Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Pjottr

Hallo Creek
Ben gewoon nieuwschierig Ik volg jouw post dagelijks en met veel plezier. Leuke fotos en commentarenHoe zit dat nou? Ik zie jpou steeds met veel leuke en soms mooie jonge vrouwen.Hoe doe je dat toch
Hopelijk begrijp je me niet verkeerd.Dit is een goed bedoelde en zonder bij bedoelingen vraag.
Gr
Pyotr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

callebaut

Citaat van: Pyotr op zaterdag 24 september 2011, 15:03:32
Hallo Creek
Ben gewoon nieuwschierig Ik volg jouw post dagelijks en met veel plezier. Leuke fotos en commentarenHoe zit dat nou? Ik zie jpou steeds met veel leuke en soms mooie jonge vrouwen.Hoe doe je dat toch
Hopelijk begrijp je me niet verkeerd.Dit is een goed bedoelde en zonder bij bedoelingen vraag.
Gr
Pyotr


Dat is door het charisma dat die man uitstraalt .....  :jajaja:

balikbayan

Jong te veel bezig met het uiterlijk en al zo stom dat ze er een in hebben laten schieten.

Niet echt wat je noemt slim daarom.

Ik weet het ben nogal crue  :floet:

Maar al te vaak lopen dat soort meiden wat later in een videok rond.

Ik reed ooit in de buurt van Dalaguette we stopten bij een familie van iemand uit NL om de groeten te doen maar voordat we ook maar een woord hadden gezegd werd er al gevraagd  "Are u married ? "

Dan ben ik er al helemaal klaar mee

bananacreek

Citaat van: callebaut op zaterdag 24 september 2011, 15:11:52
Citaat van: Pyotr op zaterdag 24 september 2011, 15:03:32
Hallo Creek
Ben gewoon nieuwschierig Ik volg jouw post dagelijks en met veel plezier. Leuke fotos en commentarenHoe zit dat nou? Ik zie jpou steeds met veel leuke en soms mooie jonge vrouwen.Hoe doe je dat toch
Hopelijk begrijp je me niet verkeerd.Dit is een goed bedoelde en zonder bij bedoelingen vraag.
Gr
Pyotr


Dat is door het charisma dat die man uitstraalt .....  :jajaja:

Ja, inderdaad voor zo'n lelijke Klootzak als ik is dat zeer vreemd natuurlijk :jajaja: :jajaja: :lachen:
In de 34+ jaar hier heb ik al heel wat huishoudsters versleten en ja de ene komt en die brengt een nicht of zuster of vriendin......enz.

Niet allemaal op die foto's zijn huishoudsters natuurlijk, maar gewoon kennisen en ook een aantal meisjes die in de disco werk(t)en, want die krijgen maar een mager salaris daar en werkten bij mij soms met 5 of zes stuks als bijverdienste (schoonmaken van het huis en de was doen natuurlijk :jajaja: :jajaja:)
Maar het is NIET zo dat ik met al die meisjes een relatie heb gehad, want ik ben helemaal niet zo goed met vrouwen omdat ik vroeger ook altijd verlegen was.
Maar als ik een huishoudster(s) aanneem dan stel ik wel dat ze geen uyab hebben en zowel dan komen ze er normaal niet in maar soms liegen ze natuurlijk en dan kom je er later wel achter en dan is het wegwezen natuurljk.
Dat soort jongens kunnen gevaarlijk zijn om te proberen in je huis te komen als je een keer weg bent en dan kan je in de problemen komen natuurlijk. :negatief: :negatief:

En ik ben ook geen macho of zoiets, maar een eenvoudige Klootzak die het hier voor de rest van zijn leven moet uitzingen zolang Henk Kamp daar niet tussen komt :neeneenee: :neeneenee:
Als ik naar Nederland zou moeten om opnieuw te beginnen dat kan dat niet meer financieel en ik haat de winters :jajaja:
Natuurlijk is het zeker ook niet alles hier, maar ik zit er nu eenmaal en mijn zwager zei altijd: "Niet meer klagen Klootzak, je wist het in 1978 allemaal beter, en je hebt er zelf voor gekozen".
In principe heeft hij wel gelijk natuurlijk want ik had het niet slecht in Nederland toen, maar dat was een gezellig Nederland in de jaren '70 wat je niet kunt vergelijken met Nederland NU neem ik aan.
Ook de Filipijnen in 1978-'79 was zo verschillend als nu (toen waren we met drie buitenlanders hier in Dumaguete en nu zitten er een paar duizend (en in omstreken).
In de jaren '70 -'80 hadden de :smiley-philippines: ook veel meer respect voor de blanken dan nu het geval is.

