Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


boomerang

Citaat van: bananacreek op vrijdag 18 november 2011, 16:12:21


Wat een genot zou dat zijn hier.... :happy: :happy: :happy:

De kou mag je houden, de worst vervangen door een Hema worst en de boerenkool graag met uitgebakken spekjes   :happy: :happy: :happy:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

balikbayan

Idem Hema worst rules er is maar 1 worst waar ik meer genot en plezier van beleef  :lachen:

bananacreek

Citaat van: balikbayan op vrijdag 18 november 2011, 17:20:17
Idem Hema worst rules er is maar 1 worst waar ik meer genot en plezier van beleef  :lachen:

Ja, natuurlijk, de UNOX worst..... :thumb: :thumb: :thumb:
Hoe kon ik dat vergeten.... :negatief: :negatief:




bananacreek

#3294
Fiesta time.... :thumb: :thumb: :happy:

The "BOYS" are here again...meeste zijn  :smiley-philippines: lawyers, doctors, businesman....en ook wat blanken.. :jajaja:


bananacreek

@Callebout: en dat waren dan pinoy's  
Respect begint bij jezelf ....


Correct.....Ik heb dat vandaag even nagevraagd hier in "random"  aan 12 :smiley-philippines: en 7 blanken, of als wanneer zij eventueel uitgenodigd zouden worden om een begravenis of crematie bij te wonen, [zij dan ook in een korte broek met de PET achterstevoren op hun hoofd zouden dragen], en (niet tot mijn verbazing), zou NIEMAND van die mensen dat doen.
Common Sense neem ik aan ?..... :floet:

Die :smiley-philippines: waarvan u beweert dat die ook niet een wit bovenstuk droegen, die hadden dan geen petten op hun hoofden zo te zien op de betrokken foto's..

En dat jonge ventje van een jaar of 15 die daar achterin zat met een netbook op zijn schoot heeft dan misschien niet het verandwoordelijkheidsgevoel zoals die duitser van boven de 45 dat ZOU moeten hebben.

Kijk wat dacht u als ik ook met die PET die op de onderstaande foto achter in mijn broek zit (dat is dan toch wel een mooie pet vind ik @P98... :happy:) op mijn kale kop daar zou gaan rondlopen om foto's te nemen ?



Ik zou me eigen diep schamen voor de disrespect hetgeen ik daarmee de nabestaanden zou aandoen.
Zelfs met 10 San Light zou ik dat nog niet doen... :neeneenee: :neeneenee:
Ik denk dat de broer van JFK zou opstaan en vervolgens zou hebben gezegd:" Klootzak... (als hij mijn naam zou kennen) doe die pet NU af of sodemieter op......(althans dat zou ik ook gezegd hebben )....common sense?...

Zoals u al heeft aangegeven..... respect begint bij jezelf............... :jajaja: :jajaja: :hoedjeaf: :hoedjeaf:



bananacreek

Hier kwam net een ambulance aan...weer een schietpartij?... :weetikniet: :weetikniet:
Hoop volk dus moet wel iets speciaal zijn geweest.. :jajaja:


bananacreek

Een mooie, maar geen licht zo te zien? Maar de "stand" was nog gesloten...


bananacreek

@Pierrevanwies: Ok klaar maar moet nog wat kleinigheden bijwerken en zwart spuiten en de ladder moet er nog op.




bananacreek

Dit canon-replica is gemaakt door een Brit die "gouden" handen heeft die ook zeeeer goed is in het schilderen van de vroegere Spaanse Galjoenen en britse oorlogschepen uit die tijd... :thumb: :thumb: