niet open ......
Kijk eerst naar jezelf ...... en bedankt om het niet aanwezig zijn bij het laatste eerbewijs ......

Ik ben gewend om mijn eigen prioriteiten te stellen.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Digos

#3393
Oei.....misunderstanding of wat?

@ callebaut......lees het hele topic hier voor je een reply geeft er zijn meer mensen die de naam John hebben....

mea culpa!!!

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

boomerang

Citaat van: Digos op zondag 27 november 2011, 16:20:54

Oei.....misunderstanding of wat?

Er schijnen mensen te zijn die zich door een algemene opmerking persoonlijk aangevallen voelen en daarom een soort tegenaanval in te moeten zetten.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Johan En Elvie

Wat is dat hier allemaal, stop daar gewoon eens mee om dit forum te gebruiken om elkaar zwart te maken, eerst nadenken voor er wat gepost word zou ik zeggen.
Dit forum is er om elkaar te helpen en een antwoord te krijgen op de vele complexe vragen over een heel complex land dat de Filippijnen is.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

boldy

Citaat van: callebaut op zondag 27 november 2011, 15:24:09
Citaat van: boomerang op zondag 27 november 2011, 15:21:22
In ieder geval getuigt het van weinig mensenkennis om de 'klootzak' van dergelijke misplaatste 'grappen' te beschuldigen.

Mijnheer Boomerang .....breek mij de bek niet open ......
Kijk eerst naar jezelf ...... en bedankt om het niet aanwezig te zijn bij het laatste eerbewijs ......


wat is dit voor lompe opmerking  :ikkeniebegrijp: iedereen bepaald zelf of ie naar een begrafenis/crematie gaat of niet en miss had ie wel belangrijkere dingen te doen .

ik denk dat je eerst beter tot jezelf komt voordat je weer de dingen verkeerd interperteerd , ik neem aan dat je dat zelf ook niet wilt dat je de dingen verkeerd ziet/leest/interperteerd door het verdriet dat je nog hebt  :jajaja:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

callebaut

Bij deze wil ik mijn oprechte excuses aanbieden aan Banancreek , mijn reactie was te impulsief zonder na te denken .
Creek je hebt gelijk .... ik heb ( had ) mijn huiswerk niet gemaakt .
Ik creerde een link die er helemaal niet was .... hopelijk acepteer je mijn excuses , en kunnen we eens een koffie drinken in de Why Not .

klootzakken (voorheen Jens)

AMEN :zwart-wit: :whip: :spank: :yesmaster:     [ :respect:voor elkaar graag]  persoonlijke dingen graag in pm .

jammer dat dit mooie topic hier naar de kloten gaat . tis zo,n beetje de drijfveer van het forum , :lachen:.

members die zich gepasseerd voelen moeten hier de boel niet zo nodig komen verzieken, dat is nergens voor nodig en er is niemand mee geholpen.
ik hoop dan ook dat we na het EXSCUUS van CALLEBAUT weer volop kunnen genieten van onze enige echte KLOJO hehe.

dit topic is voor mij dan ook een koekje bij de koffie , na een lange dag werken, kan ik er echt na uitkijken of de kloot nog wat nieuws heeft.

ga zo door kloot , weet dat er meer mensen zo denken als jens....
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

#3399
@Callebout:
Ik sta er even van te kijken en meen daarbij te mogen opmerken dat ik uw sportiviteitsgevoel omtrent het omstreden subject gewoon zal moeten waarderen en daarbij dank naar voren te brengen voor uw begrip achteraf dat ik inderdaad JFK, zijn familie -en vrienden zoiets nimmer zou kunnen aandoen, allereerst uit respect voor de man en familie,  en ten tweede,[hierbij aannemende (assuming)] dat ik wel zulk een smerige streek moedwillig zou kunnen uitvoeren,dat ik dan naar mijn mening diezelfde dag van dit forum verbannen zou worden omdat het Admin team daar absoluut geen genoegen mee zou nemen.
Dat wil ik niet omdat ik veel mag en kan leren op dit forum.....(EN DE TIJD GAAT EEN KEER KOMEN DAT ALS WANNEER IK VAN DEZE PLANEET VERDWIJN, DIT FORUM NODIG ZOU KUNNEN ZIJN OM BEPAALDE COMMUNICATIE-KANALEN OPEN TE KUNNEN HOUDEN)....... en om voorgaande redenen probeer ik altijd zoveel mogelijk om andere forumleden (en familie) niet persoonlijk aan te vallen in bij verschil van meningen.

Is men het soms niet met mij eens om welke redenen dan ook, dan probeer ik het nogmaals uit te leggen en in het relevante geval dat ik daarbij inzie dat ik het fout had dan zeg ik "dank u" om mijzelf daarbij alsnog te kunnen corrigeren.

Voorlopig kan ik niet koffie drinken in de Why Not want ik heb vanmiddag mijn "resignation-letter" ingediend en daarbij onder andere omschreven dat als wanneer die JOHN BAILY daar klant is dat ik Het nare gevoel heb dat ik "verpleger-Dj" ben in een PSYCIATRISCHE INRICHTING.... :crazy: :crazy:

Evenwel is uw aanbieding doorgezonden naar de Commandante van de Klootkazerne en ik vernam een aantal minuten geleden dat het betreffende verzoek in de Nationale Veiligheidsraad zal worden behandeld binnen 14 werkdagen.. :jajaja:

The  :smiley-philippines: National Anthem....... :atyourservice:

[yt=640,505]IXmU5TBWs58 [/yt]

De Officiele Mars van de Internationale Klootzakkenbrigade

[yt=640,505]gpIIqUt6L6U [/yt]

Madam da Commandanta.............. :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: