Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

Hoe kan een minister, welke een voorbeeldfunctie in houdt, nog geloofwaardig overkomen als hij zonder helm en op slippesrs op een motor zit vraag ik mij af. Of heb je hem in Dumaguete gefotografeerd ???
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Citaat van: boomerang op vrijdag 16 september 2011, 16:12:04
Hoe kan een minister, welke een voorbeeldfunctie in houdt, nog geloofwaardig overkomen als hij zonder helm en op slippesrs op een motor zit vraag ik mij af. Of heb je hem in Dumaguete gefotografeerd ???

Nee, meneer, die foto was in Zutphen gemaakt en die slippers zijn SANDALEN (had u als schoenspeciaalist toch moeten weten  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:)
Maar de tassen op de foto zijn al goed gevuld neem ik aan :jajaja: :jajaja:

bananacreek

In Nederland noemden we dit een VOORHAMER :jajaja: :jajaja: :jajaja:


In het Engels noemt men dat een SLEDGEHAMMER :jajaja: :jajaja: :happy:


In Cebuano noemt men dat de "MARTILYO sa BATO" :thumb: :happy: :happy:




 

bananacreek

#2633
Te koop aangeboden vandaag voor P25 duizend, HP Pavilion Dv-2000? 120Gb harddisk,Windows7 (home), Memorie :weetikniet: :weetikniet:,processor  :weetikniet: :weetikniet: was in het midden-oosten gekocht.
Is dat duur of een redelijke prijs?  :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:




Hier toch iets meer
http://asia.cnet.com/product/hp-pavilion-dv2000-core-duo-t2400-processor-183ghz-1gb-ram-39259551.htm
De man wil niet naar de 20 duizend pesos  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Nieuw 2000 Aus $ = P89700....oeps wat een price......
http://www.zdnet.com.au/hp-pavilion-dv2000-core-duo-t2400-processor-183ghz-1gb-ram-139267154.htm

xav

Citaat van: bananacreek op zaterdag 17 september 2011, 14:02:09
Te koop aangeboden vandaag voor P25 duizend, HP Pavilion Dv-2000? 120Gb harddisk,Windows7 (home), Memorie :weetikniet: :weetikniet:,processor  :weetikniet: :weetikniet: was in het midden-oosten gekocht.
Is dat duur of een redelijke prijs?  :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:




Hier toch iets meer
http://asia.cnet.com/product/hp-pavilion-dv2000-core-duo-t2400-processor-183ghz-1gb-ram-39259551.htm
De man wil niet naar de 20 duizend pesos  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Nieuw 2000 Aus $ = P89700....oeps wat een price......
http://www.zdnet.com.au/hp-pavilion-dv2000-core-duo-t2400-processor-183ghz-1gb-ram-139267154.htm


dat is toch al een ouder model hoor... voor 30K heb je hier toch al een veel nieuwer model met 500GB hard drive en 4 GB DDR3 ramgeheugen...

die DV serie van HP waren idd duure machienes in hun tijd... maar de specs zijn toch maar een klein beetje beter dan de netbooks nu...

ik zou zeggen creek, als je binnenkort eens naar Nederland terug keert... koop dan eene in Nederland...

bananacreek

#2635
Ja, dank u voor het advies, en ik ga er verder niet achteraan die HP. Ik heb hier zelf een "Acer-Timeline 4820TG" in Dumaguete bij Octagon gekocht en dat is dus voor de muziek in de truck en bevalt me goed tot zover.

Naar Nederland komen?  :thumb:
Als de psychiaters dat toelaten natuurlijk :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :ikkeniebegrijp:
Ja, dat is mijn droom om daar voor een dag of tien te gaan rondkijken en dan weer zoals vroeger van Beverwijk naar Haarlem te lopen en dan weer terug te lopen naar Beverwijk via Santpoort, Ijmuiden, via de Noordersluis, maar dat zou dan wel in de zomer moeten zijn want ander bevries ik. Ik kan zeeeer goed tegen de warmte maar sla op tilt in de kou :negatief: :negatief:

Maar het hangt allemaal van deze man af:
Die is wel een held in Afghanistan zo te zien.................... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



boomerang

Was die medaille dan niet voor het lopen van de 5km in de avondvierdaagse van Winschoten dan ???
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

xav

Citaat van: boomerang op zaterdag 17 september 2011, 15:19:44
Was die medaille dan niet voor het lopen van de 5km in de avondvierdaagse van Winschoten dan ???

op zijn sandalen...?  :crazy:

bananacreek

#2638
Citaat van: boomerang op zaterdag 17 september 2011, 15:19:44
Was die medaille dan niet voor het lopen van de 5km in de avondvierdaagse van Winschoten dan ???

Nee, meneer, die mocht niet met de 5km van de avondvierdagse van Winschoten meelopen omdat hij niet op SANDALEN mee mocht doen........ :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

Wat deed hij daar in Afghanistan zou u vragen??
Die was daar om aldaar het woonlandbeginsel te bespreken met de Afgaanse president Hamidkarzai  :negatief: :negatief:
En op het moment dat Kamp beloofde dat er 20 Moto-Guzzi's uit het Nederlandse leger zouden worden geschonken aan de bodyguards van Hamidkarzai werd aan hem gelijk de medaille van de "ZWARTE BUHRKA" op zijn kippenborst gespeld :jajaja: :ikkeniebegrijp: :negatief: :negatief:


Evenwel werd dit door Wilders geblokkeerd in de tweede kamer en werden deze motoren uit Dumaguete city gedoneerd door een Klootzak en Kamp moest zijn medaille later WEL even inleveren op straffe dat Bin Laden even op zijne nieuwe moter naar het Binnenhof zou komen om daarbij op een harde manier opheldering te eisen :thumb: :thumb: :happy:

Kijk uit Kamp uncle Bin Laden is WOEST zo te zien :shoot13lj7: :shoot13lj7:

antzan

We willen een paar dagen naar Dumaguette ,
nu is mijn vraag :
Wat is er te zien/doen voor een toerist  MET zijn vrouw ?
Antzan
Foodmaster