Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#2950
..

Wat sta je daar nou te doen Klootzak????
Naar de meisjes op straat te kijken??

Oude viespeuk :jajaja: :jajaja:
Kijk naar je werk !!!!!!!
Kijk naar de waterpas :jajaja:

Ok, dat is beter, altijd naar je werk kijken en je eigen nooit laten afleiden door dat vrouwenvolk, daar ben je te oud voor, jouw tijd is voorbij :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Wow,.....mijn God..... je hebt toch wel een grote neus zo te zien....... :floet:



Kan je het nog herrinneren?........ :weetikniet:
Je moeder zei vroeger altijd: " Klootzakje, zit niet in je neus te peuteren maar doe je huiswerk !!!!!!" :jajaja: :jajaja:


Die jonge neus staat al net zo scheef als de toren van 1879 :jajaja: :jajaja:




bananacreek

#2951


Oh, mijn God, daar komt een inspecteur van de cityhall en waarom is die zo woest?

Hoi, verd....wat doe je nu????????
Ahh, what the F...are you doing to me???????????
I am a tourist visiting the City of Gentle Bullets  :jajaja: :jajaja:
What do you say?
What language this is???
Dutch of course, what did you think...Maroccan????? :stomstomstom: :stomstomstom:


Ahhh....you hurting me...what do you want from me????

What is means in English?
Eens een Klootzak, altijd een Klootzak...means the same as " Once an Asshole, always an Asshole.....so whats wrong with that????
Grafity?? No, many tourists did the same as I.
You want me to do what? Clean up all the grafity and after that I will be deported????????

What the F....are you talkinhg about??

AHHHHHHHH............. :moord: :moord: :moord: :moord:



Bij thuiskomst..... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief: :negatief:
Moeders mooiste????? :neeneenee: :neeneenee: :lachen: :lachen:



Pjottr

Citaat van: bananacreek op dinsdag 11 oktober 2011, 15:40:27
@Pyotr: Toch klopt het wel min of meer helendal nog welzo tamelijk Creek Ik heb eergisteren een clearance gevraagd voor mijn auto. Eerst landbank daarna crime lab en daarna HPG Landbank ps 300 HPG 200 + receipts. Meteen door naar LTO. Moest de andere dag terugkomen
omdat het al later was in de middag en ze mijn papieren niet meer op tijd klaar konden krijgen,
Sanderendaags terug naar LTO en weer moet ik den anderen dag terugkomen.Reden" De handtekening mevrouw   was er niet. Philippines echt waar.Belachelijk dat ze dan geen plaatsvervanger hebben. Enfin toch redelijk snel geregeld met  ongeveer de zelfde kosten als jij hoor.


Wat voor een receipts bij de HPG?
Zelfde model "receipt" als hieronder? (normaal een betalings opdracht)



Ja, dat zie je overal op de  :smiley-philippines:: Als de boss er niet is dan neemt niemand de verantwoordelijkheid :negatief: :negatief:
Our manager is out of town sir, just come back next week, because MAYBE he is the one to decide in your case :negatief: :lachen:

Dank u voor de reactie :hoedjeaf:
Precies het zelfde Ik noem het een receipt Voor LTO is dat voldoende
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Baliw-katok


bananacreek

Citaat van: Pyotr op woensdag 12 oktober 2011, 16:31:39
Citaat van: bananacreek op dinsdag 11 oktober 2011, 15:40:27
@Pyotr: Toch klopt het wel min of meer helendal nog welzo tamelijk Creek Ik heb eergisteren een clearance gevraagd voor mijn auto. Eerst landbank daarna crime lab en daarna HPG Landbank ps 300 HPG 200 + receipts. Meteen door naar LTO. Moest de andere dag terugkomen
omdat het al later was in de middag en ze mijn papieren niet meer op tijd klaar konden krijgen,
Sanderendaags terug naar LTO en weer moet ik den anderen dag terugkomen.Reden" De handtekening mevrouw   was er niet. Philippines echt waar.Belachelijk dat ze dan geen plaatsvervanger hebben. Enfin toch redelijk snel geregeld met  ongeveer de zelfde kosten als jij hoor.


Wat voor een receipts bij de HPG?
Zelfde model "receipt" als hieronder? (normaal een betalings opdracht)



Ja, dat zie je overal op de  :smiley-philippines:: Als de boss er niet is dan neemt niemand de verantwoordelijkheid :negatief: :negatief:
Our manager is out of town sir, just come back next week, because MAYBE he is the one to decide in your case :negatief: :lachen:

Dank u voor de reactie :hoedjeaf:
Precies het zelfde Ik noem het een receipt Voor LTO is dat voldoende

Ok, dank u voor de reactie en het advies

bananacreek


Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op woensdag 12 oktober 2011, 15:17:50
Vandaag

Ok, weer op 58 peso voor een euro, maar voor hoelang? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:
Raar dat de Duitse Mark wordt vermeld, zijn die dan nog steeds geldig dat je ze kan omwisselen!? Koers van 16 peso voor 1DM lijkt me niet correct. In een euro zitten 2 DM. Dus zou de notering iets van 29 peso moeten zijn. Meer waarschijnlijk, foutje bij invoeren data.

Kano

#2957
Ook bij Oostenrijk staat nog een koers in Shilling en bij Ierland een koers in Ierse ponden, terwijl ook die landen de Euro hebben ingevoerd.  Hopelijk kunnen ze wel goed rekenen.


Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op donderdag 13 oktober 2011, 06:02:39
Ook bij Oostenrijk staat nog een koers in Shilling en bij Ierland een koers in Ierse ponden, terwijl ook die landen de Euro hebben ingevoerd.  Hopelijk kunnen ze wel goed rekenen.

Ja, inderdaad, morgen gelijk vragen en krijg waarschijnlijk als antwoord: " Sorry sir, I don't know and the manager is out of town" :lachen:

bananacreek