Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Sir, do you need a housekeeper??
I am from Lazi Siquijor en I know about BARANG and LUMAY.... :happy: :thumb: :thumb:   :lachen:
I can make you happy.... :weetikniet: :weetikniet:



I can make you smile again............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :hoedjeaf:

bananacreek


bananacreek

...

Joe, I am looking for a foreign pen-pal with plenty of money.....because I have a big family and my father does not like to work because he gets easily tired....... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

De tower staat recht, maar de kerk staat scheef...  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Nu leunt de toren bijna tegen de kerk...... :jajaja: :lachen:


bananacreek

Deze Belg was een vroegere vriend van mij, maar is nu al een aantal jaren geleden in Belgie overleden:



Het meisje wat hier naast me zit was zijn vriendin en hij kocht haar een stukje land en toen wilde ze ook dat hij een huis bouwde.......



Maar daar trapte hij niet in want ze kwam vaak zeer laat thuis en soms helemaal niet...
Ze belazerde hem aan alle kanten....
Op een keer was er een Despedida -party op het strand in de buurt van hun huurwoning en ze kwam pas in de middag opdagen en was "waarschijnlijk" high on drugs...
Ze trok een mes uit de keukenlade en dreigde om hem neer te steken terwijl ik er een meter of drie vanaf stond...
Ze heeft het mes toch terug gelegd......
De volgende dag (1997) ging de man terug naar Belgie en is nooit meer terug gekomen... :benweg: :benweg:

Luc

Citaat van: bananacreek op donderdag 27 oktober 2011, 15:39:49
De tower staat recht, maar de kerk staat scheef...  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Nu leunt de toren bijna tegen de kerk...... :jajaja: :lachen:



Volgens mij staat de hele Filippijnen scheef. Zelfs de boten moeten omhoog varen  :jajaja:

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

Citaat van: Luc op donderdag 27 oktober 2011, 16:09:46
Citaat van: bananacreek op donderdag 27 oktober 2011, 15:39:49
De tower staat recht, maar de kerk staat scheef...  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Nu leunt de toren bijna tegen de kerk...... :jajaja: :lachen:



Volgens mij staat de hele Filippijnen scheef. Zelfs de boten moeten omhoog varen  :jajaja:



Ja juist, zeer vreemd.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Willy

Tiens, bij mij vaart dien boot bergaf. Zou dat aan mijne windows liggen??????? :crazy: :crazy: