Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Een ieder die wel eens injecties uitvoert om "drywood-termites" te bestrijden: neem dit merk want de rubber zuiger in dit merk is behoorlijk bestand tegen "solignum" en dat soort artikelen..... :thumb: :thumb:


bananacreek


bananacreek

Hier zijn ze eindelijk de tegels aan het bijwerken met cement er tussen want als het regent gaan er veel mensen tegen de vlakte die uitglijden....... :negatief: :negatief: :negatief:
Zou verboden moeten zijn... :jajaja: :jajaja:


bananacreek

..

Deze disco werd gesloten vanwege teveel steek-schietpartijen......"THIS DISCO IS CLOSED FOREVER?"


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Lijkt een beetje op een n...gger....... :jajaja: :lachen:

Waarschijnlijk ook een paar broertjes dood aan werken???? :jajaja: :weetikniet:


xav

Citaat van: bananacreek op dinsdag 15 november 2011, 15:29:07
P4500 @ Rejoice



koop nooit het merk skill... kun je hier ook krijgen... altijd problemen mee gehad hier...

bananacreek

Acht dagen en het is Fiesta in Dumaguete......... :lachen: :lachen: :applaus: :applaus:



Ok, Okay-Okay.... :thumb: :thumb:
Misschien hebben ze daar ook Barongs Tagalog? .....of drie delige pakken?..... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

#3249
Citaat van: xav op dinsdag 15 november 2011, 15:33:45
Citaat van: bananacreek op dinsdag 15 november 2011, 15:29:07
P4500 @ Rejoice



koop nooit het merk skill... kun je hier ook krijgen... altijd problemen mee gehad hier...

Dank u en ik had daar dacht ik in het verleden al iets van gehoord.... :hoedjeaf: :hoedjeaf:
Een gewaarschuwde Klootzak telt voor twee Klootzakken....neem ik aan.?.  :floet: