Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Budgie

Citaat van: Rich op zaterdag 24 september 2011, 10:49:40
Citaat van: Budgie op vrijdag 23 september 2011, 22:22:57

Heb ze ook altijd aan op de Filippijnen en een lange broek en niet vanwege de zon Daar heb ik geen last van maar gewoon vanwege al die stekende insekten daar.
Werkt beter dan anti muggenolie en als je licht gekleurde gebruik is het echt niet warm 


Na bijna 2 maanden op de Filippijnen heb ik misschien 2 muggebeetjes gehad en voor de rest geen last gehad.

Hoe zou het komen dat sommige mensen vol staan met beten daar, want het lijkt me echt niet prettig om met een lange broek en lange mouwen rond te lopen daar  :weetikniet:

Ik denk dat dat wel meevalt Ik ben namelijk door mijn werk in het verleden gewend om zo erbij te lopen En toen ik thuis op het land werkte hadden we ook altijd een overhemd met lange mouwen want dan verbrandde je niet levend met scherp zonnig weer
En ja ik weet het ben zeer aantrekkelijk voor de stekers
Getting older beats the alternative -dying young

Ketelbinkie

Citaat van: balikbayan op zaterdag 24 september 2011, 09:17:18
Leuke meiden om te zien maar niet echt het type waar je verder iets mee kunt hier in NL.
Pure nieuwsgierigheid, dus zonder dubbele bodem o.i.d. Kan je het type tonen waar je wel wat mee kunt in :nederlandsevlag:!

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op zondag 25 september 2011, 08:24:01
Citaat van: balikbayan op zaterdag 24 september 2011, 09:17:18
Leuke meiden om te zien maar niet echt het type waar je verder iets mee kunt hier in NL.
Pure nieuwsgierigheid, dus zonder dubbele bodem o.i.d. Kan je het type tonen waar je wel wat mee kunt in :nederlandsevlag:!


Ja, dat was een goede vraag...welk type is de juiste om mee in zee te gaan in Nederland?

boomerang

Citaat van: bananacreek op zondag 25 september 2011, 12:16:15
Citaat van: Ketelbinkie op zondag 25 september 2011, 08:24:01
Citaat van: balikbayan op zaterdag 24 september 2011, 09:17:18
Leuke meiden om te zien maar niet echt het type waar je verder iets mee kunt hier in NL.
Pure nieuwsgierigheid, dus zonder dubbele bodem o.i.d. Kan je het type tonen waar je wel wat mee kunt in :nederlandsevlag:!


Ja, dat was een goede vraag...welk type is de juiste om mee in zee te gaan in Nederland?

Persoonlijk zou ik er liever mee in bed gaan denk want ik ben niet zo'n enthousiaste zwemmer.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Luke

Citaat van: bananacreek op zondag 25 september 2011, 12:16:15
Citaat van: Ketelbinkie op zondag 25 september 2011, 08:24:01
Citaat van: balikbayan op zaterdag 24 september 2011, 09:17:18
Leuke meiden om te zien maar niet echt het type waar je verder iets mee kunt hier in NL.
Pure nieuwsgierigheid, dus zonder dubbele bodem o.i.d. Kan je het type tonen waar je wel wat mee kunt in :nederlandsevlag:!


Ja, dat was een goede vraag...welk type is de juiste om mee in zee te gaan in Nederland?

mmm deze moet kunnen:
http://www.grimmemennesker.dk/ugly-people-563.htm

Tinulang_Manok

Citaat van: boomerang op zondag 25 september 2011, 12:46:57
Citaat van: bananacreek op zondag 25 september 2011, 12:16:15
Citaat van: Ketelbinkie op zondag 25 september 2011, 08:24:01
Citaat van: balikbayan op zaterdag 24 september 2011, 09:17:18
Leuke meiden om te zien maar niet echt het type waar je verder iets mee kunt hier in NL.
Pure nieuwsgierigheid, dus zonder dubbele bodem o.i.d. Kan je het type tonen waar je wel wat mee kunt in :nederlandsevlag:!


