Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


callebaut

#3301
                                     @ Juist bananacreek ...... geen pinoy met een pet op ........... of korte broek ...... en dat jong ventje achteraan dat U               bedoelde is 23 jaar geworden oktober ....... U stelt mij teleur als vliegende reporter ....... volgende maal beter Uw huiswerk doen ........  :lachen:

                       

bananacreek

Citaat van: callebaut op zaterdag 19 november 2011, 15:25:15
                                     @ Juist bananacreek ...... geen pinoy met een pet op ........... of korte broek ......

                             

Ok, correct dus hadden die mensen ook maar weinig respect want het zijn de :smiley-philippines: die altijd klagen waarom de blanken hun pet niet afnemen wanneer ze ergens komen...

Ok, deze ronde is voor U....... :thumb: :thumb: :thumb:

bananacreek

@Callebout: U stelt mij teleur als vliegende reporter ....... volgende maal beter Uw huiswerk doen ...[/b]

Ok, maar nog beter is dat ik dan mijn ontslagbrief ga indienen op dit forum... :hoedjeaf:

boomerang

Citaat van: bananacreek op zaterdag 19 november 2011, 15:33:49
@Callebout: U stelt mij teleur als vliegende reporter ....... volgende maal beter Uw huiswerk doen ...[/b]

Ok, maar nog beter is dat ik dan mijn ontslagbrief ga indienen op dit forum... :hoedjeaf:

Dat meen je toch hoop ik niet  :ikkeniebegrijp:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Citaat van: boomerang op zaterdag 19 november 2011, 15:48:30
Citaat van: bananacreek op zaterdag 19 november 2011, 15:33:49
@Callebout: U stelt mij teleur als vliegende reporter ....... volgende maal beter Uw huiswerk doen ...[/b]

Ok, maar nog beter is dat ik dan mijn ontslagbrief ga indienen op dit forum... :hoedjeaf:

Dat meen je toch hoop ik niet  :ikkeniebegrijp:

Zal het volgende week toch even met mijn advokaat moeten overleggen.... :hoedjeaf:
Tot nader onderzoek ben ik dan ook tijdelijk geschorst in deze functie.... :ikkeniebegrijp:

"EENS EEN KLOOTZAK, ALTIJD EEN KLOOTZAK" ..... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:

HASTA LA VISTA

Digos


Ach ja.....laat het zo wat betreft met de man met de pet op of iemand met een notebook ze waren daar allemaal voor JFK....en dat is wat telt.

We gaan er toch geen welles/nietes....vete van maken hé?

Ontslagbrief is helemaal niet nodig creek, in het leven heb je soms al eens wat tegenwind, maar is niet direct een reden om de pijp direct aan Maarten te geven.

LIVE ONCE - LIVE IT

Tinulang_Manok

Misschien is het een idee als Callebout en Bananacreek in persoon met elkaar praten? Dat gaat altijd beter in persoon dan via een forum als je het niet met elkaar eens bent... zeker als emotie ook meespeelt.
Het zou jammer zijn als we de reportages over het dagelijkse leven en/of de tomaten planten in Dumaguete niet meer mee mochten maken (bovendien heeft Bananacreek zijn tomaten bestelling nog niet binnen toch :weetikniet:
Amare et sapere vix deo conceditur

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

callebaut

Citaat van: Digos op zaterdag 19 november 2011, 16:28:23

Super goed idee  :thumb:

Ter ere van JFK......




Ben het helemaal met je eens ......  :thumb:
En wat betreft de tomaten .. Out of Stock now ......  :lachen: