Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Boulevard...gisteren



Nu weet ik het
Buglasan Festival start weer ... :thumb: vreten...vreten en vreten.....?

bananacreek

Deze stoere jongen ken ik niet maar als hij voorbij loopt kijkt hij niet al te vriendelijk... :neeneenee:






bananacreek

Gasulregulator kapot en moet een nieuwe kopen en daar kan je beter niet al te gierig mee zijn...anders misschien... :explotieren: :explotieren: :explotieren:


bananacreek

Ok, weer iemand doodgeschoten in the City of Gentle Bullets :jajaja: :jajaja:
Maar daar dinsdag meer over

Ook een buitenlandse NEP DOKTER hier en ook daar meer over op dinsdag

Elke dag een ander avontuur hier  :thumb: :thumb: :thumb:

okkietrooy

Citaat van: bananacreek op zondag 28 augustus 2011, 15:13:51
Ok, weer iemand doodgeschoten in the City of Gentle Bullets :jajaja: :jajaja:
Maar daar dinsdag meer over

Ook een buitenlandse NEP DOKTER hier en ook daar meer over op dinsdag

Elke dag een ander avontuur hier  :thumb: :thumb: :thumb:

maak ons even nieuwsgierig ??? :thumb:..........dus nog twee nachtjes slapen voordat we horen wie er nu aan de beurt was ? :happy2:  Mag ik vragen : heb je enig idee hoeveel buitenlanders hier , laten we zeggen in de regio dumaguete , zitten ?

boomerang

Citaat van: okkietrooy op zondag 28 augustus 2011, 15:49:21
Citaat van: bananacreek op zondag 28 augustus 2011, 15:13:51
Ok, weer iemand doodgeschoten in the City of Gentle Bullets :jajaja: :jajaja:
Maar daar dinsdag meer over

Ook een buitenlandse NEP DOKTER hier en ook daar meer over op dinsdag

Elke dag een ander avontuur hier  :thumb: :thumb: :thumb:

maak ons even nieuwsgierig ??? :thumb:..........dus nog twee nachtjes slapen voordat we horen wie er nu aan de beurt was ? :happy2:  Mag ik vragen : heb je enig idee hoeveel buitenlanders hier , laten we zeggen in de regio dumaguete , zitten ?

Als ik zo eens om mij heen kijk zijn het hier allemaal buitenlanders, ze hebben vrijwel allemaal zwart haar, bruine ogen en spreken een vreemde taal   :lachen:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

@okkietrooy: maak ons even nieuwsgierig  ..........dus nog twee nachtjes slapen voordat we horen wie er nu aan de beurt was ?   Mag ik vragen : heb je enig idee hoeveel buitenlanders hier , laten we zeggen in de regio dumaguete , zitten ?

Ja, een paar maanden geleden heb ik dat op de Immigration in Dumaguete nagevraagd en dat staat hier "ergens" op het forum maar weet het niet precies meer, maar dat waren er ongeveer 6000 dacht ik ? (incluisef de Chinezen, Koreanen, Marrokanen, Iraniers, Nigerianen, Ghanezen, Kenianen enz) voor de region vallende onder de Dumaguete city Immigration Field Office.

bananacreek

Ik weet nu nog niet wie die buitenlandse NEP-doctor is en de naam zou DAKOTA DREW APEL zijn.... maar ik heb gewoon het natte gevoel dat het Dr. Clyde ook zou kunnen zijn... maar daar gaan we snel achter komen  :jajaja: :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Belg na motorongeluk in ICU, Holy Child hospital
Moet dat morgen opvolgen en de man heeft het zeer slecht en heeft warschijnlijk stevig hersenletsel, en was langs de weg gevonden door twee filipinas en die hebben hem naar het ziekenhuis gebracht en hebben zijn moeder en verzekering gebeld hetgeen ze in zijn papieren vonden  :thumb: :thumb:
Morgen iets meer uitzoeken daaromtrent

Duitser van de weg afgereden en dood??????
Zou een "goede kennis" van mij zijn en was stomdronken in de disco zaterdagavond en woont  in de buurt van brgy Cantil-e tussen Dumaguete en Valencia en daar gebeurde diezelfde nacht een ongeluk (hit &run zo te verstaan)
Morgen een copy van de policeblotter zien te krijgen.