Ja, dat was een goede vraag...welk type is de juiste om mee in zee te gaan in Nederland?

Persoonlijk zou ik er liever mee in bed gaan denk want ik ben niet zo'n enthousiaste zwemmer.
dan zoiets? Angel Locsin, een engel in bed?  :weetikniet:

Amare et sapere vix deo conceditur

bananacreek

HET BANANEN PROBLEEM  :floet:

Een aantal "sidewalk-vendors" leggen hun bananen  met de "rug" op de tafel of op de straat  :negatief:


Ik heb vanmorgen in Engels en Cebuano proberen uit te leggen dat de bananen daardoor "beurse plekken" krijgen :jajaja:
En ik was daarbij de mening toegedaan dat de bananen beter beschermd blijven tegen beurse plekken als ze op hun buik liggen :jajaja:


Maar de man vond toch dat ik fout was en verdere dicussie is dan totaal nutteloos :jajaja:

Als je bananen op de markt koopt dan hangen ze bij de nek of leggen netjes op hun buik :thumb: :thumb: :thumb:

Gaarne uw redenering of dan wat het beste is?

Waarom die bruine pleken op die drie bananen die op hun rug liggen?
Om eerlijk te zijn: de plastic bag waarin de bananen zaten en aan het stuur van mijn motor hing brak en ik moest ze van de straat oprapen onder veel genoegen van de :smiley-philippines: bijstanders.
Toen heb ik even een demonstratie gegeven van zuiver klare Nederlandse taal zonder dialect :jajaja: :jajaja: :lachen:

bananacreek

Citaat van: Tinulang_Manok op zondag 25 september 2011, 13:47:45
Citaat van: boomerang op zondag 25 september 2011, 12:46:57
Citaat van: bananacreek op zondag 25 september 2011, 12:16:15
Citaat van: Ketelbinkie op zondag 25 september 2011, 08:24:01
Citaat van: balikbayan op zaterdag 24 september 2011, 09:17:18
Leuke meiden om te zien maar niet echt het type waar je verder iets mee kunt hier in NL.
Pure nieuwsgierigheid, dus zonder dubbele bodem o.i.d. Kan je het type tonen waar je wel wat mee kunt in :nederlandsevlag:!


Ja, dat was een goede vraag...welk type is de juiste om mee in zee te gaan in Nederland?

Persoonlijk zou ik er liever mee in bed gaan denk want ik ben niet zo'n enthousiaste zwemmer.
dan zoiets? Angel Locsin, een engel in bed?  :weetikniet:

Is er iets verkeerd aan  mijn bed??????? :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Dat was nog voor de verbouwing (de vloer) :jajaja:


Toch beter als deze bedden? :jajaja:


Of dit bed???

Tinulang_Manok

Citaat van: bananacreek op zondag 25 september 2011, 15:02:42

Is er iets verkeerd aan  mijn bed??????? :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Dat was nog voor de verbouwing (de vloer) :jajaja:



Aan zowel bed als aan degene die het bed bezet kan ik niets zien dat mis zou kunnen zijn  :lachen:
Amare et sapere vix deo conceditur

bananacreek

Citaat van: Tinulang_Manok op zondag 25 september 2011, 18:26:14
Citaat van: bananacreek op zondag 25 september 2011, 15:02:42

Is er iets verkeerd aan  mijn bed??????? :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Dat was nog voor de verbouwing (de vloer) :jajaja:



Aan zowel bed als aan degene die het bed bezet kan ik niets zien dat mis zou kunnen zijn  :lachen:

Verdorie nu valt het me pas op dat ze haar schoenen nog aan heeft :negatief: :negatief: :negatief:
Die had waarschijnlijk enorm veel haast :lachen: :lachen:
Was toch ergens in 2008 of zoiets en die werkte toen in de disco en wilde extra inkomen hebben  :jajaja: