Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Willy op donderdag 27 oktober 2011, 18:24:31
Tiens, bij mij vaart dien boot bergaf. Zou dat aan mijne windows liggen??????? :crazy: :crazy:


Nee hoor, ik denk dat uw windows ok is, maar misschien ligt het aan het Belgisch bier??? :weetikniet: :weetikniet:


Ketelbinkie


Willy

Natuurlijk vergeten de foto te plaatsen die ik zie met mijne windows

bananacreek

Citaat van: Willy op zaterdag 29 oktober 2011, 11:31:38
Natuurlijk vergeten de foto te plaatsen die ik zie met mijne windows



Ja, nu zie ik het beter en u heeft waarschijnlijk een malware opgelopen op één van die sites waar ze veel op zitten :lachen: :lachen: :jajaja:

Even Ad-aware er overheen en ook Avast en dan zal het probleem wel weg zijn of iets minder worden :jajaja: :thumb:

Luc

Citaat van: bananacreek op zaterdag 29 oktober 2011, 14:10:27
Citaat van: Willy op zaterdag 29 oktober 2011, 11:31:38
Natuurlijk vergeten de foto te plaatsen die ik zie met mijne windows



Ja, nu zie ik het beter en u heeft waarschijnlijk een malware opgelopen op één van die sites waar ze veel op zitten :lachen: :lachen: :jajaja:

Even Ad-aware er overheen en ook Avast en dan zal het probleem wel weg zijn of iets minder worden :jajaja: :thumb:

Gewoon je scherm aanpassen  :uitleggen:



:atyourservice:

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek


bananacreek

#3096
Bacolod - San Carlos - Cebu city (Ceres Liner)...


Bacolod - Cebu (Toledo city)


Ceres Liner van de onderkant gezien... :lachen: :jajaja:
Twee meter verder naar links dan zou dit moeten worden gelezen: "CERES LINER VAN BOVEN GEZIEN????" :lachen:


Ceres liner frontale kennismaking..... :kusxe8: :kusxe8: :kusxe8: :kusxe8: :lachen:


Wij noemen deze bussen de "YELLOW LOW FLYING DEVILS"...... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief: :negatief:

Budgie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 29 oktober 2011, 16:58:56
Bacolod - San Carlos - Cebu city (Ceres Liner)...


Bacolod - Cebu (Toledo city)


Ceres Liner van de onderkant gezien... :lachen: :jajaja:
Twee meter verder naar links dan zou dit moeten worden gelezen: "CERES LINER VAN BOVEN GEZIEN????" :lachen:


Ceres liner frontale kennismaking..... :kusxe8: :kusxe8: :kusxe8: :kusxe8: :lachen:


Wij noemen deze bussen de "YELLOW LOW FLYING DEVILS"...... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief: :negatief

Hallo Bananacreek Als ik er in zat vlogen ze echt niet En als ik dit de family vertel zullen ze dat niet leuk vinden
Neef van asawa was daar planner en geniet nu van zijn pensioen maar voelt zich nog steeds verbonden aan Ceres
Getting older beats the alternative -dying young

Ketelbinkie

Niet alle chauffeurs van Ceres bussen zijn ware wegpiraten, maar er zitten er soms achter het stuur en hun manier van rijden dat ik me afvraag :ikkeniebegrijp: :crazy:

bananacreek

#3099
Ceres drivers zijn in het algemeen gevaarlijke "haastige" jongens omdat ze op schedule rijden, en het aantal ongelukken veroorzaakt met Ceres bussen (in Cebu vroeger de ABC liner, nu overgenomen door Ceres (Vallecar) is hoog.

Dit neemt niet weg dat ook de Jeepney drivers en speciaal de V-hire vans gevaarlijk zijn op de highways.