Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

stijn54


bananacreek


bananacreek

Hier worden ook " RayBan" zonnebrillen verkocht en ik zag ze een keer de inscription "RayBan" op de zonnebrillem met een krasnaald aanbrengen... :lachen: :lachen:


callebaut


Budgie

Citaat van: bananacreek op dinsdag  1 november 2011, 16:44:58
Citaat van: stijn54 op dinsdag  1 november 2011, 16:27:24
in Aldi Belgie 100 pesos de kilo :lachen: :jajaja:

Nu maar hopen dat Callebout dit ook leest........ :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:

@ Bananacreek je denk toch niet dat je die Wasserbombe uit de Aldi kan vergelijken met die superieure biologisch geteelde kwaliteits tomaten van Callebout.
Die zal hij als hij wijs is ook niet per kilo verkopen maar apart per stuk en alleen aan gegoede cliëntele
Maar waarschijnlijk ontvang jij nu ook een dubbele maand omdat je 65 word dus kan je het je één keer veroorloven zulke tomaten.
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek

Citaat van: Budgie op dinsdag  1 november 2011, 22:27:46
Citaat van: bananacreek op dinsdag  1 november 2011, 16:44:58
Citaat van: stijn54 op dinsdag  1 november 2011, 16:27:24
in Aldi Belgie 100 pesos de kilo :lachen: :jajaja:

Nu maar hopen dat Callebout dit ook leest........ :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:

@ Bananacreek je denk toch niet dat je die Wasserbombe uit de Aldi kan vergelijken met die superieure biologisch geteelde kwaliteits tomaten van Callebout.
Die zal hij als hij wijs is ook niet per kilo verkopen maar apart per stuk en alleen aan gegoede cliëntele
Maar waarschijnlijk ontvang jij nu ook een dubbele maand omdat je 65 word dus kan je het je één keer veroorloven zulke tomaten.

Was dat maar waar......... :neeneenee: :neeneenee:
De laatste maand WAO is in November en de eerste AOW start in December (de maand dat je 65 wordt)...in Nederland wordt niets meer dubbel gegeven, want dat is bestemd voor Griekenland... :negatief: :negatief:
Alleen van Mei t/m November het uitstaande vakantiegeld..........extra

Dus moet ik het maar hier bij houden?????


bananacreek

Hier komt geen SQUID meer over de drempel... :neeneenee: :neeneenee: :negatief:
Stinkt als de pest die rotzooi, dus heb ik vanmiddag gezegd..."Breng je weer squid mee van de market...dan gelijk jullie koffers pakken".... :jajaja: :jajaja: en  :benweg: :benweg:


Kano

Creek, heb je geen dirty kirtchen dan waar ze die squid en dried fish kunnen bakken?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op woensdag  2 november 2011, 12:46:22
Creek, heb je geen dirty kirtchen dan waar ze die squid en dried fish kunnen bakken?

Ja, goed idee, nooit aan gedacht en ik heb daar wel genoeg ruimte voor en het zou natuurlijk wel gemakkelijk zijn..... :happy:

Dank u voor het idee .......... :hoedjeaf: :hoedjeaf:


bananacreek