Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: callebaut op donderdag  6 oktober 2011, 16:53:16
@ Rich ....die klootzak heeft mij misbruikt om zijn fotoschoot te vervolledigen .... :jajaja:
Hij zal in zichzelf gedacht hebben die Kano heb ik ook weeral liggen ......eens een klootzak .....altijd een ....  :lachen:


Oeps......sorry, sorry, ja, nu weet ik het weer wie dat was,......ok en nu herrinner ik me ook weer dat dat muntstuk geen piso munt was maar een 10 piso muntstuk :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :lachen: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Mijn verontschuldigingen en kan de foto zo weghalen als nodig.... :jajaja:
Maar, het is een mooie foto wat betreft de gezichtsuitdrukking :thumb: :thumb: :thumb:


bananacreek


callebaut

@ Creek ...... hopelijk niet teveel temperatuursschommelingen  want ze zijn begonnen aan het rijpingsproces ..........

                                         

                                                                                 :thumb: :thumb: :happy: :thumb: :thumb:
                                                 

bananacreek

Citaat van: callebaut op vrijdag  7 oktober 2011, 15:51:19
@ Creek ...... hopelijk niet teveel temperatuursschommelingen  want ze zijn begonnen aan het rijpingsproces ..........

                                       

                                                                                :thumb: :thumb: :happy: :thumb: :thumb:
                                       

Dan gaat het P500/kg worden???????


Het is hier al steenkoud in huis met 25 graden celcius :negatief: :negatief: :negatief:

In Nederland hadden de kassen vroeger verwarming dacht ik? :weetikniet: :weetikniet:

kamperman

Citaat van: Budgie op donderdag  6 oktober 2011, 22:38:28
Citaat van: kamperman op donderdag  6 oktober 2011, 17:41:04
Citaat van: Budgie op woensdag  5 oktober 2011, 22:38:14
Citaat van: kamperman op woensdag  5 oktober 2011, 20:42:32
als ze ook nog carbid hebben kunne we mooi knallen met oud en nieuw

Zeg ben je nou helemaal van de pot gerukt om die mooie bussen naar de kloten te helpen met dat geschiet
Als je ze namelijk daar voor gebruikt heb gaan ze roesten en lekken Vroeger was het elk jaar op de melkontvangst in januari raak Weer een of twee bussen naar de salon en die boer wist nooit nergens van

nee hoor dat valt mee
ik heb mijn melkbus al meer dan 20 jaar gewoon elk jaar goed schoonmaken 

Maar je gebruik hem niet meer voor melk dus haarscheurtjes bij de rand binnen merk je niet of nog erger een geboord gaatje met kauwgum gedicht

ik gebruik hem uiteraard niet meer voor melk
hij is echt voor de sport ik heb er zelfs vier en
ijzeren melkbussen worden niet meer gebruikt en er is steeds moeilijker om aan een goede melkbus te komen
dit is een filmpje hoe wij melbus schieten met oud en nieuw http://www.youtube.com/watch?v=AZldwNE5hYo
is echt een traditie hier

Rich

Citaat van: kamperman op vrijdag  7 oktober 2011, 18:22:22


ik gebruik hem uiteraard niet meer voor melk
hij is echt voor de sport ik heb er zelfs vier en
ijzeren melkbussen worden niet meer gebruikt en er is steeds moeilijker om aan een goede melkbus te komen
dit is een filmpje hoe wij melbus schieten met oud en nieuw http://www.youtube.com/watch?v=AZldwNE5hYo
is echt een traditie hier


Gevaarlijk spelletje lijkt me zo, allemaal leuk zolang het goed gaat.  :jajaja:
Rich de Nederbelg.

gosternokke

Kamperman, in   :smiley-philippines: word met oud en nieuw ook met carbid geschoten, weliswaar niet in een melkbus maar in zo eeen dikke holle bamboe paal. knalt ook giganties

kamperman

Citaat van: gosternokke op vrijdag  7 oktober 2011, 19:09:48
Kamperman, in   :smiley-philippines: word met oud en nieuw ook met carbid geschoten, weliswaar niet in een melkbus maar in zo eeen dikke holle bamboe paal. knalt ook giganties

ik heb dat nog nooit gezien zijn daar filmpjes van??

wat betreft het gevaarlijke alles is gevaarlijk maar met gezond verstand kom je een heel eind

Kano

#2888
Kamperman hier een fimpje over de bamboo cannon

http://youtu.be/Mqm0RPOgXOA

Ze worden ook wel met PVC buizen of met blikken gemaakt waarin gedenaturaliseerde alcohol wordt gesprayed en met een aansteker tot ontsteking gebracht. Als je wilt weten hoe zo'n ding gemaakt wordt, dan moet je ff googelen.  Het ding heet "boga".
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

O.B.Bommel

Citaat van: balikbayan op donderdag  6 oktober 2011, 19:04:30
Citaat van: bananacreek op donderdag  6 oktober 2011, 15:16:34

Balikbayan moet deze man kennen........?



Nee niet echt, ik geeft toe lijkt op wittebeer maar is hem net niet.

Kan zijn dat ik later roep och vereek ja en dan een zekere posting aanpas maar op eerste blik ??????
Willem (de razende stadsreporter) help me even, ik ben de weg kwijt. Balikbayan zou de man moeten kennen  :ikkeniebegrijp:, die verwijst naar mijn alter ego en het antwoord maakt de verwarring nog groter. Erf ik appartementen of zo? Is al een paar bladzijden terug, het gaat hier zo hard.....

Callebaut staat de laatste pagina's ook wel prominent in de picture zie ik. Ron ik heb vernomen dat het heel goed gaat met de tomaten....beterschap naar Steve, die heeft een klein accidentje gehad begreep ik uit facebook van mijn echtgenote...
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam