Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Painitan Allerheiligendag.............niemand op de dorpsgek na........ :lachen: :lachen:


Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op woensdag  2 november 2011, 13:04:07
Daar gaan we op drinken (dirty kitchen)............. :thumb: :thumb:



Dan zullen de serveersters, als ze dus een drankje van de clientele krijgen aangeboden, hiervan een provisie ontvangen :weetikniet:.?

Phille

Citaat van: bananacreek op woensdag  2 november 2011, 13:04:07
Daar gaan we op drinken (dirty kitchen)............. :thumb: :thumb:



Ik dacht dat "Why Not" geen bar was ... maar toch lady drinks serveren  :denk:  :weetikniet:

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op woensdag  2 november 2011, 13:05:47
Painitan Allerheiligendag.............niemand op de dorpsgek na........ :lachen: :lachen:


Wat late reactie. Ik meen naar links toch nog iemand anders te ontwaren. Zijn date.....? of hebben ze ruzie gehad en ging ze maar weg :confused2:

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op donderdag  3 november 2011, 05:22:23
Citaat van: bananacreek op woensdag  2 november 2011, 13:04:07
Daar gaan we op drinken (dirty kitchen)............. :thumb: :thumb:



Dan zullen de serveersters, als ze dus een drankje van de clientele krijgen aangeboden, hiervan een provisie ontvangen :weetikniet:.?

De Helft (50%)

bananacreek

#3125
Citaat van: Phille op donderdag  3 november 2011, 08:28:49
Citaat van: bananacreek op woensdag  2 november 2011, 13:04:07
Daar gaan we op drinken (dirty kitchen)............. :thumb: :thumb:



Ik dacht dat "Why Not" geen bar was ... maar toch lady drinks serveren  :denk:  :weetikniet:


Een bar in de Karaoke.... :jajaja:
Een bar in de Kustahl bar... :jajaja:
3 barren in de disco......... :jajaja:
Een VIP-Room.... :happy: :happy: :happy:
Maar in principe kunnen ze overal een ladiesdrink bestellen...alleen niet op het toilet.... :neeneenee: :neeneenee:

bananacreek

#3126
Citaat van: Ketelbinkie op donderdag  3 november 2011, 11:05:12
Citaat van: bananacreek op woensdag  2 november 2011, 13:05:47
Painitan Allerheiligendag.............niemand op de dorpsgek na........ :lachen: :lachen:


Wat late reactie. Ik meen naar links toch nog iemand anders te ontwaren. Zijn date.....? of hebben ze ruzie gehad en ging ze maar weg :confused2:


Wel...waarschijnlijk iemand die geen 2 pesos voor een ticket bij de ladies-cr wilde betalen en toen maar even achterin de Painitan een plaske ging plegen?............ :weetikniet: :weetikniet: :lachen:
Waarschijnlijk had ze zoveel haast dat ze gewoon door haar broekske heen plaste............. :floet: :floet: :weetikniet:

Daarna tijdens de middag-mis even ging biechten?



De bovenstaande biechtkamer wat meer prive dan de onderstaande..... :thumb: :thumb: :thumb:


bananacreek

Vorig jaar kocht ik twee LCD tv's en eentje daarvan was een P107,000.00 Sony, maar nu zijn de prijzen wel meer dan de helft gezakt, maar de Klootzak kon natuurlijk NIET wachten terwijl hij er al voor gewaarschuwd was dat de prijzen lager zouden gaan worden...... :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:

Deze is P65,900 met internet tv inclusief, maar kost in Nederland ongeveer 800 Griekse Euros, dus iets meer als P20 duizend goedkoper dan hier in de City of Gentle Bullets.





http://www.sony.nl/product/tv-117-46-lcd/kdl-46cx520

Om misslijk van te worden.............. :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

bananacreek

Even een vraagje:

Hierboven staat dat de tv klaar is voor internet tv als u klaar bent... :weetikniet: :weetikniet:

Ik dacht dat je alleen een internet connection nodig had of ben ik verkeerd? :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek