Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



Graag even opstaan aan iedereen die dit voor het eerst leest..... :jajaja: :jajaja: :jajaja:
Rechterhand op de linker borst............. :jajaja: :jajaja:

Diep adem halen..... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Goed de adem inhouden voor een minuut of drie......... :weetikniet: :weetikniet:
Langzaam uitademen........ :happy: :happy: :happy:

[yt=640,505] ypvwaj9uLJY[/yt]


Ok, u mag nu weer doorlezen..... :atyourservice: :atyourservice: :lachen: :lachen:

bananacreek

#3141
Dit zou dan ook moeten om het volledig te maken?

Ok, het Belgische Volkslied in TWEE talen..... :thumb: :thumb: :thumb: :happy:
[yt=640,505]UmH1EwQfkQU [/yt]

Blijven er nog twee over:  :happy:

Het Nederlandse Volkslied:
[yt=640,505]uIg9VaMBi9o [/yt]

Vraagje: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Zijn wij Ollanders van DUITSCHEN BLOED???? :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

En als laatste het Volkslied van een Klootzak:............ :atyourservice: :atyourservice: :atyourservice:

Graag wel even uw volume opendraaien..... :jajaja: :jajaja:

[yt=640,505]bsDdyNEokkk [/yt]


bananacreek

Ja, ik ben belazerd...... :jajaja: :jajaja:
Waar??????  :smiley-philippines: ?
Nee, dacht ik niet, waarschijnlijk in het land van Duitschen Bloed...... :jajaja: :jajaja: :lachen:

Ik stuurde in de maand Mei 2011 sigaretten naar mijn broer in Nederland maar de slof bleek (tot nu toe) nooit bezorgd te zijn

Klacht ingediend bij de P.O. in Dumaguete city met de weet dat het in principe toch niets uit zou halen.... :floet:



Een aantal maanden moeten wachten met diverse keren even aanporren...... :jajaja: :jajaja:



Nu bleek gisteren dat het wel naar Amsterdam werd gevlogen via KL-804



Het antwoord uit Amsterdam?...........tot nu toe nog niets..... :negatief: :negatief: :negatief:
Reken maar dat daar in Nederland ook heel wat post wordt gepikt ...en opgerookt??????


bananacreek

#3143
Samsung SC-4340..............@ P4250

Probleem is dat men hier op de :smiley-philippines: voor dat model GEEN filters en reserve onderdelen heeft, maar in Nederland weer wel..... :ikkeniebegrijp:
Toch maar gekocht...

Altijd iets anders hier..."only in the  :smiley-philippines:"..... :jajaja: :jajaja:

Maar wel sterk met 1800 Watts en alleen maar 4kg.



Kon de prijs in Nederland niet vinden...... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

Het zand lossen ze (i.v.m. regen) maar de volgende dag moeten ze het met de schop er weer opladen.. :lachen: :lachen:


bananacreek


bananacreek

Ik ben Junior en de Klootzak wil mij temmen, maar dat zie ik in het geheel nog niet zitten...... :neeneenee: :neeneenee:
Vandaar dat ik nu zware TAMPO heb..... :negatief: :negatief: :negatief:



Wij proberen een gezin bij elkaar te houden, maar de Klootzak denkt altijd dat hij "geinig" is....



De  :smiley-philippines: maken ze vaak dood en de  :smiley-philippines: katten jagen daar op, maar ikzelf doe die beestjes geen kwaad omdat zij de muggen en ander ongedierte opvreten..... :thumb: :thumb: :thumb:

Tinulang_Manok

Citaat van: bananacreek op zaterdag  5 november 2011, 13:22:02
Vraagje: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Zijn wij Ollanders van DUITSCHEN BLOED???? :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ja, dat zijn wij, voordat we de Spanjaarden (Habsburgers) eruit schopten en noodgedwongen (niemand wou zo'n ongeregeld zooitje regeren) een republiek werden, waren we tot 1648 onderdeel van het Heilige Roomse Rijk der Duitse Natie.
Wij noemden onze taal Diets of Duits (vandaar dat we Dutch zijn in het engels) er wordt nu nog veelal aan beide zijden van de grens hetzelfde dialect gesproken, waar ik woon is het dialect bijna nederlands.
De Nederlandse Natie is iets wat in de 19e eeuw geconstrueerd is, en via de scholen verspreid, om het land meer eenheid te geven, en 'ons' af te zetten tegen Pruisen (die na de dood van Willem III best wel de troon wilden overnemen) en die Belgen die zich zomaar van ons losgemaakt hadden in 1830 (toen nog inclusief compleet Limburg en Luxemburg).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heilige_Roomse_Rijk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diets
Amare et sapere vix deo conceditur

bananacreek


bananacreek

De eigenaar van deze zaak (Chinees) is waarschijnlijk net zo paranoid als ik betreffende zijn veiligheid zo gezien het prikkeldraad op grote hoogte...... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Misschien is Spiderman daar op bezoek geweest?.... :weetikniet: :weetikniet: