Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Dit is het nu............... :negatief: :negatief:



Dit was de bedoeling......na de te verwachten "facelift" :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :thumb: :thumb:




Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op dinsdag 22 november 2011, 13:18:46
Ben nu elke dag aan het oefenen op een trampoline, maar krijg daar wel een stijve nek van... :negatief: :negatief:


Wees blij dat het enkel bij een stijve nek blijft. Voor hetzelfde geld had(den) ook andere lichaamsde(e)l(en) eenzelfde situatie opgeleverd. Klaar ben je dan. :lachen: :lachen:

Roland

Sjonge sjonge je maakt wat mee daar in Dumaguete maar ik denk dat het meer oppassen is voor de buitenlanders dan filipino's  :negatief:. Afijn ik denk dat als deze meneer zo doorgaat hij vanzelf een keer tegen een groter probleem aanloopt want in de regel eindigt een grote bek daar in tranen.....
Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

balikbayan

Ik denk dat dat als ie het bij mij geflikt had dat mijn zwager hem helemaal verrot had geslagen nog voordat ik iets had kunnen zeggen / reageren.

Voordeel is dan wel dat hij degene is die fout is, net wat je zegt als jij het doet ben jij fout.

Als idd de why not hier niet tegen optreed laat het zien wat voor een ballentent het is.

Roland

Dus dan is de beslissing die Dhr. Bananacreek heeft gemaakt om met pensioen te gaan met draaien een hele goeie! Misschien toch maar die open lucht disco vanuit die vrachtwagen?

Allways look on the bright side of life!

Kijk ook eens op : http://www.vivacomputers.nl voor als je hulp nodig heb met je computer!

bigfoot12345


josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

#3337
Citaat van: Roland op woensdag 23 november 2011, 09:53:50
Dus dan is de beslissing die Dhr. Bananacreek heeft gemaakt om met pensioen te gaan met draaien een hele goeie! Misschien toch maar die open lucht disco vanuit die vrachtwagen?



Juist, dat was dan ook de bedoeling voordat ik besloot om de Belgische Hemelsprong te maken en nu dat de security guard zei dat ik niet naar boven kon via de trappen zou ik ook via het NET kunnen gaan want ik was voeger zeer goed op de hindernisbaan..... :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :thumb:



Alleen op de KMS final test (1978) rende sergeant Klootzak OM DE KUILEN HEEN TERWIJL NIEMAND HET ZAG en scoorde daarbij de beste tijd...... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice:


bananacreek

#3338
vervolg Pepperspray case:

Vanmiddag zat hij met een aantal andere Amerikanen buiten bij de Why Not en ik maakte eerst een "onduidelijke" foto van hem, maar hij vond dat niet leuk zo te zien.... :thumb: :thumb: :thumb: :happy:



Degene die naast hem zit is een Amerikaanse toerist en die ken ik niet... :weetikniet:

Maar degene die de twee vingers omhoog houd is een Amerikaan die de  :smiley-philippines: HAAT zowel inwoners als het land.
Hij woont een aantal jaren in Dumaguete city en is getrouwd met een :smiley-philippines:
Hij haat alles hier en dat vind ik gewoon dom want dan maak je een hindernisbaan van je eigen leven, en ik vind als je het hier op de :smiley-philippines: niet leiuk vind of je kan je eigen dan helemaal niet aanpassen waarom blijf je dan hier ? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: Sodemieter op.... :thumb: :thumb: :jajaja:

Als je hier woont moet je regelmatig gewoon kunnen "slikken zonder te kauwen" en je kop houden op het juiste moment om het te overleven, maar sommige mensen zoals hij kunnen dat niet opbrengen en dat soort mensen gaan het stof bijten en dan maakt het maar weinig uit hoe rijk ze zijn.
Dat is een gepensioneerde helicopter-mechanic met een paar duizend dollar pensioen per maand.

Ik zou hier het CIA-survival Handbook goed kunnen gebruiken.... :happy: :lachen: :lachen:

Terugkomend op de grootbek-peppersprayer; Hij ontkende alles en zei dat hij in het gras sprayde.
Ik vertelde dat we nog in het geheel niet klaar waren en we pas begonnen...... :jajaja: :jajaja:

De helicopter- associaal begon ook te schelden van: Fuck-off Willy....Fuck-Off.......Get lost and go Home...

Ik heb nu een verzoek gericht aan de PNP station commander om een blotter-entry te maken en daarna een confrontatie-meeting te plannen zodat ik achter het woonadres van de Amerikaan kan komen want ik zal eerst de Barangay-law moeten confronteren om een "Certificate to file Action" te kunnen  krijgen.
Zonder dat mag je normaal gesproken NIET rechtstreeks naar de rechtbank tenzij de parties in verschillende steden/municipalities wonen, en een paar andere redenen.

Wordt wervolgd.........






bananacreek