Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Vuurvaste stenen en worden voor alle doeleinden gebruikt en daar kan je zeer leuk een betonmuur mee afwerken :thumb:


bananacreek

Superman en Spiderman op bezoek?  :thumb: :thumb:



Maar vlak daarvoor kocht de moeder van Superman zijn uniform en hij wilde het niet dragen en gilde het uit, en later beviel het hem toch wel uitstekend met alle aandacht van de mensen :lachen:

bananacreek


bananacreek

Vandaag


Ok, weer op 58 peso voor een euro, maar voor hoelang? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek

Voor de dame en de huishoudster elke maand en ze doen er een maand mee, maar ik heb huishoudsters gehad die een kaart van P500 in vier dagen opmaakte :negatief: :negatief: :negatief: uyab,uyab,uyab...... :negatief: :negatief: :negatief:

Die zaten met hun uyabs te teksten en bellen van mijn geld :negatief: :negatief: :explotieren: :explotieren: :stomstomstom:



Digos

Citaat van: bananacreek op woensdag 12 oktober 2011, 14:28:54
Citaat van: Digos op dinsdag 11 oktober 2011, 17:39:25

CitaatAls je een tweedehandse motor/auto koop dan kan je die niet op naam laten registreren zonder een "Highwaypatrol Clearance"


Creeck, die clearance.....is dat sinds kort een nieuwe wet?

Ik heb toen in Silay nooit voor men wagens en zelfs voor de motorbike zo'n papiertje gezien of nodig gehad.

Ik heb er geen weet van, daarmee men vraag  :ikkeniebegrijp:

O0

Mijn eerste auto hier in 1886 dat weet ik niet meer............
Ik denk dat ze daar nu al een paar jaar mee werken, weet het niet precies maar ga het navragen want de vrouw van mijn timmerman werkt op de LTO in Bayawan...ik spreek morgen even met hem... :atyourservice:
Voor de truck moest ik wel naar Cebu in 2006 voor een "confirmation" want die was na de omportation eerst in Cebu geregistreerd.
Ik ga het uitzoeken...

Ok Thanks

:thumb:
LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag  8 oktober 2011, 14:00:54
Citaat van: Kano op zaterdag  8 oktober 2011, 13:20:46
De eerste foto is scheef genomen. Op de tweede foto staat de toren min of meer recht, maar waarom niet ff met een waterpas controleren  :lachen:


Wordt volgende week aan gewerkt (dinsdag) :thumb: :happy: :atyourservice: :atyourservice:

Ok, nieuwe waterpas gekocht en een money-changer meegenomen als getuige :thumb: :thumb:

De ingang...



bananacreek



Binnenkant staat redelijk in het lood, ik denk dat de rechterbuitenkant scheef staat  :ikkeniebegrijp: