Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Johan En Elvie

Citaat van: bananacreek op woensdag  9 november 2011, 17:28:24
Ok, misschien als tweede prijs....... die in de bruine jurk? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk: :denk:



kan ik ze allemaal hebben eentje voor elke dag? als ik de juiste prijs doorgeef
ik denk dat ze voor de renovatie zo'n 4500 pesos vragen aan u.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

steven


kamperman

Citaat van: bananacreek op woensdag  9 november 2011, 15:24:47
Ok, ik vroeg vandaag aan deze mannekes hoeveel het zou kosten om een bankstel te renoveren zoals ze hier op deze foto doen.....



Ik laat jullie raden en morgen geef ik het juiste antwoord en wie het dichtst bij komt krijgt een GRATIS huishoudster voor een jaar.....(3 maanden garantie) :thumb: :thumb: :thumb: :atyourservice:

ik denk zo rond de 6000 pesos
p.s ik zou graag die met het rode jurkje willen

Amice

Zo'n bankstel nieuw kost rond de P9000 hier in Manila incl. salontafel.
Php.2500 voor renovatie in manila, Dumaquete zou goedkoper moeten zijn dus P2250

vrouwen,huishoudster of niet kosten enkel geld, dus hou ze maar, je verloot ze enkel denk ik om er van verlost te zijn.  :lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Phille

Citaat van: bananacreek op woensdag  9 november 2011, 17:28:24
Ok, misschien als tweede prijs....... die in de bruine jurk? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk: :denk:



Daar het hier over een huishoudster gaat heb ik de keuze overgelaten aan mijn vrouw ... die in de rode jurk (2de van links) heeft te grote longen dus die komt niet in aanmerking ( :weetikniet:), haar keuze is de eerste van rechts ... ik denk, als het maar proper is  :atyourservice:

Budgie

@ Bananacreek
Ik denk dat het voor P2100 kan en ja die huishoudster ach laat maar zitten Transport is te duur en ik denk niet dat jij voor de aflevering zorgt En als ik uit moet zoeken doe mij die in het witte jurkje maar Lijkt mij een leuke en is waarschijnlijk nog niet zo oud dat ze niet als aupair kan komen.
Getting older beats the alternative -dying young

Johan En Elvie

witte jurkje, rode jurk, helemaal rechts???
ik kan niet kiezen dus allemaal goed, misschien krijg ik groepskorting en is er genoeg volume om in een balikbayan container terug naar hier te krijgen en veel zal het toch niet wegen denk ik aangezien het over LEGE DOZEN gaat hehehehehe  :happy2:  :applaus: :lachen:  :happy:
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

balikbayan


bananacreek

Ok, en de winnaar is Kamperman met P6000 welke dichtstbij de opgaaf van P6500 was die ik (witneus) gisteren kreeg.  :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:

Maar ik laat deze week mijn partner daar gaan vragen hoeveel voor een :smiley-philippines:

Evenwel is er een probleem naar boven gekomen en tijdens een check in het magazijn bleken alle hierboven afgebeelde modellen helaas "OUT OF STOCK" te zijn hetgeen natuurlijk zeer spijtig is, maar...........

U komt dan alsnog in aanmerking voor de bonus prijs:

Model: KURIPUT AII Ocasion
Bouwjaar: 1939
Motorblok: Geheel overhauled.. :thumb: :thumb:(met nieuwe zuiger -en olieschraapveren)  :atyourservice: :atyourservice:
Turbo: N.A.
Brandstof: Mais +Tuba (3x per dag)
Koplampen: Halogen :jajaja:




LAATSTE NIEUWS: :thumb: :thumb: :happy: :happy:
Het onderstaande model krijgt u geheel gratis als kerst aanbieding.

Model: Bayuta 6-IV
Bouwjaar: 1952 (herfst model)
Turbo: Intercooler
Koplampen: A2 type (met ingebouwde richtingaanwijzers)


Beide modellen worden per Balikbayanbox verzonden........ :atyourservice: :atyourservice:

Wij wensen u prettige feestdagen........ :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:






bananacreek