Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#3180
Dit was een  :nederlandsevlag: en een zeeeer goede man.
Hij was een oud KNILL'er en later bij de Marachusseu (hoe je dat dan ook mag spellen)
Was ook directeur geweest van FINA (kantoor ergens in  :belgiesmiley: vroeger, ik dacht in Brussel)
Zeer goed in belastingzaken en had goede (hoge) vrienden bij de belastingdienst.....



Is in Dumaguete overleden en begraven...

Die man kocht een keer een schop...("Pala" in Cebuano), hield die omhoog en zei met luide stem: "THE SAVIOUR OF THE PHILIPPINES IS TRABAJO"



Waarom zet ik dat hierop?
Gewoon omdat het een goede nagedachtenis is...om aan die man te denken en het gaat toch om Dumaguete dus niet   :offtopic:

bananacreek


Phille

Citaat van: bananacreek op woensdag  9 november 2011, 15:24:47
Ok, ik vroeg vandaag aan deze mannekes hoeveel het zou kosten om een bankstel te renoveren zoals ze hier op deze foto doen.....



Ik laat jullie raden en morgen geef ik het juiste antwoord en wie het dichtst bij komt krijgt een GRATIS huishoudster voor een jaar.....(3 maanden garantie) :thumb: :thumb: :thumb: :atyourservice:

1.999,00 php  :weetikniet:

Baliw-katok

Citaat van: Phille op woensdag  9 november 2011, 16:01:57
Citaat van: bananacreek op woensdag  9 november 2011, 15:24:47
Ok, ik vroeg vandaag aan deze mannekes hoeveel het zou kosten om een bankstel te renoveren zoals ze hier op deze foto doen.....



Ik laat jullie raden en morgen geef ik het juiste antwoord en wie het dichtst bij komt krijgt een GRATIS huishoudster voor een jaar.....(3 maanden garantie) :thumb: :thumb: :thumb: :atyourservice:

1.999,00 php  :weetikniet:

Een wilde gok : 3.750,00 php

ganda

Citaat van: Baliw-katok op woensdag  9 november 2011, 16:40:42
Citaat van: Phille op woensdag  9 november 2011, 16:01:57
Citaat van: bananacreek op woensdag  9 november 2011, 15:24:47
Ok, ik vroeg vandaag aan deze mannekes hoeveel het zou kosten om een bankstel te renoveren zoals ze hier op deze foto doen.....



Ik laat jullie raden en morgen geef ik het juiste antwoord en wie het dichtst bij komt krijgt een GRATIS huishoudster voor een jaar.....(3 maanden garantie) :thumb: :thumb: :thumb: :atyourservice:

1.999,00 php  :weetikniet:

Een wilde gok : 3.750,00 php

De asawa schat 2.500,00 php, maar gezien de prijs door een "witneus" is gevraagd moet ik 5000,00 php opgeven.


xav

ik ben wat gaan rondkijken voor een leuk bankstel voor in huis... wat me wel opvalt is dat de zitplaats zelf bij de meeste bankstellen erg klein is... de diepte hier is meestal rond de 50 a 60 cm... daar krap 40 cm... als je wat lange benen hebt is dat niet echt comfortabel zitten...

bananacreek

Gaarne even uw aandacht allemaal:.............. :jajaja: :jajaja:


Kijk met deze dame als (misschien) uw toekomstige huishoudster voor een jaar dan had ik toch wel wat meer reacties verwacht betreffende de door u in te schatten prijs van de renovatie......... :denk: :denk: :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


balikbayan

Ik zou zeggen trek der een leuk jurkje aan en klaar  :lachen:

De bank AP kwaliteit 4000 P

bananacreek

Citaat van: xav op woensdag  9 november 2011, 17:12:58
ik ben wat gaan rondkijken voor een leuk bankstel voor in huis... wat me wel opvalt is dat de zitplaats zelf bij de meeste bankstellen erg klein is... de diepte hier is meestal rond de 50 a 60 cm... daar krap 40 cm... als je wat lange benen hebt is dat niet echt comfortabel zitten...

Gelijk even meten......waar ligt die rolmaat nu weer......Ok.....Bankstel A = 50 cm (zitvlak)...Bankstel B = 57 cm (zitvlak).......... :atyourservice:


bananacreek

Ok, misschien als tweede prijs....... die in de bruine jurk? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk: :denk: