Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


rony

steek/ring No.5


plan trekken willem .. pak ne steeksleutel no 4 en beetje uitslijpen
The only one who can judge me is the Big Boss ( god dus )
the rest i do not care

bananacreek


bananacreek

Citaat van: rony op donderdag 17 november 2011, 15:01:49
steek/ring No.5


plan trekken willem .. pak ne steeksleutel no 4 en beetje uitslijpen

Ja, natuurlijk, nooit (meer) aan gedacht......."EENS EEN KLOOTZAK, ALTIJD EEN KLOOTZAK"


Dank u voor de tip en ga dat doen en ik heb het alleen nodig voor de voltmeters van de stereo... :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Dit was het idee van een "MOBILE DISCO" gisteren



Hier een beetje duidelijker


En hier wat groter, maar natuurlijk peperduur als "surplus" uit Japan of Korea... :jajaja:


bananacreek

Citaat van: rony op donderdag 17 november 2011, 15:01:49
steek/ring No.5


plan trekken willem .. pak ne steeksleutel no 4 en beetje uitslijpen


Dacht er even niet aan gisteren want als er gene sleutel 5 voorhanden is hier dan is er normaal ook gene sleutel 4, maar zelf een sleutel maken van een stukje roestvrij stalen plaat zou ook kunnen en dat hoeft niet verhard te zijn wan het is maar voor zeer klein werk en wordt maar zelden gebruikt....

Johan En Elvie

Wat is het leven hier in  :eu: toch gemakkelijk je gaat naar de winkel koopt goed materiaal en klaar is kees maar het leven in de Filipijnen heeft ook zijn charme
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

bananacreek

#3278
@Callebout:



Hij was dan toch meerdere malen aanwezig  

Ok, ik had misschien wat meer uitleg moeten geven.

U attendeerde mij op de  :smiley-philippines: jongen die daar met een netbook zat te spelen, en dat zou dan een jonge  :smiley-philippines: kunnen zijn die misschien direct helemaal niets met JFK had te maken.

Maar de Duitser was de goede vriend van JFK.

Het gaat hierbij om het volgende:

De  paar :smiley-philippines: die ook buiten stonden naast -en achter mij begonnen zich af te vragen wie die Duitser dan wel ook kon zijn gezien zijn onverzorgd uiterlijk en de pet achterstevoren op zijn kop tijdens een mass voor een overledene.
Dat vonden zij dan weer typisch een geval van disrespect van  :smiley-philippines: normen en gewoontes tijdens een begravenis/crematie.
Zij spraken dan ook in dit geval dat zulks gewoon "bastos" was.

Religion is een zeer gevoelig subject voor de  :smiley-philippines:, waaronder de begravenissen/crematies en om zo rond te lopen zoals deze man dat deed op dat moment wekt gewoon negatieve gevoelens op bij de  :smiley-philippines:


Toen sprak één van de mensen die bij een lokale krant werkt, en vertelde aan de andere  :smiley-philippines: in cebuano language dat de man (duitser) zijn excuses had aangeboden in de betrokken krant aan een aantal  :smiley-philippines: zakenmensen die hij had beledigd op zijn website "Dumaguete Info"

Het mag dan zo zijn dat ik dat verstond en ik heb toch begrip voor hun zienswijze.

http://www.dumagueteinfo.com/board/general-chat/guavatel-formally-quest-anybody-using-their-service-9433-4.html

Een paar dagen nadat JFK stierf waren er  :smiley-philippines: in de disco die naar  de duitser vroegen en waar hij precies zou kunnen wonen maar niemand antwoordde omdat men de duitser daar niet mag vanwege zijn avontuur/gedrag met een serveerster een paar jaar geleden.

Trouwens niemand van hun wist precies waar hij woonde.

"Misschien" hadden ze hem moeten hebben om even met hem te "spreken"?................... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf:


Mijn mening: Als je dan op de  :smiley-philippines: woont (of verblijft als een toerist (gast) dan zou je toch wel kunnen "proberen" om de lokale gewoontes een beetje te respecteren en een beetje te kleden zoals dat werd verzocht, (neem ik aan) alvorens de crematie begon.
Nog meer als je de beste vriend bent geweest van de overledene en de vrouw/partner van die overleden vriend was een  :smiley-philippines:

Dat was alles wat ik bedoelde want als "buitenlander" voelde ik mijzelf op dat moment een behoorlijk gegeneerd....

Verder ga ik hier niet in op de andere feiten waarom ik de man (betrokken duitser) niet mag en dat zijn er veel want hij heeft veel vijanden hier, zowel  :smiley-philippines: als buitenlanders.

Kan me nog goed herinneren hoe hij door een andere duitser (nog groter dan hem) in de disco tegen het plavuis werd geslagen....... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Dat was "recht voor zijn raap"............ :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Neus maar even rond op en kijk naar zijn opmerkingen over de Why Not and manager..............zo nog veel meer, volgens hem weet hij het dan ook allemaal beter, (speciaal een paar jaar geleden).

http://www.dumagueteinfo.com/board/

Voor mij is de "kous hierbij af" (op dit moment) en als ik iemand anders dan de Duitser op de tenen heb getrapt dan mijn oprechte verontschuldigingen daarvoor..... :atyourservice: :atyourservice:
Het is niet mijn bedoeling om tweestrijd op dit forum te kweken, maar ook ik mag mijn gevoelens uiten, zolang ik maar geen libel case aan mijn handen smeer....


bananacreek

Citaat van: Johan En Elvie op vrijdag 18 november 2011, 11:43:52
Wat is het leven hier in  :eu: toch gemakkelijk je gaat naar de winkel koopt goed materiaal en klaar is kees maar het leven in de Filipijnen heeft ook zijn charme

Precies:  FIESTA, FIESTA, FIESTA................. :happy: :happy: :happy: