Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nieuwe aanwinst: spy-video/camera :thumb: :thumb:



"staplefood" van een Klootzak.......elke dag raak....hij lust er wel pap van :lachen: :lachen:

bananacreek

#2801
Wat is dat nu, en wie is dat, weer een blanke???? :lachen:
Ja, en dat is J.... :negatief:



Een Amerikaan die elke avond verschrikkelijk dronken is in de disco en als hij dan staat te biljarten en hij krijgt de bal niet in het gat dan slaat hij een lamp kapot of slaat hij met de biljart-stick op de tafel, of hij slaat een spiegel kapot....om kort te zijn een verwende smeerlap, grijpt de vrouwen bij de kont..... die koffie met whisky erin drinkt. :negatief:

Waarom wordt hij er niet uitgezet door de manager? :ikkeniebegrijp:
Omdat zijn geld meer belangrijk is dan zijn gedrag en ik vertelde de manager: "Dan moet je ook niet meer klagen" :ikkeniebegrijp:
Ik hoop dat hij het zeer slecht krijgt
Waarom?
Hij ontkent altijd wat hij gedaan heeft en verhaalt zich op het feit dat hij dronken was en daar ben ik het niet mee eens.
Als je dronken bent dan ben je ook zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van je gedrag, en niet later met een excuse komen.

"s'Nachts de man.... Overdag de man" is het motto :jajaja:



Vanmiddag zag ik hem het ziekenhuis binnenlopen en kreeg hij een ERORME injectie in de arm en een half uur later hoorde ik van een andere Amerikaan dat hij die injectie kreeg omdat hij STD heeft opgelopen en namelijk Gonno...kan het niet spellen, even van Dale erbij roepen of Google.....Gonorrhea.. :jajaja: :jajaja:

http://en.wikipedia.org/wiki/Gonorrhea

Hij krijgt de spuit in de arm, maar ik hoorde dat vroeger werd je met pennecilinne.....PENICILLIN  :jajaja: :jajaja: in de kont gespoten en dat zou reuze pijnlijk zijn, maar nu lees ik hier in WIKIPEDIA dat de bacteria resitant zijn daartegen..


Hoe kreeg hij dat? :floet:
Die man popt met wie dan ook...jonge hoertjes, oude hoertjes....gepensioneerde hoertjes (AOW ? :weetikniet:),..maar ook bajutten :jajaja: :jajaja:
Speciaal de bayut die hier elke dag in de disco ronddartelt met zijn lange haar tot op zijn kont.
Die bajut popt ook zeer veel met vele buitenlanders.....

Ben ik toch zeer blij dat ik die rotzooi niet nodig heb, want reken maar er komen zoveel buitenlanders hier uit Thailand en andere landen waar ze op de sekstoer zijn geweest....
En reken maar dat er veel STD rondloopt hier en zeker weten een aantal daarvan met HIV
Er was een Italiaan hier in 1990 die aan AIDS stierf in Manila en die had 96 vrouwelijke partners in de  :smiley-philippines:gepopt en hij kreeg het probleem in Cassablanca, Afrika..
En later zei één van die meisjes: "Ik kan niet besmet zijn want hij heeft me alleen maar in de kont gepopt :lachen: :lachen: :lachen:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 28 september 2011, 15:26:04
De wc heeft toch nog problemen met het doortrekken..... :negatief: :negatief:
Wat zit er dan verstop?????
Iemand zei dat er misschien een maandverband in zit ???????????? :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :lachen:
Kan toch niet want ik heb de dames altijd verteld die dingen NIET door te spoelen maar in een dubbele plastic zak te stoppen en dan in de vuilcontainer :jajaja: :jajaja:

Maar nu is dit ook te koop voor P695...en of het werkt? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Een VARA DE ALCANTARILLADO  



Ok, gelukkig nog niet gekocht.... :happy: :happy: :happy:
Waarom?

Bleek nu dat er iets in de WC-POT zat :weetikniet: :weetikniet: :negatief: :negatief:



Het bleek dat de eerste rij gaatjes verstopt zaten waardoor de wc langzmar doorspoelde :jajaja:
Ik dacht verorie daar zit een panty in?????????????
Of een maandverband?????

Stortbak eraf gehaald en uiteindelijk dit kunnen pakken....een TRAPO  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :denk:
Hoe komt dat erin?
Vrouwelijk volk hier ontkent natuurlijk in alle staten :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


Zo gebeurt er hier elke dag weer wat anders, het blijft een avontuur :lachen: :lachen:



bananacreek

Weer een parade en dit is de begeleidende muziek en komt nu met eigen vervoer.... :thumb:
Ze kunnen daar iets moois uit halen  :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
Ze zijn daar zeeeer goed in vind ik :jajaja: :jajaja: :atyourservice:
Nu komen ze ook in uniform...altijd fiesta hier, elke dag :jajaja: :lachen:

Digos

Citaat van: bananacreek op vrijdag 30 september 2011, 16:01:15


Ok, gelukkig nog niet gekocht.... :happy: :happy: :happy:
Waarom?

Bleek nu dat er iets in de WC-POT zat :weetikniet: :weetikniet: :negatief: :negatief:



Het bleek dat de eerste rij gaatjes verstopt zaten waardoor de wc langzmar doorspoelde :jajaja:
Ik dacht verorie daar zit een panty in?????????????
Of een maandverband?????

Stortbak eraf gehaald en uiteindelijk dit kunnen pakken....een TRAPO  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :denk:
Hoe komt dat erin?
Vrouwelijk volk hier ontkent natuurlijk in alle staten :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


Zo gebeurt er hier elke dag weer wat anders, het blijft een avontuur :lachen: :lachen:


Leuk beeldverslag, je verveeld je je blijkbaar niet  :thumb:

Maar wat moeten we verstaan onder TRAPO  :weetikniet:

LIVE ONCE - LIVE IT

Tinulang_Manok

Amare et sapere vix deo conceditur

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.


Digos


Thanks, ik had al eens op google gezien maar niks gevonden.

Nu kan je na een avondje stappen ook zeggen s'morgens.....oooooo!! ik voel me juist een trapo  :lachen:

LIVE ONCE - LIVE IT

Phille

Citaat van: jens op donderdag 29 september 2011, 23:52:02
Citaat van: Phille op donderdag 29 september 2011, 08:26:12
Als je jullie dan toch echt een antwoord willen op de vraag "Kan je het type tonen waar je wel wat mee kunt in  :nederlandsevlag: of  :belgiesmiley:" ...

voila hier is ze dan  :jajaja:



Of ze in Nederland tot haar recht komt dat hou ik even in het midden, in  :vl:,  :belgiesmiley: geen enkel probleem  :happy:

:hoedjeaf: :daag:
of ze in ned tot haar recht komt? , wel het hangt af van haar diepgang.

:denk:  :denk:  :denk:

Foei  :jajaja:

:hoedjeaf: