Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

@Boomerang: P90 @ the Why Not
In Times Mercantile:
De onderste kist P3130:25 = P125 per stuk, dus duurder


Maar natuurlijk geen Willem II of Agio sigaren :neeneenee:

bananacreek

Waarschijnlijk uit de bergen ergens, mooi spul en werd hier uit de bloemen afdeling in de public market gehaald:
Voor wie?  :weetikniet:

bananacreek

#2472
WE ZIJN BELAZERD DOOR EEN DOCTOR  :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief: :explotieren: :explotieren: :janken: :janken:

Hier wachten we in de hal van Holy Child voor "na-controle" een week na ontslag uit het ziekenhuis.



Waarom belazerd???????
Dat komt straks.... :jajaja: :jajaja:
Eerst even het maandelijkse budget berekenen.................... :floet: :floet:

Kan me goed herinneren toen ik nog een jong klootzakje was.............
Elke zaterdagmiddag werd er thuis het wekelijkse budget berekend aan de tafel in de huiskamer.......
Maar ohhh,....als er een "dubbeltje" te kort kwam....dan was ik alijd  :benweg: :benweg:
Naar het huis van Opoe om mijn wekelijks dubbeltje op te halen............en zwartopwit te kopen  :happy: :happy:


bananacreek

Uitbreken RUSI gebouw in Legaspi street want ze zijn verhuist naar Sta. Rosa street en hier komt waarschijnlijk weer een soort warenhuis in :thumb: :thumb: :thumb:
Vroeger was er een logo, nl: Beverwijk bouwt...jaren 50-60
Hier is het..... Dumaguete bouwt  :thumb: :thumb: :thumb: :happy:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 26 augustus 2011, 13:31:47
WE ZIJN BELAZERD DOOR EEN DOCTOR  :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief: :explotieren: :explotieren: :janken: :janken:

Hier wachten we in de hal van Holy Child voor "na-controle" een week na ontslag uit het ziekenhuis.



Waarom belazerd???????
Dat komt straks.... :jajaja: :jajaja:
Eerst even het maandelijkse budget berekenen.................... :floet: :floet:

Kan me goed herinneren toen ik nog een jong klootzakje was.............
Elke zaterdagmiddag werd er thuis het wekelijkse budget berekend aan de tafel in de huiskamer.......
Maar ohhh,....als er een "dubbeltje" te kort kwam....dan was ik alijd  :benweg: :benweg:
Naar het huis van Opoe om mijn wekelijks dubbeltje op te halen............en zwartopwit te kopen  :happy: :happy:

UITGESTELD TOT MORGEN EN HET TOPIC GAAT VERLUIDEN "SECOND MEDICAL OPINION IS SOMETIMES VERY IMPORTANT" :jajaja: :jajaja:
BUDGET KLOPT NIET..... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :negatief: :negatief:

UGMA NA LANG :jajaja: :jajaja:
Terug naar het budget

bananacreek

Even tussendoor

Het gaat om Dr. Clyde (blanke)
(zal toch een keer een foto van hem nemen...)

Die heeft nu totaal (zover wij weten) 6 blanken belazerd :jajaja:
Hoe?????
Biedt aan om uw computer te repareren...
Neemt de computer mee......
Verteld aan u dat (b.v.) het motherboard of de Harddrive kapot is en dat u een nieuwe moet kopen....
Als je dan om de kapotte drive..board vraagt dan wordt er een gulle belofte gedaan dat hij die zal brengen, maar heeft altijd een excuse.... de volgende keer....
Heeft toch nog het lef om een San Miquel aan u te vragen......waarschijnlijk omdat hij een "streetfighter" zou zijn?
Only in the Philippines??


bananacreek

Budget morgen maar afmaken...... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Zijn er leden die medicijnen kennen voor FORUM-VERSLAVING ?????????????? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

callebaut

Citaat van: bananacreek op vrijdag 26 augustus 2011, 16:02:50
Budget morgen maar afmaken...... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Zijn er leden die medicijnen kennen voor FORUM-VERSLAVING ?????????????? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Ja ..de bekende Brown Outs .....  :lachen:

bananacreek

Citaat van: callebaut op vrijdag 26 augustus 2011, 16:17:03
Citaat van: bananacreek op vrijdag 26 augustus 2011, 16:02:50
Budget morgen maar afmaken...... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Zijn er leden die medicijnen kennen voor FORUM-VERSLAVING ?????????????? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Ja ..de bekende Brown Outs .....  :lachen:

Ja, meer dan een uur vanavond  :negatief: :negatief: :negatief:
Correct, dat zou de enige oplossing zijn tegen " Forumverslaving"  :jajaja: :jajaja:

Budgie

Citaat van: bananacreek op vrijdag 26 augustus 2011, 17:12:04
Citaat van: callebaut op vrijdag 26 augustus 2011, 16:17:03
Citaat van: bananacreek op vrijdag 26 augustus 2011, 16:02:50
Budget morgen maar afmaken...... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Zijn er leden die medicijnen kennen voor FORUM-VERSLAVING ?????????????? :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Ja ..de bekende Brown Outs .....  :lachen:

Ja, meer dan een uur vanavond  :negatief: :negatief: :negatief:
Correct, dat zou de enige oplossing zijn tegen " Forumverslaving"  :jajaja: :jajaja:

Neen De oplossing is alle computers verkopen en ook geen nieuwe kopen want anders begint ge direct na de Brownout weer opnieuw.
Getting older beats the alternative -dying young