Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ketelbinkie

Als je niet het plan hebt naar de bokswedstrijd te kijken maar b.v. iemand elders wilt opzoeken, is het de gelegenheid bij uitstek dat dan tijdens de wedstrijd te doen. De laatste keer dat een bokspartij van hem (Pacquiao) op tv werd uitgezonden, was het uitzonderlijk stil op highways. Een van de weinige momenten dat je niet met het gebruikelijke filipijnse sukkel gangetje rijdt.

bananacreek

Ikzelf ga dan ook wat extra rondtuffen in stad en daarbij maar hopen dat ie deze keer toch eindelijk eens goed op zijn smoel krijgt want al jaren lang[sinds de tijd van morales] wed ik alle keren 1000 peso bij mijn Wies hier en heb dus al altijd mijn 1000 verloren.....   
Ok, verhogen naar P2000?............... :happy: (met mij?)

bananacreek

#3162
Citaat van: wiking op dinsdag  8 november 2011, 22:46:16
wat 9 uur sochtends haha... kan zo een drukfout wezen  :smiley-philippines:

Om 08.30 is het altijd al vol hier in de disco (TEGEN DE 600 MAN) en aanverwante lokalen/bars en normaal beginnen dan de "voorwedstrijden"?
Dan begint meestal de hoofd wedstrijd tegen 11.00 uur of zelfs later?
Of heb ik dat fout?... :weetikniet: :weetikniet:


Vorig jaar "THE THRILLA IN MANILLA"?:

:neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

THE ULTIMATE STAND-OFF IN THE CITY OF GENTLE BULLETS... :happy: :happy: :thumb:

Ladies............... and............... Gentleman  :atyourservice:
On the left side, weighting 66,7 kg:.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
ROLANDO "BAD BOY" NAVARETTE ....... :negatief: :negatief: :negatief:



On the right side:
Weighting: 65,0 kg................. :thumb: :thumb: :thumb:
Willempie "SMILING-FACE" de Klootzak from Marocco....... :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:



After 3 rounds of a terrible battle.... :explotieren: :explotieren: :explotieren:....decision by the scheidsrechter: Mr. Henk Kamp..... :jajaja: :negatief: :negatief:



Technical K.O.....resultaat.............. :weetikniet: :weetikniet:

De Klootzak gereed voor een facelift......EN HOPELIJK een andere neus :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :happy:


josv

Ik wil best wel kijken maar ik ga er de deur niet voor uit. Helaas zijn de herhalingen doorspekt met vette reklameblokken, je kan van te voren al weten hoe lang ( of hoe kort ) de wedstrijd duurt. Korte wedstrijd dus heeeele lange reclameblokken. Ik volg het wel op internet via een of ander blog ofzo.

Enne : het verhaal achter deze foto heb ik waarschijnlijk ergens gemist ofzo. Ben wel errug nieuwsgierig !!!!!

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Johan En Elvie



PFFFF, 9 uur 's-ochtends uit je dak gaan voor 'n boxpartij. Sorry Creek, ik slaap dan nog  :biggrinn:
[/quote]

Is het niet de gewoonte om heel vroeg op te staan in de Filipijnen of ben je dat ritme niet gewoon
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

bananacreek

Citaat van: josv op woensdag  9 november 2011, 13:21:36
Ik wil best wel kijken maar ik ga er de deur niet voor uit. Helaas zijn de herhalingen doorspekt met vette reklameblokken, je kan van te voren al weten hoe lang ( of hoe kort ) de wedstrijd duurt. Korte wedstrijd dus heeeele lange reclameblokken. Ik volg het wel op internet via een of ander blog ofzo.

Enne : het verhaal achter deze foto heb ik waarschijnlijk ergens gemist ofzo. Ben wel errug nieuwsgierig !!!!!




Ok, kan de link niet meer vinden dus hier in het kort..........

Ik reed op een nacht ergens in 2007 van de disco naar huis en kwam in BIJNA botsing met een motor waarop twee  :smiley-philippines: zaten en ik en hun stopten en toen begon ik met mijn STOMMME lelijke kop om een uitleg te vragen... :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom: :moord: :moord:

Ze stapten af terwijl ik NOG op de motor zat en ik kreeg een klap (stoot) in mijn gezicht en tegelijk een duw en ik viel onder de motor en toen werd ik door de twee afgetuigd en toen dacht ik "het word nu tijd om DOOD te spelen...."
En dat lukte en ze gingen er vandoor.... :benweg: :benweg: :benweg:

Dat was een zeer stomme fout waarbij ik van zeer veel geluk mocht spreken dat ik er LEVEND van af kwam, want voor hetzelfde geld had ik een paar kogels of messen door mijn lichaam........ :xmas:

Ga NOOIT in discussie met :smiley-philippines: in zulk een geval want dat zou zelfmoord kunnen zijn vooral als  het 03.00 in de vroege morgen is, waarbij je kan rekenen dat de meeste weggebruikers hier al IETS op hebben..... :jajaja: :drunk: :shots:


bananacreek

#3166
Citaat van: Johan En Elvie op woensdag  9 november 2011, 14:15:11


PFFFF, 9 uur 's-ochtends uit je dak gaan voor 'n boxpartij. Sorry Creek, ik slaap dan nog  :biggrinn:

Is het niet de gewoonte om heel vroeg op te staan in de Filipijnen of ben je dat ritme niet gewoon
[/quote]

Ikzelf ga daar niet heen maar ik sta altijd voor 08.00 op...maar al zou die wedstrijd op de meest heilige uren gehouden worden dan zou het nog volzitten met  :smiley-philippines:

Paquiao is hun GOD en ze zijn zo nationalistisch dat ik wel eens dacht dat als wanneer Paquiao gaat verleizen dan breken ze alles af in de disco, maar nee toch misschien niet want ze zijn hier niet zoals de voetbal-fans in andere landen......

Van mij mag hij ook verliezen en dan wordt hij misschien gedegradeerd van "Colonel" (vorige week werd hij tot colonel in de PAF benoemd) tot soldaat 1ste klasse ? :lachen:

josv

Citaat van: Johan En Elvie op woensdag  9 november 2011, 14:15:11


PFFFF, 9 uur 's-ochtends uit je dak gaan voor 'n boxpartij. Sorry Creek, ik slaap dan nog  :biggrinn:

Is het niet de gewoonte om heel vroeg op te staan in de Filipijnen of ben je dat ritme niet gewoon
[/quote]

Om 7 uur uur gaat stipt m'n wekker. Behalve op zondag ( en de dagen dat de SQ gesloten is ), dan kan ik 'n gat in de dag slapen zoals m'n moeder het noemt. Hoe warm het ook is en of de videoke aan de overkant nou op volle toeren draait, Nene moet me gewoon wakker maken. Altijd al gehad......... in NL ook.

@Creek : Daarom rij ik s'avonds altijd alleen naar huis. Nene neemt de jeepney ( of 'n taxi als het regent ). Na 11pm doe je geen zaken meer met pinoys.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....


bananacreek