Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

De kippen bij aankomst Lee Plaza.....die vallen dan soms gewoon uit de bakken waar de straathonden net "gedrukt" hebben............... :lachen:



Dus eerst even goed wassen neem ik aan?... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Graag even voorstellen, mijn naam is Kobus en ik kwam helemaaluit Heerenveen over om een leuk  :smiley-philippines: koeienvrouwtje met maat 38B te ontmoeten, maar ik ben belazerd....... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:



Hier is haar foto:



Maar bij de ontmoeting bleek het al snel een BAJUT te zijn............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek


bananacreek

Deze pup groeit snel en steelt mijn crackers verd.... :lachen:



Maar gelukkig dat hij niet bij mij in huis woont, dan blijft er niet veel over dacht ik... :weetikniet: :weetikniet:


boomerang

Citaat van: bananacreek op woensdag 23 november 2011, 15:12:23
Deze pup groeit snel en steelt mijn crackers verd.... :lachen:



Maar gelukkig dat hij niet bij mij in huis woont, dan blijft er niet veel over dacht ik... :weetikniet: :weetikniet:



Lijkt of ze uit een gezond nest komen........ :applaus:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek


bananacreek

Citaat van: balikbayan op woensdag 23 november 2011, 09:14:11
Ik denk dat dat als ie het bij mij geflikt had dat mijn zwager hem helemaal verrot had geslagen nog voordat ik iets had kunnen zeggen / reageren.

Voordeel is dan wel dat hij degene is die fout is, net wat je zegt als jij het doet ben jij fout.

Als idd de why not hier niet tegen optreed laat het zien wat voor een ballentent het is.

Juist en ik heb het heel duidelijk aan de manager verteld dat de man misbruik maakt van het feit dat zij genoegen neemt met alles wat hij daar flikt en vroeger huilde zij altijd: "don't insult my girls (waitresses)" en deze man loopt daar nu elke keer mee weg.
Dat is de reden waarom ik er geen zin meer in heb.
Dat zijn vaak onschuldige meisjes die hard werken voor een zeer klein salaris en dan komt er zo'n vuile Amerikaanse dronken addict die hun wel even laten zien wie in deze wereld de baas zijn.
Maar een aantal mensen staan er toch van te kijken dat de man nog niet is afgemaakt....
Ik ben niet bang voor de man en ik had hem kunnen nemen maandagavond maar ik ben gewoon bang dat ik hemiets zou kunnen aandoen waarvoor ik later zal moeten betalen.
Probleem is met sommige mensen dat ze niet kunnen of willen inzien dat ze fout zijn.

Roland

Kijk wel gewoon uit! We willen niet lezen dat u achter de tralies zit en niet hij.......

Ik vertrouw erop dat slimheid van uw kant hoogtij viert en dat u doet wat u moet doen en dan hoef ik niet meer te zeggen.......
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

Digos


Als het te hoog zit.......gewoon posten in het topic 1 tot 1000

Kan je weg lachen tussen haakjes, en draagt NO shit bij.

Voor de rest.....hou je gedeist, trek je terug.....en jouw tijd komt nog wel.

Loontje komt om zen boontje.

Maak er geen hetsa van.....is die man helemaal niet waard.

maak je eigen conclusie......één van deze dagen leggen ze deze man toch op zen rug.

Ik versta hier soms uit dat de Why Not.....je levensdoel is.

Waarom  :ikkeniebegrijp:

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Fiesta Dumaguete, vandaag en morgen en er wordt zeer veel vlees verkocht op de market.....