Dank u voor de reactie en de goede vraag :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

balikbayan

#2734
Ach je kan best terugkomen naar NL maar als je eenmaal de standaard rekeningen en papierwerk heb gezien pak je de 1e vlucht terug.

Ik zeg wel eens de filipijnen is een baggerland maar als je een redelijk bedrag hebt van 1000 eu wat je daar kan besteden maandelijks moet je gaan dan heb je het daar beter dan hier.

En idd Uyabs zijn link zeker als ze ook willen wat jij hebt voor je het weet heb je snachts een kapmes in je nek.

Charisma ? Mijn ervaring is dat er veel interesse hebben in die grote knobbel in je broek

Rechts achter in je kontzak  :lachen:

Maar goed ik kan me geluk niet op er is een huishoudelijke hulp aan komen lopen die nogal slecht behandeld werd door een gezin waarvan de ouders miljonair zijn en als verveeld stel met kind huur je dan hulp uit de ph in en kan jij gewoon doorsnuiven met coke.

Maar goed ze is nu aan het strijken want ze krijgt gratis kost en inwoning.

Mijn karma is goed ....... nou ja mijn overhemden zijn in ieder geval gestreken  :lachen:

Gaan we maar op zoek naar een nieuwe werkgever voor haar.

Niet te snel natuurlijk mag best een weekje duren toch  :floet:

bananacreek

Citaat van: balikbayan op zaterdag 24 september 2011, 15:46:07
Jong te veel bezig met het uiterlijk en al zo stom dat ze er een in hebben laten schieten.

Niet echt wat je noemt slim daarom.

Ik weet het ben nogal crue  :floet:

Maar al te vaak lopen dat soort meiden wat later in een videok rond.

Ik reed ooit in de buurt van Dalaguette we stopten bij een familie van iemand uit NL om de groeten te doen maar voordat we ook maar een woord hadden gezegd werd er al gevraagd  "Are u married ? "

Dan ben ik er al helemaal klaar mee

Ja, daar heeft u ook weer gelijk in natuurlijk...... :thumb:
"Are you married"???  :jajaja: :jajaja:
Well.....sometimes.... :floet: :floet:
It all depends..... :happy:
Maar ik kan dat allemaal zeggen omdat ik NIET getrouwd ben en ook NOOIT zal trouwen... :crazy: :crazy:
Volgens de  :smiley-philippines: wet (Art.36 Family Code) mag ik niet meer trouwen op de  :smiley-philippines:
Hoeft ook niet.... :neeneenee:
Blijft de partner nu eerlijk dan ben ik ook eerlijk voor haar en krijgt zij normaal wat ik heb als ik de grote reis ga maken na het "hiernamaals" (naar de speciale afdeling voor Grote Klootzakken en ik ben nu de laatste overlevende :thumb:)
"Ja meneer op de achterste rij". " "U zegt": "Kijk maar uit want dan zou  ze je wel even kunnen helpen?".
Ja, misschien maar daar kan je dan wel iets aan doen in principe om dat tegen te gaan, maar om eerlijk te zijn heb ik geen enkel probleem met deze partner en ik ben paranoid en hou de zaak goed in de gaten en ik kan alleen maar positief over haar spreken (tot nu toe).  

balikbayan

Trouwen tja ik vind dat eigenlijk ook meer symptoom bestrijding ipv een echte oplossing.


bananacreek

@Balikbayan: Mijn ervaring is dat er veel interesse hebben in die grote knobbel in je broek

Zo DAAR kijken ze altijd naar? :weetikniet: :weetikniet: :floet: :floet:

Geen grapje, maar als je hier op de straat loopt dan valt het toch wel degelijk op dat de ogen van de vrouwen gelijk in die richting kijken :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: en niet naar de broekzak????/



bananacreek

Minister Kamp waar is onze kinderbijslag?
Onze vader is een Nederlander  :jajaja: :jajaja:  :jajaja: :jajaja: :happy:

balikbayan

Yup de slimmen onder ons steken hem voorin en liefst met een rubberen elastiek zodat het er niet makkelijk uitglijd  :biggrinn: