Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

Geacht forumlid.............



Met de onderdompeling in dit zwavelhoudende water is uw ziel gereinigd, gaat heen en zondig niet meer..........

Een zwavelhoudende "warmwaterbadkuip'' in de bergen van Palinpinon.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

#3171
Citaat van: boomerang op woensdag  9 november 2011, 15:09:03
Geacht forumlid.............



Met de onderdompeling in dit zwavelhoudende water is uw ziel gereinigd, gaat heen en zondig niet weer..........

Een zwavelhoudende "warmwaterbadkuip'' in de bergen van Palinpinon.


Ok, jullie hebben het weer gevonden en daar moet ik meer van weten hoeveel  :nederlandsevlag: meters vanaf de bocht achter de afslag naar rechts...... :thumb: :thumb: :thumb:

Zou die zwavel ook mijn psychiatrische afwijking kunnen genezen?............. :happy: :happy: :happy:
Zou die zwavel ook mijn glimlach terug kunnen brengen?.............. :happy: :happy: :happy:

Maar die blanke daar in het water heeft geen broekje aan zo te zien ??????????? :negatief: :negatief: :lachen:

Dus die bron werkt in principe hetzelfde als deze "MAGIC ROOM" ?..... :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek


bananacreek

Ok, ik vroeg vandaag aan deze mannekes hoeveel het zou kosten om een bankstel te renoveren zoals ze hier op deze foto doen.....



Ik laat jullie raden en morgen geef ik het juiste antwoord en wie het dichtst bij komt krijgt een GRATIS huishoudster voor een jaar.....(3 maanden garantie) :thumb: :thumb: :thumb: :atyourservice:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Oudste kerk in Dauwin Oriental Negros...(in de buurt van 1760 dacht ik een keer gelezen te hebben in de kerk toen ik een paar jaar geleden daar "probeerde" te biechten, maar werd weer NIET ontvankelijk verklaard).... :negatief: :negatief: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :denk: :denk:




bananacreek

Dit is de wachttoren naast de bovenstaande kerk in Dauwin: :denk:



Dit is de wachttoren in Dumaguete city:  :denk:



Ze staan beide scheef hetgeen kan inhouden dat ze beide ontworpen en gebouwd zijn door dezelfde ingenieur??????? :denk: :denk: :denk:

bananacreek

P.E. water-pipe (2") (hose) ISO standard en dat is zeer goed spul en gaat vele jaren mee in de directe zon... :thumb: :thumb:




bananacreek